פעילות לילדים בשבת. קרדיט: shutterstock\By Nomad_Soul
פעילות לילדים בשבת. קרדיט: shutterstockBy Nomad_Soul

פעילות לילדים לשבת שאסור לכם לפספס

מחפשים אחר המקום המושלם לחוויה ייחודית עם הילדים בשבת? יצאנו להכיר את ספלינטר- פעילות גיבוש עם הילדים שתגרום לכם לחכות לפעם הבאה שתגיעו למקום

פורסם בתאריך: 17.2.20 17:37

ספלינטר- מסלולי נינג'ה לילדים

שיגעון הנינג'ה עוד צובר תאוצה ונדמה שלא ייעלם בקרוב, הפורמט שהגיע אלינו למסך דרך יפן וארה"ב, מרתק מבוגרים וילדים כאחד וכולם כולל כולם רוצים להתנסות במסלולים המאתגרים. אז אם ילדיכם מרותקים למסך ויודעים מי אלה שמלא וקושניר, יודעים מזה "סטפר" ובטוחים שהם יכולים לעבור את המגה-קיר, "ספלינטר,- מתחם אטרקציות, פעילויות ומסלולי נינג'ה לילדים (שגם ההורים נהנים ממנו) הוא בדיוק המקום עבורכם.

נקרא על שם הסנסיי האגדי של צבי הנינג'ה, ספלינטר ממוקם במרכז אלון, קרית השרון בנתניה. כ-500 מטרים של מסלולים ואטרקציות לילדים, פתוח בכל ימי השבוע, כולל שישי ושבת. המתחם בנוי מחללים שונים: קפיטריה עם היצע רחב ומפנק, מתחם משחקי וידאו, מתחם הורים ממנו תוכלו לצפות על ילדיכם עת הם עושים חיים משוגעים על מסלולי הנינג'ה וחדר מסיבות ייעודי לאירועים מיוחדים כמו; ימי הולדת, ברי/בתי מצווה, וכמובן, אולם המתקנים החוויתי והמאתגר אשר כולם יוצאים ממנו נינג'ות, ילדים ומבוגרים כאחד.

הנאה, אתגר ותחושת מסוגלות- אולם מסלולי הנינג'ה

בחלל המיוחד תמצאו את כל האלמנטים שראיתם בטלוויזיה כאשר אלה מותאמים לקהל היעד- ילדים החל מגיל 5. תוכלו למצוא בו את הקיר המעוקל וכן את המגה-קיר בגבהים מותאמים.

בחלל שלושה מסלולי נינג'ה לילדים ברמות קושי שונות כאשר כל אחד מהם באורך 14 מטרים, סך הכל 42 מטרים של אתגרים ומכשולים. בטראס המרכזי נמצא מבנה קורות מתכת עליו מותקנים כל האלמנטים; מחטים, טבעות, גלגלים מסתובבים, אומגה, קיר פג סולם, אחיזות שונות ועוד.

אזור נוסף בחלל מוקדש כולו ל-שיווי משקל בו תמצאו את הסטפרים המוכרים בגדלים ומרחקים שונים ואת הגשר השבור. מתקן נוסף ופופלארי במיוחד הוא "הטרזן"; שני קירות מעוקלים נמוכים מהם קופצים לאחיזת טבעות וחבלים ומסיימים בבריכת ספוגים.
הכניסה למתקנים והשהייה בחלל זה (מסלולי הנינג'ה) היא כשעה וחצי. ישנה הגבלת כמות ילדים על מנת למנוע עומס ולאפשר לכולם לחוות את המתחם בנעימות ובכייף.

פעילות לילדים בשבת: ספלינטר. צילום באדיבות הלקוח

פעילות לילדים בשבת: ספלינטר. צילום באדיבות הלקוח

כל החללים במתחם "ספלינטר" נמצאים ברמה האיכותית והגבוהה ביותר כמו כן וחשוב מאוד- בטיחותיים. מתחם ההורים צופה על כל המתחם אך הורים יותר ממוזמנים לחבור לילדיהם במסלולים והאטרקציות השונות ולשתף עימם פעולה.

ההנהלה וצוות העובדים של "ספלינטר" מאמינים בשירות מקצועי, נעים ומסביר פנים כך שאין זה פלא שכולם מגיעים בפעם הראשונה אך חוזרים שוב ושוב. הצוות ישמח לענות לכל שאלותיכם וללוות אתכם בזמן שהייתכם במתחם ויעשה זאת בחיוך רחב.

המקום מציע מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים, חוגים-חוגי נינג'ה וישנו צהרון המופעל בשעות הצהריים. ניתן לרכוש כרטיסים / כרטיסיות ישירות במקום וגם דרך מועדוני ההטבות השונים. אם ילדיכם מעוניינים בחוויה מעניינת ובלתי נשכחת, אם הם חולמים על הסטפרים ויודעים לטפס על חבלים בדיוק כמו טרזן, תפנקו את עצמכם בשעות של הנאה, אתגר וכייף לא נורמלי משותף לילדים ולהורים במתחם מסלולי הנינג'ה לילדים -"ספלינטר".

קטנות וחשובות:

  • המתחם פועל כחוק עם רישיון עסק
  • הכניסה למתחם והמתקנים השונים והמגוונים מתאימים לילדים, נוער ובוגרים מגיל 5 ומעלה
  • הזמנת מקומות למסלולי הנינג'ה נעשית מראש . לפרטים נוספים, לחצו כאן
  • שהייה בחלל מסלולי הנינג'ה היא כשעה וחצי
  • יש להגיע בלבוש נוח, נעלי ספורט וכמובן-הרבה מצברוח
  • ניתן לערוך ימי הולדת במתחם (עד 80 ילדים)

שעות פתיחה:

א-ה 14.00-21.00

ו- 10.00-16.00

שבת- 10.00-21.00

טלפון ליצירת קשר: 09-7498620

מעבר לעמוד הפייסבוק

"ספלינטר"- מתחם מסלולי נינג'ה לילדים- מרכז אלון, קריית השרון, נתניה

פעילות לילדים בשבת: ספלינטר. צילום באדיבות הלקוח

פעילות לילדים בשבת: ספלינטר. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר