מספרת כלבים בכפר סבא. צילום: chaoss, Shutterstock
מספרת כלבים בכפר סבא. צילום: chaoss, Shutterstock

מספרת כלבים בכפר סבא: הכירו את Animalove

החברים השעירים שלנו חיים את כל חייהם בבגד אחד: חליפת הפרווה שלהם. במספרת הבוטיק לחיות המחמד "Animalove" יעזרו לכם לפנק את החיות שלכם בפרווה מטופחת, רעננה ונעימה לכם ולהם

פורסם בתאריך: 29.1.20 16:04

בחנות Animalove בכפר סבא, ישנה מספרת בוטיק לחיות מחמד אשר ממוקמת בחזית החנות, ומאפשרת לבעלים לצפות בתהליך התספורת לצד לחוויה ייחודית עבור העוברים ושבים.

במספרת חיות המחמד Animalove, החברים שלכם על ארבע זוכים לטיפוח מקצועי שנעשה באהבה ובמומחיות. בעוד שהמספרה מתמחה בכלבים וחתולים, הם בהחלט יודעים לפנק גם אנשים – כך שבזמן שהכלב מסתפר ומתחדש, בעליו יזכה לשירות ייחודי יוצא דופן.

אוראל לוינשטיין, בעלי החנות, הוא ספר ומאלף כלבים במקצועו אשר עובד בתחום למעלה מעשור. את לימודיו ביצע בארץ ובחו"ל והוא בקיא ומנוסה באילוף כלבים, תספורות וטיפוח.

Animalove: תספורות, רחצה, טיפוח וטיפול נגד פרעושים וקרציות. צילום עצמי

Animalove: תספורות, רחצה, טיפוח וטיפול נגד פרעושים וקרציות. צילום עצמי

"הפרווה של הכלב היא כמו בגד שלעולם הם אינם מורידים. אם חושבים על זה ככה, מבינים עד כמה זה מעיק ולא נוח כשהבגד לא מתנקה ולא מטופח" אומר אוראל לוינשטיין, "טיפוח, רחצה ותספורת יכולים להיות חוויה מרגיעה ומפנקת עבור הכלב כשהיא נעשית בצורה נכונה, מקצועית ומלטפת. הכלב יוצא רענן, נקי ומסודר, והבעלים מאוד מרוצים".

מה חשוב לדעת על תספורות לכלבים?

"חשוב לדעת, שהתספורת, במיוחד בקיץ, יכולה להיות ממש 'מצילת חיים'. לכלב מלא הפרווה חם בקיץ בדיוק כמו שלנו, הבריזה, האוורור והמיזוג לא תמיד מצליחים לחדור את הפרווה, ואם לא מקצרים אותה הוא יכול לסבול ממכת חום. מעבר לזה, התספורת והרחצה יעילים מאוד נגד קשרים ורסטות בשיער ונגד פרעושים. חיות מחמד מטופחות הן בריאות ומאושרות יותר, בדיוק כמו שאנחנו מרגישים יותר טוב כשאנחנו נקיים ומסודרים.

Animalove: תספורת בקיץ היא מצילת חיים. צילום עצמי

Animalove: תספורת בקיץ היא מצילת חיים. צילום עצמי

"מה שעוד חשוב לדעת, שהתספורת צריכה להיות מותאמת לגזע הכלב/החתול וזה עניין קריטי. יש כלבים שאסור "לגלח" להם את הפרווה כיוון שאז הם חשופים מדי לשמש וזה עושה להם נזק לעור. כלב מסוג פומרניין, צריך לספר רק עם מספריים ולא עם מכונה, אם מספרים פומרניין עם מכונת תספורת הפרווה שלו לא צומחת חזרה. חתולים פרסיים סובלים מאוד מ"רסטות", הפרווה הסבוכה שלהם יוצרת פלונטרים שקשה עד בלתי אפשרי לשחרר, ואנחנו מומחים בכך".

"התספורת מקלה על הכלב אבל גם על בעליו. יש בעלי כלבים שבאים אליי כשכל הבית שלהם מלא שיער מהנשירה של הכלב. השיער הנושר נצמד לכל בגד שהם לובשים, לספות, לשטיחים, וזה יכול להיות ממש סיוט. תספורת נכונה מטפלת בבעיית הנשירה באופן מידי".

אוראל לוינשטיין, למד ספרות כלבים אצל הטובים בתחומם בארץ ובחו"ל ומקפיד להמשיך ללמוד, לבצע הכשרות, קורסים והשתלמויות בתחום ולהתעדכן בכל החידושים, החומרים הבטוחים והאיכותיים והתספורות החדשות שנכנסות לשוק. "אנו יודעים לעצב שיער לפודלים ולכלבי תערוכות בכלל, ומכינים אותם לתערוכה באופן המקצועי והמרהיב ביותר".

"מלבד תספורות, אנו גם מציעים שירות של רחצה, טיפוח וטיפול נגד פרעושים וקרציות לכלבים. כמאלף מנוסה ומוסמך, אני יודע לעבוד גם עם הכלבים הקשים והמתנגדים ביותר לרחצה ותספורת, ולייצר להם חוויה מתקנת וחיובית כך שהם ייהנו מהתהליך. בעלים שצופה בכלב 'הסרבן' שלו מסתפר ונהנה מכך, זוכה לחוויה חיובית ומתקנת בעצמו וזה יפה לראות את זה. אנחנו תמיד באים ממקום של חמלה ואהבה לבעלי החיים ומקבלים המון לקוחות עם כלבים שהתנסו במספרות אחרות שלא הצליחו לטפל בהם שם וכאן הם זוכים לטיפול הטוב והנעים ביותר".

חנות Animalove
ויצמן 142 כפר סבא
טלפון: 09-8984974
קישור לדף הפייסבוק
שעות פעילות: א'-ה' 9:00-21:00, ו' 9:00-15:00

Animalove: חנות ומספרת בוטיק לחיות מחמד. צילום עצמי

Animalove: חנות ומספרת בוטיק לחיות מחמד. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רויטל

    לפי התמונות שהוא בחר ניתן להבין את הרמה הנמוכה ביותר של הספר .
    ממש כתבה שרלטנית !
    חוסר מקצועיות בעליל . אני אישית לא אלך לעולם למספרה עם כרטיס ביקור כזה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר