דמיון מדורך: הכירו את בית הספר המוביל ל- NLP של פז אושרן. צילום עצמי
דמיון מדורך: הכירו את בית הספר המוביל ל- NLP של פז אושרן. צילום עצמי

קורס דמיון מודרך: הכירו את בית הספר המוביל ל- NLP של פז אושרן

בבית הספר המוביל ל- NLP 'פז אושרן' בתל אביב, מועבר קורס מקצועי ואיכותי לדמיון מודרך. יצאנו להכיר את הסיפור שמאחורי קורס הדמיון המודרך

פורסם בתאריך: 28.1.20 13:43

בשנים האחרונות, הובנו יתרונותיו הטיפוליים של הדמיון המודרך יותר ויותר, והוא הפך להיות אחד הכלים הטיפוליים החזקים ביותר ליצירת וביסוס שינויים. קורס דמיון מודרך, משולב כחלק מתכנית הלימודים בבית הספר 'פז אושרן' – בית הספר המוביל לקורסי NLP ותקשורת בינאישית מתקדמת. הקורס משמש כקורס הרחבה לבוגרי קורס NLP בבית הספר ומספק תעודה מוכרת לעיסוק ב- NLP ובדמיון מודרך.

פז אושרן, מנהל ובעלי בית הספר, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה (ארה"ב), אומר: "קורס דמיון מודרך הוא אחד מקורסי המפתח כיום, כיוון שמדובר בטכניקה חזקה וטובה ליצירת שינויים ולהעלאת הביטחון העצמי ומשתמשים בו לטיפול במגוון רחב של סוגיות: חרדות, דיכאון, התמכרויות, מצבי לחץ וסטרס, פחד מול קהל, קשיים בתקשורת, ועוד ועוד".

"קורס דמיון מודרך אינו שעומד בפני עצמו, הוא משמש כהרחבה לקורס ה- NLP. בבית הספר 'פז אושרן' אנו מלמדים את הקורס בוגרים שסיימו קורס NLP וקיבלו תעודה רשמית לצורך הרחבת מיומנויות הטיפול שלהם".

כיצד הדמיון המודרך עובד?

"הדמיון המודרך הוא למעשה טכניקת הרפיה, בדומה להיפנוזה, המאפשרת להגיע אל תת המודע, להשפיע וליצור שם שינויים. חשוב להבין, בניגוד למה שרואים בסרטים, בהיפנוזה או בדמיון מודרך אתה לא נמצא במצב של חוסר תודעה, אבל פתוח לשינוי ולביצוע דברים חדשים. המוח חושב 'מחוץ לקופסא' דומה למה שאנחנו חווים לפני השינה, וזו הסיבה שכל הרעיונות הכי טובים עולים לנו לפני השינה, המוח עובד על גלי האלפא והוא פתוח לקלוט ולקבל יותר טוב".

כיצד אדם יכול להשתמש בטכניקת הדמיון המודרך כדי ליצור שינויים?

"אדם יכול להביא את עצמו למצב של דמיון מודרך ולטפל בעצמו אפילו ללא מטפל. זה נעשה בשלוש אפשרויות שונות: הראשונה – להקליט את עצמך מדריך את עצמך להיכנס למצב של הרפיה וגלי אלפא. הדרך השניה, היא לדבר לעצמך התוך הראש, כמו קול שמקריין לעצמך דמיון מודרך – זה מצריך רמת מיומנות גבוהה לאנשים מנוסים ומיומנים בטכניקה של דמיון מודרך, הדרך השלישית היא להשתמש במטאפורות תת המודע עובד עם מטאפורות ודימויים ולכן עבודה נכונה עם דימויים יכולה ליצור אפקט מאוד חזק. לעצום עיניים ולדמיין שהולכים על חוף הים למשל.. והחול שואב את המתחים".

האם באמצעות דמיון מודרך או היפנוזה, ניתן לגרום לאדם לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות?

"לכל אחד יש את הגבולות שלו למה שהוא יעשה ומה שלא, ומה שעושה דמיון מודרך– הוא  בוחן מחדש את הגבולות. אי אפשר "להשתלט" על התודעה שלך ואתה לא תבצע דברים איומים כמו רצח שלא היית מבצע באופן רגיל, אלא להטמיע שינויים בתודעה".

מה לומדים בקורס דמיון מודרך שאתה מעביר?

"הקורס המיועד למוסמכי NLP, מלמד איך עובד תת המודע, כיצד לבצע דמיון מודרך מהתחלה ועד הסוף, וכמובן, כיצד להטמיע את השינויים הרצויים ולשמר אותם. הקורס מאפשר לטפל בעצמך או באחרים באמצעות דמיון מודרך. השלב הראשון, הוא להגדיר את השינוי הרצוי – וצריך להגדיר את זה באופן מאוד מדויק. אחרי שהגדרנו, לומדים להכניס את המוח לגלי אלפא בהם הוא יוצר שינוי ולתת פקודות שנכנסות לתת המודע. מעבר לקורס הפרונטלי הנמשך לאורך שלוש פגישות של 4 שעות ועוד פגישה אחת של יום שלם, הסטודנטים מקבלים כבונוס, קורס 'מסרים תת הכרתיים' בווידאו".

מה קורס מסרים תת הכרתיים מאפשר?

"במסרים תת הכרתיים משתמשים גם ברמה הטיפולית כדי ליצור שינוי וגם משתמשים בזה הרבה מנהלים ופוליטיקאים העוסקים בנושאי ההשפעה והשכנוע, כך גם אנשי מכירות ושיווק ופרסומאים. לדוגמה, בפרסומות רבות שאנו רואים בטלוויזיה כשדוחפים את המילה 'בית' – 'הכי טוב בבית', 'טעם של בית', וכד', כיוון שהמילה בית מסמלת בתת ההכרה שלנו, תחושה של ביטחון, השתייכות, נעימות.

מי קהל היעד של קורס דמיון מודרך?

"קהל היעד הם מטפלים, אנשי מכירות, מנהלים, והקהל הרחב שרוצה להבין איך תת המודע עובד".

קורס דמיון מודרך של פז אושרן נלמד ברמה הגבוהה ביותר. פז אושרן הוא מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה (ארה"ב), בעל קליניקה בראשון לציון ובית ספר בתל אביב. מחבר סדרת רבי המכר "איך להיות מגנט חברתי" המבוססת על השיטות שפיתח. פז עוזר לצעירים להיות מומחים בתקשורת בין אישית ופענוח שפת גוף.

לפרטים נוספים והרשמה לקורס

בית ספר 'פז אושרן'
כתובת: דרך השלום 7 בתל אביב

טלפון: 054-300-4305

מייל: [email protected]

קישור לאתר פז אושרן
קישור לעמוד הפייסבוק של פז אושרן
קישור לרכישת הספר הראשון "איך להיות מגנט חברתי"
קישור לרכישת הספר השני "ביטחון עצמי למגנוט חברתי"
קישור לרכישת הספר השלישי "אסרטיביות חברתית"

קורס דמיון מודרך, משולב כחלק מתכנית הלימודים בבית הספר 'פז אושרן' – בית הספר המוביל לקורסי NLP ותקשורת בינאישית מתקדמת. צילום עצמי

קורס דמיון מודרך, משולב כחלק מתכנית הלימודים בבית הספר 'פז אושרן' – בית הספר המוביל לקורסי NLP ותקשורת בינאישית מתקדמת. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר