מעצבת שמלות ערב. קרדיט: shutterstock By indira's work
מעצבת שמלות ערב. קרדיט: shutterstock By indira's work

מעצבת שמלות ערב: הכירו את טל שיין

פורסם בתאריך: 5.2.20 13:47

טל שיין – מעצבת האופנה הישראלית שכבשה את L.A.

טל שיין מעצבת בגדי ערב ייחודיים בסגנון קלאסי ונקי, בסטודיו שלה בכפר סבא. סיפור החיים יוצא הדופן שלה, הוא שהעניק לה את הניסיון הרב בעיצוב והוביל לגיבוש הקו העיצובי הייחודי שלה.

ממאפרת ישראלית למעצבת האהובה על מפורסמות בלוס אנג'לס

את דרכה בעולם האופנה החלה טל לפני עשרים שנה, במסלול לימודי עיצוב אופנה בויצו צרפת ולאחר מכן בשנקר. את דרכה המקצועית התחילה דווקא כמאפרת, ובמשך שנים עבדה כמאפרת מקצועית בהפקות אופנה. יום אחד, היא לקחה החלטה ששינתה את חייה.

"הייתי אז בת עשרים והחלטתי לנסות את מזלי בחו"ל. לקחתי איתי את תיק האיפור שלי וכמה מאות דולרים ועליתי על טיסה ללוס אנג'לס", מספרת טל.

בלוס אנג'לס פגשה טל גורם מרכזי בתחום ההפקות שהתרשם מהעבודות שלה וסייע לה במציאת התפקיד הראשון שלה בלוס אנג'לס – מאפרת של חברת לוריאל.

עיצוב שמלות: טל שיין. צלם: אילן סימן טוב

עיצוב שמלות: טל שיין. צלם: אילן סימן טוב

"עבדתי בלוריאל שש שנים, במהלכן עבדתי עם מפורסמות רבות. דבר הוביל לדבר, ובארה"ב כשאוהבים את מה שאת עושה ומעריכים אותך, פותחים לך הרבה דלתות", היא משתפת. כך, לצד האיפור החלה טל לעסוק בסטיילינג. "אחרי תקופה כמאפרת, התאהבתי בסטיילינג והלבשה, קפצתי למים והחלטתי לפתוח סטודיו משלי לעיצוב אופנה".

בסטודיו הגדול והמבוקש שלה בלוס אנג'לס, טל עיצבה שמלות ערב מפוארות לאירועים כמו טקסי האוסקר, הגראמי והאמי. הסטודיו גדל במהירות ועל מנת לעמוד בביקוש ובהצלחה, העסיקה טל ארבע עשרה תופרות ועיצבה קולקציות שלמות. לאורך השנים היא הייתה מעצבת הבית של מפורסמות רבות ובין היתר הלבישה את דמי מור, מג ריאן, פריס הילטון וכן עיצבה עבור הסדרה 'עקרות בית נואשות' וסדרות נוספות.

עם לידת ביתה הבכורה, החליטה טל לחזור ארצה "זו הייתה החלטה לא קלה, אבל אחרי שמונה עשרה שנים בלוס אנג'לס רציתי לחזור הביתה, להיות עם המשפחה ולגדל את הילדים שלי בישראל", היא מספרת.

הסטודיו בכפר סבא – בגדי ערב קלאסיים, באיכות גבוהה

כיום טל מעצבת בגדי ערב מעודנים וקלאסיים בסטודיו שלה בכפר סבא.

"עם השנים הקו העיצובי שלי השתנה", מספרת טל, "והיום אני שמה דגש על עיצוב נקי, עם טביעת האצבע הייחודית שלי כמובן."

טל מעצבת שמלות, חצאיות, אוברולים, חליפות ומחוכים לאירועים. בדגמים שלה היא עושה שימוש במגוון בדים באיכות גבוהה, בין היתר בדים מחורזים, משי, שיפונים מיוחדים, תחרות יוקרתיות ופייטים.

עיצוב שמלות ערב: טל שיין. צלם: בנימין אדם

עיצוב שמלות ערב: טל שיין. צלם: בנימין אדם

עיצוב מושלם שמחמיא לגזרה

בסטודיו קיימים עשרות דגמים, ולקוחות שמגיעות לסטודיו מוזמנות למדוד ללא הגבלה, עד שימצאו את העיצוב הנכון להן, שייראה עליהן בדיוק כמו שדמיינו. את הדגם הנבחר מתאימה טל למידות הלקוחה.

אפשרות נוספת שמציעה טל ללקוחות היא לעצב עבורן דגם חדש, על פי רצונן.

"במפגש עם הלקוחה, חשוב לי קודם כל לשמוע מה היא מחפשת ומדמיינת כשהיא חושבת על העיצוב המושלם עבורה", אומרת טל, "חשוב לי להבין ממנה איך היא הייתה רוצה להראות, מה יגרום לה להרגיש טוב ונוח עם הגוף שלה".

בהתאם להעדפותיה של הלקוחה, טל מייצרת עבורה סקיצה בגזרה שמתאימה לגופה, ולאחר מכן מציעה לה מספר סוגים אפשריים של בדים. הפגישה הראשונה מסתיימת בלקיחת מידות, ולאחריה מגיעה הלקוחה למדידה נוספת, כאשר הבגד נתפר לפי מידותיה, ולביצוע התאמות הנדרשות על הגוף.

"העיסוק שלי הוא הרבה מעבר לעיצוב בגדי ערב יפים ומחמיאים", משתפת טל, "המטרה שלי היא קודם כל לגרום לנשים להרגיש הכי טוב עם הגוף שלהן. כשאני יודעת שאישה לובשת בגד שעיצבתי עבורה ומרגישה איתו יפה, אני הכי מאושרת בעולם".

צור קשר

טל שיין

כתובת: משה וילנסקי כפר סבא

הגעה לסטודיו בתיאום מראש

052-773-7008

לעמוד הפייסבוק של טל שיין

לעמוד האינסטגרם של טל שיין

מעצבת: טל שיין. צלם: אילן סימן טוב

מעצבת: טל שיין. צלם: אילן סימן טוב

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר