עיסוי רפואי בתל אביב. shutterstock By MakeStory Studio
עיסוי רפואי בתל אביב. shutterstock By MakeStory Studio

עיסוי רפואי בתל אביב: הכירו את אבישי גל

פורסם בתאריך: 13.2.20 19:12

האם אי פעם חוויתם רגע של גילוי לגבי הייעוד והמטרה שלכם בחיים? אבישי גל, מעסה רפואי, חווה את הרגע הייחודי שלו, תאמינו או לא, בגיל 11. כילד סבל אבישי מכאבים לא מוסברים. הוא טופל במגוון טיפולים קונבנציונליים שלא צלחו בהקלה על הכאב, ואחרי גלגולים רבים הגיע לרפלקסולוגיה. הוא מתאר זמן בטיפול שהיה רגע מכונן של הקלה בכאב שלא מרפה. "למשך 5 דקות אחרי אחד הטיפולים לא כאב לי, לא ידעתי שאפשר להרגיש ככה." מספר אבישי, "וזה היה רגע של גילוי. הרגשתי באותו הרגע שאם יש לי איזושהי מטרה בחיים זה לתת לעוד אדם אחד לפחות את ההרגשה הזאת שאני מרגיש עכשיו".

הכשרה רחבה ומגוונת

אותה תחושת מטרה ליוותה אותו גם בבגרותו. אבישי למד עיסוי רפואי במכללת "ברושים", והרחיב את היריעה עם טכניקות שיקום פציעות, התנסות בסוגי מגע שונים, הדרכת פילאטיס, הדרכת חדר כושר ועוד. הוא אף נסע  לתאילנד כדי ללמוד עיסוי תאילנדי ממאסטר עיסוי ידוע. כל הכלים הללו, בתוספת הניסיון הרב שרכש, מאפשרים לו לסייע  באופן הטוב ביותר לאנשים הסובלים מכאב.

דו-שיח בין המטפל לגוף המטופל

אבישי נתקל מדי יום בסוגים שונים של כאב, פציעות אורתופדיות, דלקות בשרירים ועוד, ומגדיר את העיסוי כמעין שיחה בינו לבין הגוף של המטופל, כך למשל, אם יפעל בתנועה אגרסיבית מדי, הגוף יגיב וילמד אותו למתן את התנועה. הייחוד של אבישי נעוץ ביכולת לשמוע את המסרים המגיעים מן הגוף, ולהקשיב להם בקשב רב, וכך ללמוד אם לגעת בצורה עדינה או חזקה, היכן נכון ללחוץ, מהיכן מגיע הכאב, ולתכנן את התהליך הנכון ביותר כדי להביא לשיפור משמעותי באיכות חייו של המטופל. כפי שמצהיר אבישי, כאב הוא לא גזירת גורל.

כיום מטפל אבישי בקליניקה פרטית במושב ירקונה ובתל אביב, ואף מרצה על המקצוע במכללת "ברושים" . בהיותו בן של שני מורים, ההוראה זורמת בדמו. בקליניקה הוא מטפל במגוון רחב של מצבי כאב, המגיעים ממקורות שונים. אבישי מספר כי רוב הכאבים אינם כאבי טראומה, אלא כאבים הנבנים לאורך זמן. "לאף אחד לא נתפס הגב רק כי הוא רכן להרים עפרון" אומר אבישי. "הגב נתפס אחרי שנים של סחיבה, של מתח, של מאמץ. שם אנחנו מגלים את התנועה החסרה לגוף כל הזמן הזה".

לטפל, גם ביד אחת

מטופליו של אבישי חשים כי הוא מבין אותם, את תחושותיהם ואת גופם. בעת העיסוי, כאשר המטפל נוגע במקום הכאב, המטופל מרגיש כי יש מי שחווה את אותו כאב ביחד איתו, מכיר בו ומבין אותו, ושותפות הגורל הזו היא חלק ממה שמסייע למטופל להרגיש טוב יותר. את אותה שותפות גורל חווה אבישי ביתר שאת, כאשר עבר תאונת ספורט בה ריסק את עצמות האמה שלו והיה צריך ללמוד מחדש איך להפעיל אותה, איך לטפל ואפילו איך לאכול. "התאונה גרמה לי לעבור תהליך עם עצמי" מספר אבישי, "להקשיב לעצמי, לאמץ כל מיני טכניקות תנועה ותזוזה, והגעתי למצב שאני יכול לטפל בכל מצב גופני שאני נמצא בו. כך, אם אני שובר יד, אני יודע לעבוד מספיק טוב, גם עם יד אחת. עיסוי זו לא עבודה פיזית קשה, זה ניצול נכון של הגוף שלך לטובת האחר".

אבישי גל

טלפון: 052-4559097

כתובת הקליניקה: מושב ירקונה \ תל אביב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר