לימודי מקצועות טיפוליים: לחוות את התהליך כדי ללמוד (צילום: By Aquarius Studio, shutterstock)
לימודי מקצועות טיפוליים: לחוות את התהליך כדי ללמוד (צילום: By Aquarius Studio, shutterstock)

לימודי מקצועות טיפוליים: לחוות את התהליך כדי ללמוד

קורסים של לימודי מקצועות טיפוליים יש כיום בשפע אך מעטים מהם מועברים באופן מקצועי, שיטתי ומעמיק בידי מומחים, מקנים תעודה מוכרת ופותחים בפני הבוגרים אפשרויות לקריירה מצליחה. בין אלו, מצאנו קורס אחד המתעלה מעבר לציפיות

פורסם בתאריך: 20.2.20 19:33

מבין הקורסים המובילים בישראל למקצועות טיפוליים, קורס NLP בבית הספר 'פז אושרן' הוא קורס ה-NLP המקיף, המתקדם והמעמיק ביותר שמצאנו, אשר מספק לבוגריו הבנה משמעותית ושדרוג של התקשורת הבין-אישית, העלאת הביטחון העצמי ופיתוח מיומנויות אישיות בכל תחומי החיים.

לאחר שהחלטתם מה ללמוד ובאיזה מקצוע לעסוק, השלב הבא הוא בהחלטה היכן ללמוד את התחום. שיטת NLP (ר"ת Neuro Linguistic Programming) פותחה בידי שני חוקרים בשנות השבעים, במטרה 'לתכנת' את המוח ומערכת העצבים דרך שפה, ולשנות תהליכי חשיבה והתנהגויות אוטומטיות.

קורס NLP נלמד בכמה וכמה מרכזים בישראל, כשהמוביל והמתקדם בהם הוא 'בית ספר פז אושרן' לקורסי תקשורת בינאישית וחשיבה פורצת דרך. בוגרי קורס NLP בבית ספר 'פז אושרן' מקבלים תעודה רשמית ומוכרת המאפשרת להם לעבוד בתחום, כאשר לאורך הקורס לומדים התלמידים לפתח את הביטחון העצמי שלהם עצמם, ולשפר משמעותית את התקשורת הבין-אישית כהוכחה לכך שהם יידעו ליצור שינויים כאלו גם לאחרים.

לומדים דרך חוויה והתנסות. פז אושרן (צילום עצמי)

לומדים דרך חוויה והתנסות. פז אושרן (צילום עצמי)

"בקורס נלמדות מיומנויות, טכניקות כלים מילוליים ובלתי מילוליים לשיפור הביטחון והתקשורת, לימוד שפת גוף ופתרון לפוביות, מחשבות והתנהגויות כפייתיות", אומר פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה, בעלים ומנהל בית-הספר. "הקורס מלמד באופן מעמיק ואפקטיבי – שינוי הרגלים, חיזוק מוטיבציות וטיפול בדחיינות, שליטה ברגשות ובמחשבות והגעה לשקט פנימי".

קורס NLP בבית הספר פז אושרן נחשב לקורס המוביל בישראל בתחום. מדוע?

"פיתחנו בבית הספר תוכנית לימוד מקיפה ומעמיקה, הכוללת את התכנים המהותיים והחשובים ביותר של שיטת ה-NLP. זהו הקורס הטוב ביותר עבור אלו המעוניינים לסייע לאנשים להגיע לתוצאות נהדרות בחיים, וכמובן להגיע לכך בעצמם. לאורך כל הקורס, התלמידים צוללים לעומקן של אסטרטגיות מתקדמות לקבלת החלטות, לומדים על מסרים תת-הכרתיים ועל השפעתם, מבצעים תרגול עצמי פורץ דרך ויוצרים שינויים מתקדמים, מפתיעים וחיוביים.

"קורס ה-NLP בבית ספר פז אושרן הוא הקורס המלא והכולל, אשר נלמד בשיטות המקור של מפתחי השיטה ולכן הוא האפקטיבי והמעשי ביותר. במהלך הקורסים, אנחנו לא מסתפקים בסיפורים ודוגמאות על 'פריצות דרך' שאנשים עשו, אלא מכוונים לכך שכל סטודנט שלנו יחווה פריצת דרך בעצמו. התלמידים לומדים במהלך הקורס להגיע לשקט פנימי, להחליט את ההחלטות הטובות ביותר עבורם, להשפיע על אנשים אחרים, להתמודד היטב עם משברים, ולהיות האדם שהם תמיד רצו להיות.

קורס ה-NLP המקיף, המתקדם והמעמיק ביותר (צילום: יח"צ Paz Oshran)

קורס ה-NLP המקיף, המתקדם והמעמיק ביותר (צילום: יח"צ Paz Oshran)

"בניגוד לבתי ספר אחרים, שמעבירים את קורס ה-NLP בצורה אמורפית כמו 'אוסף לא מובן' של כלים ושיטות, בקורס שלנו ההקשרים תמיד ברורים ובאים לידי ביטוי בשטח – בסימולציות ובשינויים שהתלמידים עורכים בעצמם במהלך הקורס. מרבית הקורסים במקומות האחרים מועברים ברמה הבסיסית, כמו לקרוא 'ספר הוראות', כך שהמתודולוגיה אינה מובנית. בקורס שלנו הכול ברור ומובן עד היסוד, והתלמידים לומדים דרך חוויה והתנסות. הקבוצות קטנות ואינטימיות עם עד 16 תלמידים בקבוצה, ונוצרת דינמיקה טובה ומיוחדת בין התלמידים לביני ובינם לבין עצמם. במהלך הקורס, אני מלמד כל אחד איך הוא יכול ליישם את ה-NLP בחיים האישיים שלו ואצל אחרים.

"יתרון נוסף שאני מספק בקורס ה-NLP עבור הרוצים לעסוק בתחום, הוא בקורס שיווק ומכירות מקצועי ומתקדם שמסייע לבוגרים לשווק ולקדם את עצמם כמדריכי NLP. זה לא מספיק להיות טוב ב-NLP, צריך לדעת לתרגם את היכולת לקריירה. לכן, השיעורים מובנים באופן ברור עם צעדים פרקטיים שיאפשרו לבוגרים לעסוק בתחום, וכל בוגרי בית הספר שלנו שבחרו לעסוק בתחום עובדים ומתפרנסים יפה".

באיזו מתכונת נלמדים הקורסים?

"הקורסים ברובם מתקיימים בשעות הערב, לאורך כ-22 מפגשים, ובנוסף ישנו קורס אונליין ללימוד דרך המחשב מכל מקום. הלימודים מאוד חווייתיים ומועברים בצורה נעימה, כיפית וקליטה מאוד. הם גם מצולמים למי שירצה להשלים, והתלמידים מקבלים חוברת עם כל החומר כתוב בכדי שלא יצטרכו לכתוב במהלך השיעורים אלא לחוות את התהליך כדי ללמוד. התעודה למסיימי הקורס בבית ספר 'פז אושרן' היא תעודה מוכרת ובינלאומית לעיסוק ב-NLP".

לפניכם דוגמאות לכמה מהשיעורים בקורס NLP:

אפשר להחזיר חוש ריח?

לא מרגיש בנוח עם עצמי

קונפליקט פנימי

פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP, למד אצל גדולי המורים בעולם- ריצ'ארד בנדלר – מפתח השיטה עצמו, רוברט דילץ, טוני רובינס, טד ואדריאנה ג'יימס ומייקל הול. הוא צבר ניסיון מקצועי נרחב ומקיף כבעל קליניקה פרטית להנחיית NLP משנת 2004 ומרצה בכיר בחברות וארגונים. בית הספר 'פז אושרן' שנפתח בשנת 2010 ממשיך לשמר את מעמדו כביה"ס מוביל ללימודיNLP ופיתוח מיומנויות חברתיות.

פז אושרן הוא מחבר הספרים רבי המכר 'איך להיות מגנט חברתי', 'ביטחון עצמי למגנוט חברתי' ו'אסרטיביות חברתית'; ומנהל ערוץ ה-NLP ביוטיוב הגדול בישראל.

בית ספר 'פז אושרן'

כתובת: דרך השלום 7 בתל אביב

לפרטים נוספים ולהרשמה לקורס

לרכישת הספר הראשון, 'איך להיות מגנט חברתי'

לרכישת הספר השני, 'ביטחון עצמי למגנוט חברתי'

לרכישת הספר השלישי, 'אסרטיביות חברתית'

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר