מתלי כביסה במרכז. צילום: encierro, Shutterstock
מתלי כביסה במרכז. צילום: encierro, Shutterstock

מתלה כביסה במרכז: הכירו את הפתרון הפשוט של יגאל מרקוביץ'

בתים רבים בישראל עדיין משתמשים בחבל כביסה על מנת לייבש את הבגדים הרטובים – פתרון קל ופשוט, רק שבפועל הוא בעצם לא כזה קל וגם לא כזה פשוט. הנה פטנטים מגניבים שיהפכו את תליית הכביסה למשימה פשוטה ונוחה באמת

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:07

למעבר לאתר

מי שתולה את בגדיו על חבל כביסה המציץ מבעד לחלון במרפסת או בחדר שירות מכיר את האתגר שבלהגיע אל החבלים הרחוקים עם בגדים רטובים וכבדים ששוברים את הגב. ככל שמתרחקים אל החבלים הרחוקים יותר המשימה הופכת קשה יותר עד שלבסוף צריך להוציא כבר חצי מהגוף מחוץ לחלון ולהסתכן בליפול למטה.

את הבעיה הזו בדיוק בא לפתור יגאל מרקוביץ' אשר פיתח שני מתלי כביסה מתקפלים שמטרתם להקל על חייהם של כל אלה שתולים את בגדיהם על חבל הכביסה ולא רוצים להתאמץ יותר מדי.

המתלה הראשון הינו מתלה שנועד למנוע את המאמץ הרב המושקע בלהגיע אל החבלים הרחוקים שמציצים מחוץ לחלון המרפסת. הגאונות של המתלה היא במעין החלפת תפקידים, כשבמקום שאתם תצטרכו להגיע אל החבלים, החבלים הם אלה שמגיעים אליכם.

בעזרת מנגון פשוט ניתן להרים ולקבע את המתלה במצב אנכי בו כל החבלים פרוסים מולכם כמו סולם. כך תוכלו לתלות את כל הבגדים בלי להתאמץ ומבלי למתוח את הגוף. לאחר סיום התליה תוכלו למשוך קלות את המתקן לכיוון החלון בשביל לשחרר את הנעילה ולהחזירו למצב אופקי כדי לתת לבגדים להתייבש.

מתלה כביסה במרכז: הכירו את הפתרון השפוט של יגאל מרקוביץ'. צילום עצמי

מתלה כביסה במרכז: הכירו את הפתרון השפוט של יגאל מרקוביץ'. צילום עצמי

המתלה השני מתאים לאנשים שמתלה הכביסה שלהם תופס אצלם מקום מיותר בזמן שאין בו שימוש. למתלה זה ישנו מנגון אוטומטי שמאפשר להוריד אותו ולהצמיד אותו לקיר בכל עת שאין עליו בגדים ובכך לפנות מקום רב שקודם לכן לא נעשה בו שימוש.

המתקן מושלם עבור כל מי שמחזיק כיום מתקן לייבוש כביסה בסלון ביתו או בחצרו ורוצה לצמצם את המקום הרב והמיותר שהמתקן תופס גם כשלא נעשה בו שום שימוש.

את המתלים מתקין יגאל ביחד עם עובד נוסף בכל אזור המרכז ואף נותן עליהם 5 שנות אחריות, כך שתוכלו להיות בטוחים שהם יחזיקו לעוד שנים רבות. הם עשויים נירוסטה ואלומיניום מה שמבטיח כי לא יחלידו ויחזיקו מעמד גם באזורים הקרובים יותר לים שלרוב מתאפיינים בלחות גבוהה יותר.

לנוחיותכם תוכלו לבקש מיגאל שיתאים את מימדי המתקן ומספר החבלים לפי הצרכים שלכם ולפי מגבלות המקום שבביתכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מתקינים מתלה כביסה בגודל המושלם עבורכם.

אם נשבר לכם הגב מלהתכופף ולנסות להגיע לחבלים הרחוקים שעל מתלה הכביסה שלכם, או אם מתלה הכביסה שלכם תופס מקום מיותר שהייתם מעדיפים למצוא לו שימוש אחר, יגאל ישמח להגיע לביתכם ולהתקין לכם את אחד ממתלי הכביסה המהפכניים שלו שישנו את חייכם מקצה לקצה.

יגאל מרקוביץ' – מתלי כביסה
אזור פעילות: אזור המרכז (חדרה עד אשקלון)
טלפון: 052-2593000
קישור לאתר

יגאל מרקוביץ': מתלי כביסה מהפכניים שישנו את חייכם. צילום עצמי

יגאל מרקוביץ': מתלי כביסה מהפכניים שישנו את חייכם. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שי

    יש לי את המתקן 30 שנה בבית אז מה חדש , לא מזכירים שזה מצריך תחזוקה מסוכנת שהיא צביעה נגד חלודה וצביעה , נורה מפחיד להוציא את הגוף החוצה בכדי לצבוע מי שלא צובע מידי פעם לפי הצורך מקבל כביסה עם כתמים של חלודה .

  2. מוטי ורד.

    לפני 45 שנה, מחוסר מקום בדירה בניתי מסגרת אלמיניום מלבנית בגודל ,80 × 200 וחוטים שזורים מפלסטיק לאורך 2.00 כל 10
    סנטימטר. מארבעת הפינות של המסגרת עלו החוטים עד התיקרה ששם היו 4 גלגלים והחוטים ירדו חזרה. כאשר היינו תולים כביסה על החוטים ומושכים ב4 החוטים יחד הייתה הכביסה עולה לכיוון התיקרה וכך הירווחנו 2 דברים. מקום בבית וכביסה יבשה מבלי להטריד את השכנים ולכער את מראה הבנין.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר