מרחבי עבודה בשרון. צילום:עמית הרמן
מרחבי עבודה בשרון. צילום:עמית הרמן

מרחבי עבודה בשרון: Powerball יהפכו את יום העבודה שלכם למושלם

מחפשים מרחב עבודה משותף באזור השרון? כדאי שתכידו את Powerball, מרחב עבודה משותף שיהפוך במהרה לבית

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:11

גמישות היא אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק המבקש ליהנות מצמיחה בלתי מוגבלת. היכולת של עסק להשתנות ולהתאים את עצמו לצרכים ולרצונות של השוק היא אחת המעלות המכריעות להצלחתו, אך גם כזו שלרוב נעשית באיטיות רבה בעקבות מגבלות כמו פער תקציבי ומחסור בכח אדם.

חברות כמו powerball המשכירות מרחבי עבודה משותפים לעצמאים ובעלי עסקים, עוזרות לחברי הקהילה שלה לנצל נכונה את התקציב ולהתמודד עם שינויים בעסק ובענף מבלי לפספס הזדמנויות. בכדי להבטיח כי החברות שעובדות במשרדיה אכן יהנו מאחוזי צמיחה גבוהים, יצרה החברה שירות הנקרא power-services שמטרתו להבטיח כי יום העבודה יעסוק אך ורק בעבודה ולא יגלוש להסחות דעת לא רלוונטיות והפתעות לא צפויות, שמרחיקות את העובדים מהיעדים והמטרות.

״לנהל עסק זה לא דבר פשוט בלשון המעטה, מעבר לניהול העסק מול הלקוחות, הספקים וכל הגורמים השונים, צריך גם לדאוג כל הזמן שהתהליכים יתבצעו בחפיפה ובתיאום מושלם אחד עם השני, כשמספיקה תקלה קטנה אחת בשביל ליצור צוואר בקבוק שמעכב את כל התהליך״, מסביר מנכ״ל החברה רועי דימנד. ״שירותי ה-power-services שאנחנו מעמידים לטובת חברי הקהילה באים כשחקן החיזוק שהעסקים צריכים בשביל שיוכלו להמשיך את פעילותם השוטפת ללא בעיות. תקלות, הפרעות והפתעות לא מתוכננות שצצות ללא הרף, מקבלות טיפול מיידי על ידי צוות המקום שלנו שמנהל את הקהילה, ובכך יכולים העסקים להמשיך לפעול ללא הסחות דעת״.

צילום: עמית הרמן

צילום: עמית הרמן

ה-power-services מתחלקים ל4 קטגוריות: צוות I.T הזמין בכל עת לכל בעיה שלא תהיה לכם עם המחשב וכן עבור התקנה של תוכנות, טיפול בווירוסים או הסבר על סוגיות שונות הנוגעות למחשבים; צוות H.R מצוין שיעזור לכם לחפש ולמצוא עובדים חדשים המתאימים בצורה מושלמת לצרכי החברה שלכם; שירותי אדמיניסטרציה מלאים, כגון מענה לטלפונים, העברת הודעות מלקוחות, תיאום פגישות ותחזוק המשרד; ומענה פיננסי המעמיד לרשותכם רואה חשבון שנמצא בבניין וזמין עבורכם בכל עת.

השירותים המוספים שמציע powerball משתלבים בצורה מושלמת עם שירותי הבסיס הנרחבים שמציע המקום, ויחד מבטיחים כי דבר לא יחסר לכם בעת עבודתכם. לצד השירותים תיהנו גם ממיקום מושלם בו נמצא המשרד, כדקות ספורות ממחלף פולג, ליד איקאה, וממש מספר דקות הליכה מתחנת הרכבת. נוסף על כך נמצא המשרד באזור מלא חיים, בו תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה, חנויות ומתחמי קניות שיעמדו לרשותכם בכל עת.

כמו כל תזמורת טובה שמנגנת בהרמוניה, גם על התזמורת של powerball ישנו מנצח, או יותר נכון יהיה לומר – מספר מנצחים. צוות העובדים אשר נבחר בקפידה מנהל את מתחמי העבודה המעולים ודואג לכלל צרכיהם ורצונותיה של חברי הקהילה שבמקום. לשם שמירה על אורח עבודה נעים וכיף מקפיד הצוות להיות קשוב ושירותי, ולייצר יחסים קרובים עם בעלי העסקים שמגיעים למקום, המרגישים שנכנסו למשפחה של ממש.

היתרונות הרבים שמביאים עמם חללי העבודה המשותפים רבים מספור, וכשמוסיפים לכך שירותים נוספים כמו ה-power-services הייחודיים של powerball קשה לומר שיש סיבה אמיתית לא לקחת את יום העבודה ולהוציא ממנו את המקסימום.

אם שבעתם מהסחות דעת בבית או שאתם רוצים מקום בו תוכלו לנהל את העסק ואת הצוות שלכם מקרוב ללא שום צורך להתעסק בזוטות, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם powerball שישמחו להפוך אתכם לחברים גאים בקהילה ויעזרו לכם לקחת את העסק שלכם למקום אליו חלמתם להגיע.

טלפון: *5647

כתובת: גיבורי ישראל 10, אזור התעשייה פולג

שעות פעילות: כל השבוע, לא כולל שבת

 למעבר לאתר

למעבר ללינקדין

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר