סדנאות העצמה במרכז: ההעצמה האישית של רונית מנשורי (צילום: By Sushiman, shutterstock)
סדנאות העצמה במרכז: ההעצמה האישית של רונית מנשורי (צילום: By Sushiman, shutterstock)

סדנאות העצמה במרכז: ההעצמה האישית של רונית מנשורי

להמיר מתח, לחץ ושחיקה - לרגשות חיוביים ושמחת חיים: רונית מנשורי, שמנחה סדנאות להגברת הביטחון העצמי כמו-גם סדנאות העצמה במרכז הארץ, מלמדת איך עובד תת-המודע וכיצד ניתן לרתום אותו לחיים של הצלחה ושמחה

פורסם בתאריך: 12.2.20 14:53

סדנאות ההעצמה והגברת הביטחון העצמי שמעבירה רונית מנשורי, מעניקות למשתתפים בהן כלים פשוטים ויישומיים בדרך חווייתית ומהנה. בסדנאות שהיא מעבירה, רונית מלמדת את המשתתפים להכיר את החוזקות שלהם ולמנף אותם לעבודה עצמית והעצמה אישית.

נא להכיר: תת-המודע שלכם

הוא נמצא שם מרגע לידתנו ועד היום שבו אנו נפרדים מהעולם, אבל לעתים קרובות מדי הוא חש זנוח ותובע, בדרכים שונות, כי נשים אליו לב. קבלו את תת-המודע שלכם, שמבטיח שאם רק תעניקו לו את היחס הראוי לו, הוא יגיש לכם ערכה המכילה את כל הכלים שאתם צריכים כדי לחוות שמחה וסיפוק.

העצמה (צילום: רונית מנשורי)

העצמה (צילום: רונית מנשורי)

בסדנאות ההעצמה שלה, רונית מלמדת את המועצמים לעתיד איך עובד תת-המודע וכיצד ניתן לרתום אותו לחיים של הצלחה ושמחה. רונית מספרת שהיא תמיד נרגשת לראות איך הגילוי שתת-המודע נמצא שם ורק מחכה שיקשיבו לו, מביא את המשתתפים בסדנאות להבנה מהפנטת כי הם יכולים למגנט לחייהם כל דבר שבו הם חפצים.

באותו אופן, רונית חושפת בפני המשתתפים את כוחו של הדמיון המודרך – כלי נוסף התורם לריפוי הגוף והנפש ולביסוס תחושה מעצימה של דימוי עצמי חיובי.

אפשר לעצום עין – ואפשר להוביל את העובדים להעצמה אישית

במקומות עבודה רבים קיימת תרבות ארגונית הרואה בעובדים נכס שאותו יש לטפח ולהעצים. תרבות זו נולדה מתוך ההבנה שעצימת עיניים לנוכח סימנים של שחיקה ועייפות אצל העובדים, מובילה בהכרח לפגיעה באיכות התפקוד ובעבודה. לעומת זאת, פעילויות המיועדות לגיבוש צוות העובדים תורמות ישירות להעלאה של מפלס מצב הרוח והמורל תוך שהן מגבשות, מעוררות חדוות יצירה, מעלות את המוטיבציה והיצירתיות ומגבירות עניין ומעורבות בעבודה.

מטרות אלה מהוות את הבסיס לעבודה בסדנאות ההעצמה של רונית, כשהדגש הוא על הטְענה באנרגיות, איחוד וגיבוש ושיפור התקשורת הבינאישית.

דמיון מודרך (צילום: רונית מנשורי)

דמיון מודרך (צילום: רונית מנשורי)

רונית מנשורי

רונית מנשורי היא מטפלת בדמיון מודרך ובשיטת NLP. מלבד סדנאות ההעצמה, היא מפתחת ומנחה סדנאות יוגה צחוק, אשר מהן איש לא יוצא לפני שהוא מגיע למצב של כאבי בטן בעוצמה קלה עד בינונית, קוצר נשימה ועיניים דומעות מפאת צחוקים בלתי נשלטים.

בסדנאות ההעצמה שהיא מעבירה למקומות עבודה, ועדי עובדים, ארגונים וחברות, היא עושה שימוש בקלפים, בטכניקות NLP, בתרגילי דמיון מודרך ובתכנים נוספים המשמשים להעצמה, חיבור רגשי ובנייה של תחושת ערך עצמי בדרך חווייתית מהנה.

רונית מנשורי – טיפול NLP ודמיון מודרך

טלפון: 052-5582358

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר