עיצוב פנים ענת שחוריי. צילום: רמי לוי
עיצוב פנים ענת שחוריי. צילום: רמי לוי

מעצבת פנים בכפר סבא והסביבה: הכירו את ענת שחוריי

מכלל הפרויקטים הייחודיים של מתכננת ומעצבת הפנים ענת שחוריי, בחרנו לחשוף את הפרויקט האישי ביותר: עיצוב ביתה בנתניה, המגלם את הסינרגיה המושלמת בין פונקציונליות מתוחכמת ומראה יפיפה מיוחד במינו

פורסם בתאריך: 4.2.20 15:01

ענת שחוריי עוסקת באדריכלות ועיצוב פנים מזה עשרים שנה. כיום, עם ארסנל מכובד של פרויקטים – דירות, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים, בתים פרטיים ומשרדים שתכננה ועיצבה בהצלחה מטאורית, היא נחשבת לאחת המובילות בתחום. אחד הפרויקטים המרשימים שלה הוא ביתם של בני הזוג שחוריי בנתניה, המגלם את השילוב המנצח בין פונקציונליות ונראות ומצליח לרגש ולעורר השראה מבלי להיכנע לטרנדים וקלישאות.

"בתהליך התכנון והעיצוב, היה לי חשוב לשמור על פרקטיות ולתכנן בית פונקציונלי שישרת אותנו היטב מחד, אך מאידך יעוצב באופן חמים, נעים וביתי".

"מרב התקציב וההשקעה הופנו למטבח" היא אומרת, "היה לי חשוב שהמטבח יהיה מאוד מרווח, עם משטחי עבודה גדולים, כיוון ששנינו, בן זוגי ואני, אוהבים לבשל ולאפות".

מעצבת פנים בכפר סבא והסביבה: ענת שחוריי. צילום: רמי לוי

מעצבת פנים בכפר סבא והסביבה: ענת שחוריי. צילום: רמי לוי

צילום : רמי לוי

צילום : רמי לוי

"בתכנון המקורי, במטבח הייתה נישה בה היה אמור לעמוד שולחן האוכל. ביטלתי את הנישה ויישרתי את הקיר, כך קיבלתי מטבח גדול יותר עם מרחב עבודה. מתוך מחשבה על כל הפרטים הקטנים, תכננתי ארון צדדי ייעודי שמארגן את כל מכשירי החשמל הקטנים כך שבעת הצורך, אפשר לשלוף כל מכשיר ממקומו בקלות ולחבר אותו לחשמל.  תכננתי גם  מגירה מיוחדת לשמירת פריטים שאף פעם אין להם מקום כמו מספריים, פתקים וכד'. במטבח שמתוכנן טוב, קל לעבוד וגם קל לסדר.

"בחרתי שולחן אוכל מעץ גושני, יפיפה ופונקציונלי, המשרת אותנו ביום יום, ולאירוחהצבתי ליד הקיר קונזולה מתקפלת שנפתחת לשולחן של שלושה מטרים ואינה תופסת מקום בשוטף. תכננתי גם ארון אירוח ייעודי, בו מאוחסנים כסאות האוכל וההארכות של השולחן, כך שתוך מספר דקות אפשר לפתוח ולהגדיל אותו". מציינת שחוריי.

"כדי לקבל תאורה טובה ואיכותית יותר, הנמכתי את התקרה בכל אזור הסלון והמטבח. במטבח הוספתי תעלת תאורה המדמה אור יום, וכן תאורה היקפית לתגבור האור על משטחי העבודה. באזור הסלון הוספתי ספוטים כדי להאיר את אזור הפתיחה של שולחן האוכל, וכן ספוט שיאיר על פריט האמנות שאנחנו אוהבים – רוקסנה הג'ירפה. בתכנון התאורה צריך כמובן לקחת בחשבון את האור הטבעי שנכנס לבית, במיוחד בבחירת הגוון לקירות."

"את חדר השינה הגדלתי תוך תוספת של בלוק שלם מאזור המסדרון בו נכנס  ארון חדר השינה, כך שהוא לא תופס מקום בחדר, והחדר המתקבל גדול ומרווח.  הגדלתי גם את מקלחת ההורים ועיצבתי מקלחון מפנק. העיצוב יצא לשביעות רצוננו המוחלטת, והבעיה היחידה היא שכשאנחנו יוצאים לנופש ולבית מלון אנחנו קצת 'מתאכזבים', כי הבית שלנו הרבה יותר יפה".

כיצד את מתכננת פרויקט עבור לקוח?

"הפרויקטים שלי נעים בין דירה חדשה מקבלן ובין דירות ובתים לשיפוץ. כשמדובר בדירה חדשה, אני מקבלת את תכניות הסטנדרט מהקבלן, נפגשת עם הלקוחות – בעלי הדירה, יושבת איתם על התכניות בהתאם למה שהם חולמים ורוצים לבית שלהם, מבצעת תכנון אדריכלי ומגישה לקבלן חזרה  סט מלא של תכניות לביצוע : בניה, חשמל, תאורה, אינסטלציה, מיזוג אוויר, ספרינקלרים, תכנית תקרה וכו', והדירה נבנית לפי התכניות שלי. במקרה של שיפוץ, מתווספת לרשימה הזו גם תכנית הריסה, כשבמידת הצורך אני מתייעצת עם קונסטרוקטור.

"אני נפגשת עם הלקוחות בתחילה אצלם בבית כדי להבין את הסגנון שלהם ואף עובדת עם  תמונות השראה כדי שהם יוכלו לבחור את הסגנון שהם אוהבים ורוצים. חשוב לי ללכת עם הקו שלהם מהתחלה ועד הסוף, החל מהריצוף,  סגנון המטבח, ועד לריהוט, הבדים והווילונות. אני מקפידה תמיד להיות קשובה ללקוחות ולשתף אותם כך שהם יהיו חלק בלתי נפרד מהתהליך ושותפים לבחירות, וכך להרכיב עבורם את הפאזל העיצובי שייצור את הבית שלהם".

"רבים מלקוחותיי הם תושבי חוץ, בעיקר אנגלו-סקסים, שרכשו בית בארץ, ואני מעצבת ומתכננת עבורם את הבית באופן עצמאי לחלוטין, כך שהם מגיעים לבית גמור ומושלם בסגנון שהם בחרו".

מהו הסגנון האדריכלי האהוב עלייך?

"אני מתאימה את הסגנון הספציפי ללקוח ואפשר לראות באתר שלי שכל דירה נראית שונה ואחרת. יחד עם זאת, התוצאה תמיד תהיה חמימה, נעימה וביתית. בכל פרויקט אני ממציאה את עצמי מחדש וזה גם מה שהופך את זה למעניין. הקווים המנחים הם, שתהיה הרמוניה בין מגוון החומרים, הצבעים והטקסטורות. .הרעיון מאחורי העיצוב הוא להשיג את 'הוואו' דרך הפשטות והנעימות, כדי שבסופו של יום נסתכל על הדירה ונקבל רוגע, אך שהיא לעולם לא תהיה משעממת."

ענת שחוריי תכנון ועיצוב פנים

כתובת הסטודיו: שמורת נחל בניאס 3, נתניה

מעבר לאתר 

טלפון: 050-5200477

ענת שחוריי תכנון ועיצוב פנים. צילום: רמי לוי

ענת שחוריי תכנון ועיצוב פנים. צילום: רמי לוי

מעצבת פנים בכפר סבא והסביבה: ענת שחוריי. צילום: רמי לוי

מעצבת פנים בכפר סבא והסביבה: ענת שחוריי. צילום: רמי לוי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר