רופאים אורתודנטיים שכדאי להכיר. צילום: Iakov Filimonov, Shutterstock

רופאים אורתודנטים: יישור שיניים במגוון שיטות

יישור שיניים יכול להתבצע במספר שיטות ולכל אחת יתרונות משלה. בכתבה הבאה תכירו את הרופאים האורתודנטיים שיקלו עליכם את התהליך ויפרסו בפניכם את האפשרויות הרלוונטיות לכם

פורסם בתאריך: 2.1.20 18:03

ד"ר שי גורן 

ד"ר גורן סיים את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטה העברית בירושלים, ואת ההתמחות ביישור שיניים סיים בשנת 2004 בתל השומר – במסגרת תוכנית ההתמחות של צה"ל. הוא המשיך בקריירה צבאית וסיים את שירותו כראש מערך רפואת השיניים של צה"ל (האחראי על כל מרפאות השיניים הצה"ליות מרמת הבסיסים ועד רמת המומחים). בשנת 2015, השתחרר בדרגת סא"ל ושימש כמנהל המרכז לבריאות הפה במרכז הרפואי תל אביב (בית חולים איכילוב).

כמומחה ליישור שיניים (אורתודונטיה) משנת 2004 ובעל שנות וותק וניסיון רבות, ד"ר גורן עוסק רק בתחום מרתק זה. כיום הוא עובד במספר מרפאות שיניים פרטיות מובילות ומבצע טיפולים אורתודנטים ליישור שיניים למבוגרים ולילדים. הוא מבצע טיפולים מתקדמים על פי הטכניקות והחידושים העדכניים ביותר בתחום. תכניות הטיפול ייעודיות לכל מטופל בהתאמה אישית והוא מציע מגוון אפשרויות ליישור שיניים, כגון באמצעות פלטות נשלפות או סמכים קבועים תוך הקפדה על הטיפול האיכותי והאפקטיבי ביותר למטופל.

מהן השיטות החדשות והמתקדמות בטיפול האורתודנטי?

"טיפול בקשתיות שקופות היא  שיטה חדשה יחסית שהולכת ותופסת תאוצה. מדובר בפלטות שקופות (בדומה למגני שיניים של ספורטאים) שכמעט ולא רואים אותן. המטופל הולך עם הפלטות מדי יום ומחליף אותן אחת לשבוע.

"התאמת הטיפול נעשית באופן ממוחשב ודיגיטלי, כאשר אני מבצע סריקה תלת ממדית של שיניי המטופל וקובע את תכנית הטיפול הרצויה בהדמיה ממוחשבת. המטופל יכול לראות את כל התהליך בהדמיה, כיצד המצב ישתנה בכל שלב וכיצד השיניים שלו יתקדמו למיקום הרצוי. החברה מייצרת פלטות שקופות השונות זו מזו במרווחים קבועים של עשיריות המילימטר, וכך בכל פעם שהמטופל מחליף פלטות השיניים זזות קצת יותר עד שמגיעים לתוצאה הסופית. שיטה אסתטית נוספת היא שיטת הסמכים השקופים (גשר) המודבקים על השיניים וכמעט ולא רואים אותם וגם זו שיטה שמתאימה מאוד למבוגרים".

מהן היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות?

"היתרונות בשיטת הקשתיות השקופות הם שניתן להסירן אם יש אירוע חשוב ורוצים ללכת בלעדיהן, או כשמצחצחים שיניים וכך ניתן לשמור ביתר קלות על ההיגיינה האורלית במהלך הטיפול. כמו כן בשיטה זו יש באופן ברור פחות צורך בעזרה ראשונה. החסרונות הם ששיטה זו יקרה יותר מהשיטות המסורתיות האחרות, וכן היא מצריכה שיתוף פעולה של המטופל: יש להשתמש בפלטות מדי יום ולילה ולזכור להחליף את הפלטות אחת לשבוע.

"במסגרת היתרונות בשיטת הסמכים ניתן למנות את העובדה שזו שיטה וותיקה יותר בה לרופא לרוב יש ניסיון רב יותר, ניתן ביתר קלות לשנות את כיוון הכוח להקטינו או להגדילו, ושיטה זו זולה יותר משיטת הקשתיות השקופות. החסרונות הם שצריך משמעת חזקה יותר מבחינת ההיגיינה האוראלית, חשוב מאוד לנקות היטב את השיניים ובין הסמכים. בעקרון ניתן לטפל ברוב רובם של ליקויי הסגר באמצעות רוב השיטות".

מאיזה גיל מומלץ להתחיל בטיפול האורתודנטי?

"לרוב מומלץ להתחיל את הטיפול  לקראת השלב השני של התחלפות השיניים, בגילאי 10-13. אולם אנו ממליצים על בדיקה ראשונית כבר בגיל 7-9 כדי לזהות מקרים בהם נדרשת התערבות מוקדמת. במרבית המקרים, הטיפול האורתודנטי הוא אסתטי בלבד, אך יש מקרים נדירים שבהם יש צורך רפואי כגון במקרים של הפרעות בלעיסה, בעיות בדיבור או בעיות בחניכיים הקשורות בסגר. חשוב לציין כי ניתן לבצע טיפול אורתודנטי בכל גיל ולעולם אין זה מאוחר מדי וכאמור מספר המבוגרים הפונים לקבלת טיפול הולך ועולה לאחרונה.

לתיאום תור אצל ד"ר שי גורן, ניתן לפנות למרפאות הבאות:

מרפאת ד"ר רונן צויזנר: ניצה 12, נתניה 09-8624207

מרפאת ד"ר הילטון קנגיסר: רוטשילד 46, כפר סבא 09-767-4951

מרפאת ד"ר דוד שניר: ברודצקי 43 תל אביב 03-7161077

מרפאת ד"ר גבריאלוב: יהלום 3, באר יעקב 08-6116666

מרפאת חיוך ראשון: הפרדס הראשון 32, ראשון לציון 03-9514014

ד"ר שי גורן. צילום עצמי

ד"ר שי גורן. צילום עצמי


ARCH: קשתיות שקופות בהתאמה אישית במשלוח עד הבית

חברת ARCH מייצרת קשתיות שקופות ליישור שיניים בהתאמה אישית על פי הסריקות הדנטליות של המטופל ושולחת אותן עד בית הלקוח.

בשנים האחרונות, קשתיות שקופות לטיפולי יישור שיניים הפכו להיות טיפול מספר אחד ברפואה האורתודונטית. בכל העולם וגם בישראל, אורתודונטים עושים שימוש בטכנולוגיה זו ליישור שיניים בלתי נראה עבור מבוגרים ובני נוער בשל יתרונות האסתטיקה, התחזוקה והניקיון המיטבי.

ד"ר מירן קצב העוסקת ביישור שיניים הקימה את החברה הראשונה בישראל לייצור ומשלוח קשתיות שקופות עד לפתח הבית של המטופל ותהליך יישור שיניים מרחוק תוך הכוונה וליווי צמוד של רופאים אורתודונטים.

ד"ר קצב, D.M.D, בוגרת אוניברסיטת פארמה, איטליה לרפואת שיניים, ביצעה שם את הסטאז' והמאסטר באורתודונטיה, ובארץ בצעה שנתיים נוספות של השתלמויות. היא סיימה את הלימודים בשנת 2015 ומאז עוסקת בתחום. כיום ד"ר קצב מבצעת טיפולי יישור שיניים מכל הסוגים במרפאות שיניים ברמת השרון ובגבעתיים, ולאחרונה הקימה עם שותפה מקצועית את חברת ARCH לייצור קשתיות שקופות ליישור שיניים בתלת ממד.

קשתיות שקופות ליישור שיניים בהתאמה אישית של חברת Arch. צילום: מאי רידנר

קשתיות שקופות ליישור שיניים בהתאמה אישית של חברת Arch. צילום: מאי רידנר

"טכנולוגיית הדפסת תלת ממד מאיצה את תהליך יישור השיניים בכך שהיא מאפשרת לייצר כמות גדולה מאוד של קשתיות בזמן קצר. הקשתיות מתוכננות ומיוצרות על ידי האורתודנטים בחברה בדיוק מקסימלי למטופל על פי הסריקות הדנטליות שלו וצרכי היישור, והערכה המלאה של הקשתיות נשלחת עבורו עד פתח הדלת, תוך כדי הגעה לביקורות במרפאת arch או אצל הרופאים העובדים עמנו". אומרת ד"ר מירן קצב.

מהם היתרונות של הקשתיות השקופות ליישור שיניים?

"היום כל עולם האורתודונטיה פונה לקשתיות שקופות. הקשתיות השקופות מתאימות מאוד למבוגרים שרוצים ליישר את השיניים בשיטה בלתי נראית בניגוד לסמכים ממתכת המודבקים באופן קבוע על השיניים וגלויים לכל, וכן לבני נוער שמעדיפים את הטכניקה הזו.

"היתרונות, מלבד ההיבט האסתטי (הקשתיות שקופות ולכן כמעט ולא נראות בפה), הם בתחום הניקיון המיטבי – הקשתיות נשלפות החוצה ואינן קבועות כך שניתן מדי בוקר וערב לצחצח שיניים, לנקות את הקשתיות ולהחזירן לפה, וכן באפשרות הוצאתן מהפה בעת הצורך – אם יש אירוע חשוב או פגישה חשובה שרוצים להשתתף בה ללא הקשתיות. יתרון נוסף הוא, שאין צורך להגיע מדי חודש למרפאה כמו במקרה של סמכים כדי למתוח את הסמכים לצורך היישור ולהחליף גומיות. טיפול בקשתיות שקופות מבוצע על ידי המטופל בביתו ובנוחות שלו, כשמדי שבוע הוא מחליף את הקשתיות לסדרה הבאה שהיא מהודקת יותר ובכך מתבצע יישור השיניים".

מה החידוש והיתרונות שחברת ARCH מספקת?

"חברת ARCH שהקמנו היא החברה היחידה בישראל ששולחת את ערכת הקשתיות השקופות המותאמות עד בית המטופל – מודל שפועל כבר בארה"ב ובמדינות נוספות. המטופל יכול להתחיל בטיפול ולבצע את כל התהליך מבלי לצאת מהבית, ולהגיע אל מרפאת האורתודנט רק לביקורות אחת לחודשיים לווידוא התקדמות הטיפול. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם המעבדה המתקדמת 'סיטידנט' ויש לנו אתר אינטרנט מקושר לאתר שלהם, דרכו הלקוח מתאם תור לסריקה אוראלית דיגיטלית בסיטידנט. הוא מקבל תיק מלא של סריקות אוראליות דיגיטליות והדמיה ברמה הגבוהה ביותר, כך שהוא יכול לראות כיצד תראה התוצאה הסופית לאחר יישור השיניים שלו.

"אנו מקבלים את הסריקה שלו גם כן, והאורתודנטים ב- ARCH מתכננים באופן ממוחשב על פי הסריקה, את סדרת הקשתיות השקופות הנדרשות לו לכל תהליך היישור. הקשתיות מיוצרות במדפסת תלת הממד ואנו שולחים לו את ערכת הקשתיות לביתו, הכוללת גם ערכת הלבנה ביתית, בצירוף קישור לסרטון הדרכה פשוט וברור להתחלת הטיפול. המחיר שלנו נמוך ביחס לאורתודנטים שמבצעים את הטיפול אצלם והשירות שלנו זמין וקבוע לכל מטופל".

כיצד נעשה הליווי וההדרכות שלכם לאורך תהליך הטיפול?

"האורתודנטים ב- ARCH מספקים למטופלים ליווי מקצועי צמוד ומדריכים אותם בווידאו, בוואטסאפ או בטלפון. אנו זמינים תמיד לכל שאלה והייעוץ שאנו מספקים למטופלים הוא ללא תשלום נוסף. במידה ויש צורך אקוטי, המטופל יכול להגיע למרפאה ברמת השרון בתיאום ונקבל אותו תוך זמן קצר".

ד"ר מירן קצב – קשתיות שקופות ליישור שיניים בהתאמה אישית של חברת Arch
כתובת מרפאת השיניים: סוקולוב 68 רמת השרון
קישור לאתר אינטרנט
טלפון: 051-5588104

ד"ר מירן קצב מקימת החברה הראשונה בישראל לייצור ומשלוח קשתיות שקופות עד לבית המטופל. צילום: מאי רידנר

ד"ר מירן קצב מקימת החברה הראשונה בישראל לייצור ומשלוח קשתיות שקופות עד לבית המטופל. צילום: מאי רידנר


 מרכז אורתודונטי Klear Aligners  

ב-Klear Aligners , מרכז ייעוץ לתחום יישור השיניים השקוף ומעבדה דיגיטלית לייצור סדים אורתודונטים, פותחה מתודולוגיה מתקדמת וחדשנית המאפשרת לרופאי שיניים כלליים להציע טיפולי יישור שיניים בקשתיות שקופות (Clear Aligners).

המעבדה היא חלק מהמכון להדמיה דנטלית – מכון קרן – המספק שירותי רנטגן ו-CBCT וכן פתרונות מתקדמים בתחום יישור השיניים השקוף.

מעבדה ומרכז ייעוץ לתחום יישור השיניים השקוף

בשנים האחרונות, ביסס מכון קרן את מעמדו בתחום האורתודונטיה המתקדמת ופועל בשני מישורים עיקריים: מעבדה חדשנית ומתקדמת לתכנון וייצור קשתיות שקופות (Clear Aligners), ומרכז הדרכות לטיפול בקשתיות שקופות עבור רופאי שיניים כלליים.

ד"ר לאון בלוסטוקי, בעלים ומנהל, אומר: "טכניקת יישור השיניים בקשתיות שקופות נועדה לשפר את המראה ולשמור על האסתטיקה של המטופל באופן קבוע ויומיומי. הטיפול אידיאלי עבור מבוגרים שחולמים לשפר את החיוך שלהם אך צריכים לשמור על מראה ייצוגי בזמן העבודה, בפגישות וכד', בניגוד למראה המתכתי של ה"קוביות" המסורתיות המודבקות".

כיצד הקשתיות השקופות מיוצרות במעבדה?

"לפני הפעולות הטכניות, יש לבצע תחילה אבחנה אורתודונטית נכונה. חשוב לבחון היטב את סט התמונות והצילומים הקליניים של המטופל ואת המודל האבחנתי של סגר השיניים שלו. נתונים אלו מאפשרים לנו להבין מהי הבעיה האסתטית והדנטלית ולתכנן אפשרויות שונות של טיפול. נקודת המוצא בטכניקה זו היא למעשה המראה הרצוי הסופי, ותוכנת ההדמיה הדיגיטלית יודעת  לחשב כמה שלבים וכמה קשתיות יידרשו להגיע לכך. עבור כל מטופל אנו מייצרים סדרת קשתיות מותאמת אישית בהתאם לתכנית הטיפול שנקבעה לו.

"האורתודנט במעבדה שלנו אחראי על תכנית הטיפול תוך תיאום עם ספציפיקציות הרופא המטפל וציפיות המטופל שלו. האורתודנט, באמצעות אפליקציית התכתבות ותיעוד מרחוק, מפקח לכל אורך הטיפול על מועדי החלפת הסד, מידת השיוף הנדרשת עבור תזוזת השיניים אל מקומם הייעודי בסד ועל היישור של הקשת מפגישה לפגישה".

אילו שירותים מספק מרכז הייעוץ שלכם?

"מרכז הייעוץ ל- Aligners במכון קרן, מקיים הדרכות לטיפול בקשתיות שקופות עבור רופאי שיניים כלליים המעוניינים לשלב את הטיפול הזה במרפאתם.

"על סמך הניסיון שלי כאורתודונט מומחה שעסק בהדרכה והכשרה של רופאי שיניים כלליים לטיפולים אורתודנטיים, פיתחתי שיטה של מוניטוריזציה וצ'אט המאפשרת מעקב מרחוק באמצעות אפליקציית מסרים ותיעוד ההתקדמות פגישה אחר פגישה. כך, האורתודונט המומחה מייעץ אונליין בזמן אמת (או לאחר מכן) לרופא המטפל.

"בקורס שאנו מעבירים, הרופאים מתרגלים את הצעדים הנ"ל, לומדים לזהות מקרים המתאימים לטיפול מוצלח בקשתיות שקופות, לבצע שיוף של שכבת האמייל לבדיקת מרווחים (STRIPPING), לבצע תיעוד אפקטיבי של מצב הפה הנוכחי על מנת לקבל חוות דעת מהיועץ האורתודונט באונליין, לומדים כיצד לוודא שהסדים מתאימים ועושים את עבודתם, כיצד יש לנהוג בגמר הטיפול על מנת לשמר את תוצאותיו (רטנציה), ועוד.

"בסיום הקורס, לרופא יש את הידע ואת הכלים הדרושים לו על מנת להתחיל לטפל עם קשתיות שקופות, בליווי ובתמיכה של המומחה האורתודונטי המייעץ אונליין".

למי מתאים הטיפול בקשתיות שקופות?

"אם בעבר היה מקובל שרק מקרים קלים (Minor Tooth Movement) מתאימים לטיפול ב- Aligners, מחקרים רבים הוכיחו שכיום ניתן לטפל בהצלחה בשיטה זו בכל הגילאים – מילדים (משנן מעורב) עד מבוגרים. כל עוד שאין עיוות סקלטאלי, ניתן להזיז שיניים עם קשתיות ללא צורך בהתערבות כירורגית. מספר אורתודנטים בעלי שם עולמי אף הגדילו לומר כי זנחו כמעט לחלוטין את השיטה 'המתכתית' (הדבקת טבעות וסמכים) ומעידים כי 95% מהמטופלים שלהם, מטופלים על ידי קשתיות שקופות.

"זה מעיד על היתרונות הרבים הגלומים בשיטה:  אם זה בשמירה על היגיינת הפה והשיניים הודות לאפשרות להסרת הקשתיות (הקוביות תורמות להיווצרות עששת וסימנים לבנים על השיניים בתום הטיפול), העובדה שהקשתיות כמעט ואינן נראות לעין, ובכך שהודות לתכנת המחשב המתקדמת, המתרפא יכול לראות כיצד תראה התוצאה הסופית, עוד בטרם החל הטיפול."

 

Klear Aligners by K Technology 3D
כתובת: ארלוזורוב 78 תל אביב
קישור לאתר אינטרנט
טלפון: 03-5238399

ד"ר לאון בלוסטוקי, בעלים ומנהל מרכז אורתודונטי Klear Aligners. צילום: עומר גונן

ד"ר לאון בלוסטוקי, בעלים ומנהל מרכז אורתודונטי Klear Aligners. צילום: עומר גונן


ד"ר מיכאל גוז

ד"ר מיכאל גוז הוא רופא אורתודנט מוכשר ומוערך העושה שימוש בטכניקות העדכניות ביותר ומספק מגוון טיפולי יישור שיניים נראים ובלתי נראים לכל הגילאים – ילדים ומבוגרים כאחד. הוא עוסק בתחום האורתודנטיה מזה 25 שנה. ד"ר גוז הוא בוגר בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין כרם ירושלים, ובעל התמחות ביישור שיניים מאוניברסיטת תל אביב. הוא חבר באגודה הישראלית ליישור שיניים, חבר האגודה האמריקאית לאורתודנטיה (AAO) וחבר הפדרציה העולמית לאורתודנטיה (WFO).

המרפאה האורתודנטית של ד"ר גוז, מציעה מגוון טיפולי יישור שיניים בטכנולוגיות ומכשור מתקדם תוך התמקדות בטיפול אינדיבידואלי איכותי על בסיס הצרכים הייחודיים של כל מטופל. המרפאה מקבלת ילדים ומבוגרים לכלל הטיפולים האורתודנטים מהפשוטים ועד למורכבים ביותר, תוך מומחיות בשיניים כלואות, שיניים צפופות, שיניים בולטות, ליקויי סגר ועוד.

הטיפולים מותאמים באופן אישי ועל פי צרכיו הספציפיים ומצבו הדנטלי של כל מטופל. ד"ר גוז מבצע יישור שיניים בטכניקות שונות ומתקדמות, סמכים סטנדרטים ושקופים, סמכים לינגואלים פנימיים המודבקים בצד הפנימי של השיניים וקשתיות נשלפות שקופות – עבור מטופלים המעוניינים בשמירה על מראה אסתטי לכך אורך התהליך. במרפאה עובדים עם מערכות ממוחשבות מתקדמות לאבחון והתאמת הטיפול הדרוש.

מרפאה אורתודנטית של ד"ר גוז: טיפולי יישור שיניים בטכנולוגיות ומכשור מתקדם. צילום עצמי

מרפאה אורתודנטית של ד"ר גוז: טיפולי יישור שיניים בטכנולוגיות ומכשור מתקדם. צילום עצמי

בין השיטות, בנוסף לסמכים רגילים ממתכת, רווחת שיטה של סמכים שקופים המודבקים באופן קבוע על השיניים וכמעט ואינם נראים, וסמכים לינגואלים (lingual brackets) המודבקים בצד הפנימי של השיניים ובכך אינם נראים.

צוות המרפאה האורתודנטית של ד"ר מיכאל גוז פועלים ברגישות וסובלנות מתמדת, ומספקים מענה מהיר ומקיף לשאלות המטופלים והסברים מפורטים לכל אורך הדרך. העבודה מתבצעת תוך מומחיות מקצועית, וותק, ושנות ניסיון רבות של עבודה רצופת הצלחות. ד"ר גוז מטפל ברגישות ובקפידה בכל מטופל ובוחן כל מקרה לגופו בכדי להבטיח עבורו את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר שישיג הצלחה. המטופלים הם בראש סדר העדיפויות ולב ליבת המרפאה והם זוכים למענה הטוב והאיכותי ביותר.

 

ד"ר גוז מיכאל – מרפאה אורתודנטית

כתובת המרפאה: דוד 3, רמת גן

קישור לאתר אינטרנט

טלפון: 072-3210772

ד"ר מיכאל גוז. צילום עצמי

ד"ר מיכאל גוז. צילום עצמי


ד"ר רונן צויזנר

מרפאת 'ד"ר רונן צויזנר' היא מרכז מומחים מתקדם לטיפולי אורתודונטיה המספק מגוון טיפולי יישור שיניים לילדים ולמבוגרים. צוות המרפאה כולל רופאים אורתודנטים מומחים, טכנאי שיניים, שינניות וסייעות, המתמקדים במתן טיפולים באיכות הגבוהה ביותר, באווירה רגועה והכל תוך מתן יחס אישי לכל מטופל.

ד"ר רונן צויזנר, מנהל המרפאה, מומחה לאורתודונטיה משנת 2004. ד"ר צויזנר בוגר ביה"ס לרפואת שיניים "הדסה", האוניברסיטה העברית בירושלים בשנת 1994, ובעל תואר שני מחקרי (M.Sc.) בהצטיינות במדעי הרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים 1996. ד"ר צויזנר ניהל את המחלקה לאורתודונטיה בתל השומר בשנים 2005-2011. מעבר לעבודתו במרפאה, הוא מנהל את ההתמחות ביישור שיניים בתל השומר, בוחן בבחינות המועצה המדעית לתואר מומחה באורתודונטיה ומדריך מתמחים באורתודונטיה משנת 2004.

צוות המומחים במרפאה האורתודנטית כולל כיום את ד"ר רונן צויזנר העוסק באורתודונטיה לילדים ומבוגרים בטכניקות אסתטיות מגוונות, בין היתר: סמכים ננעלים, חרסינה ומכשור אורתודונטי בלתי נראה – קשתיות שקופות (Invisalign). ד"ר שי גורן, לשעבר ראש מערך רפואת שיניים בצה"ל ומנהל המרכז לבריאות הפה בבית החולים איכילוב וכיום משמש יושב ראש האגודה האורתודונטית בישראל, העוסק בטיפולי אורתודונטיה לילדים ולמבוגרים בטכניקות אסתטיות וקלאסיות.

הרופאים המומחים משלבים טכניקות יישור שיניים וותיקות וקלאסיות עם שיטות וטכנולוגיות מתקדמות בהתאם לצורך ולמקרה, בהבטחה לספק את הטיפול האיכותי ביותר האפשרי. הרופאים בוחנים כל מקרה וכל מטופל לגופו, מבינים אותו לעומקו ומתאימים את הטיפול הנדרש לצרכים ולרצון המטופל.

אורתודונטיה מתקדמת למבוגרים

עבור מבוגרים המעוניינים ביישור שיניים בשיטות אסתטיות בלתי נראות, מוצעות במרפאת ד"ר רונן צויזנר, טכניקות חדשניות מהמתקדמות בעולם: שיטת יישור שיניים באמצעות פלטות שקופות נשלפות העוטפות את השיניים שכמעט ולא ניתן לראותן, והן מוחלפות אחת לשבוע לצורך יישור הדרגתי של הלסת.

יישור שיניים לילדים

עבור ילדים ומבוגרים הבוחרים בשיטות הסטנדרטיות הקלאסיות ליישור שיניים, מוצעים מגוון סוגים של טיפולי יישור שיניים במרפאה, ביניהם: סמכים המודבקים לשיניים באופן קבוע (גשר) – השיטה הנפוצה בטיפול האורתודנטי המאפשרת לאורתודנט לשנות את הכוחות הפועלים על השיניים לאורך הטיפול, ובכך להשיג שליטה על תנועת השיניים. הסמכים יכולים להיות מתכתיים או שקופים לבחירת המטופל.

המרפאה האורתודונטית 'ד"ר רונן צויזנר' פועלת מתוך מקצועיות, וותק וניסיון רב בעולם רפואת השיניים. צוות המרפאה מחויב לספק טיפולים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ושואף להעניק לכל מטופל את החיוך היפה והבריא תוך מגוון רחב של אפשרויות והבטחת תוצאות מצוינות. המרפאה שמה דגש על טכנולוגיה ומכשור מתקדם, טכניקות חדשניות לצד קלאסיות וותיקות, ושירות אישי בגובה העיניים לכל מטופל תוך יצירת אווירה נעימה, מרגיעה ותומכת לכל אורך הטיפול.

 

מרפאה אורתודנטית ד"ר רונן צויזנר

כתובת המרפאה: ניצה 12 נתניה

קישור לאתר 

טלפון: 09-8624207

ד"ר צויזנר. צילום: כרם בריל

ד"ר צויזנר. צילום: כרם בריל


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר