משתלה פתוחה בשבת בשרון: משתלת דרום השרון (צילום: אורי לובן)
משתלה פתוחה בשבת בשרון: משתלת דרום השרון (צילום: אורי לובן)

משתלה פתוחה בשבת בשרון: תכירו את משתלת דרום השרון

זר פרחים מפואר וססגוני הוא המתנה האידיאלית כשמבקרים אצל חברים, אבל מה אם זה יוצא דווקא בשבת? או, טוב ששאלתם: כל מי שמחפש היום משתלה פתוחה בשבת בשרון יודע בדיוק לאן לנסוע - 'משתלת דרום השרון', בכניסה למושב נווה ירק. שמחנו לעזור

פורסם בתאריך: 3.3.20 15:43

בין העבודה למטלות החיים, קצב החיים המהיר לא תמיד נותן לנו להתענג על החיפוש של הדבר הנכון, וקניות שנעשות בחופזה בסופו של יום עבודה משאירות לנו לרוב טעם של עוד. כדי לאפשר לאנשים לקבל את החוויה האמיתית שמעניקה משתלה, הכוללת רוגע, אווירה נעימה והרבה ירוק 'משתלת דרום השרון' מזמינה אתכם לבקר בה גם בימי שבת.

מהבוקר המוקדם בו ציוצי הציפורים עוד מהדהדים בשמי התכלת, ועד שעות אחה״צ המאוחרות, תוכלו להגיע עם הילדים למשתלה לבחור צמחים ולהעשיר את הגינה או המרפסת שבביתכם.

'משתלת דרום השרון' הוקמה לפני כ-10 שנים, ובשנתיים האחרונות מנוהלת על ידי אפי וסימה המקבלים את כל אורחי המשתלה עם חיוך גדול ועם הרבה אהבה. ״אפי החל את דרכו בתחום כבר לפני כ-12 שנים, כשעסק בהקמת גינות ועזר לאנשים להגשים את החלום לגינה יפה ממש בחצר האחורית של ביתם״, משתפת סימה.

״עם הזמן שעבר, הניסיון שצבר והידע שרכש, החליט אפי, ואני איתו, לנהל משתלה משלנו. מקום בו נוכל להדריך אנשים על האופן בו יוכלו להקים לעצמם גינה שופעת ועל הדרך בה יוכלו לשלב צמחים ופורחים בביתם. כיום אנחנו מחזיקים מגוון של עצי פרי ונוי, שיחים, צמחי תבלין, צמחי עונה ורב שנתיים, סקולנטים, צמחי בית, סחלבים וכמובן ציוד נלווה כגון תערובות שתילה ודשנים, טוף וחלוקי נחל, תאורה סולארית, מערכות השקיה ועוד״.

משתלת דרום השרון: חוויה אמיתית (צילום: אורי לובן)

משתלת דרום השרון: חוויה אמיתית (צילום: אורי לובן)

במשתלת דרום השרון תוכלו להסתובב, לגעת, לבחון ולחזור הביתה עם צמחים ירוקים או פורחים. כמו כן, אם השראה והיצירתיות החלו לפעום בכם וגלגלי השיניים שבמוחכם החלו לנוע ולחשוב איך תוכלו להקים גינה או מרפסת מדהימה בביתכם, תוכלו להתייעץ עם אפי על הצמחים, התכנון והבנייה של הפינה הירוקה שלכם.

בין הפורחים המהממים שתראו במקום, הצבעים שממלאים את המשתלה ואווירת הרוגע שאופפת אותה, תוכלו אף לקבל הצצה לחדר סחלבים או 'סחלביה' אם נרצה לדייק. החדר מכיל מבחר גדול של סחלבים יפהפיים ממגוון זנים ובכל הצבעים, תוספת נהדרת לביתכם או מתנה מושלמת לכל אירוע משמח.

שבת בבוקר, יום יפה. אחרי העיתון והקפה של הבוקר, מזמינה אתכם 'משתלת דרום השרון' ליהנות ממבחר גדול של צמחים שיכניסו בבית ובגינה שלכם אווירה טבעית, נעימה ומרגיעה. אם אתם בדיוק בדרככם להתארח ומחפשים מתנה שתעשה את השבת ליפה יותר, אתם מוזמנים לעצור במשתלה ולמצוא בשביל המארחים מתנה ירוקה או פורחת שתפתיע ותרגש.

משתלת דרום השרון

כתובת: בכניסה למושב נווה ירק, מאחורי תחנת הדלק (בווייז: 'משתלת דרום השרון')

טלפון: 050-6450068

שעות פעילות: א’-ה’ – 17:30-08:00 (בקיץ עד 19:00) | ו' – 16:00-08:00 | ש' – 17:00-08:00 (בקיץ עד 19:00)

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר