2jump: כל הכיף שבעולם (צילום: מוטי כלו)
2jump: כל הכיף שבעולם (צילום: מוטי כלו)

2jump: כל הכיף שבעולם

טרמפולינות, קיר טיפוס ומסלול נינג'ה: את האושר על פניהם של ילדיכם, כשהם מבלים בפארקים השונים של רשת 2jump, אתם תזכרו זמן רב לאחר שתחזרו הביתה. חפשו את הסניף הקרוב, מאשדוד בדרום ועד חיפה בצפון, וקחו אותם אליו. את החוויה הזו אתם חייבים להם וגם לכם

פורסם בתאריך: 5.3.20 19:24

כשאנחנו חוזרים אחורנית בדמיוננו לתקופה שבה היינו ילדים, ברוב המקרים אחת מתמונות הילדות העיקריות שעולות בזיכרון כוללת אותנו בפארק שעשועים כלשהו – מתרוצצים, קופצים, משתוללים ולא נחים לרגע. ככה זה, ילדים קטנים הם מטבעם מלאים באנרגיה אין-סופית. מסיבות יום הולדת, לדוגמה, הן עבורם הזדמנות מצוינת לפרוק את כל האנרגיה הזו – ועל הדרך, לבלגן את כל הבית… מה עושים? הנה פתרון מעולה, גם לכם וגם למתוקים שלכם.

בשנים האחרונות, סוחפת את המדינה אחת מן האטרקציות ההיסטריות ביותר שהיו כאן אי-פעם: פארק הטרמפולינות הענק (1500 מ״ר) שהקימה חברת 2jump בנתניה בשנת 2017, ואשר בעקבות אינספור תגובות חיוביות ונלהבות הפך מאז לחלק מרשת בעלת חמישה סניפים – מאשדוד בדרום ועד חיפה בצפון – והיד עוד נטויה: בקרוב יושק הסניף השישי של הרשת, במתחם בילו ברחובות.

2jump: מי יהיה הנינג'ה הבא (צילום: מוטי כלו)

2jump: מי יהיה הנינג'ה הבא (צילום: מוטי כלו)

ייחודה של הרשת, שהוקמה על ידי אבי אילוז ולישי גנור, הוא בכך שהפארקים עוצבו באופן שיתאימו לטווח גילים רחב – מתחם לבני 2-5 שנים ומתחם נוסף לבני 5 ומעלה. המתחמים השונים מאפשרים לילדים להתרוצץ ,להשתולל וליהנות בסביבה בטוחה ונעימה, כאשר כל פיסת שטח שאיננה חלק מאזור הטרמפולינה מכוסה בספוג ובריפוד השומרים על הילדים ומונעים מהם חבטות וחבלות.

לצד אזור הטרמפולינות, שבו נהנים הילדים מריחוף באוויר ומחלומות על היום שבו יצמיחו כנפיים ויעופו, כולל המתחם שני אזורים נוספים: אזור של קיר טיפוס ואזור נוסף – הנחשב ל'שוס' הגדול ביותר של המקום: מסלול נינג'ה בהשראת תוכנית הטלוויזיה.

אף אחד לא מתיימר אומנם להבטיח שמסלול הנינג'ה יהפוך את ילדיכם לנינג'ות אמיתיים, שכן הוא מותאם לילדים ומאובטח היטב כנגד פגיעה פיזית כלשהי, אך הוא בהחלט מבטיח חוויה מאתגרת ומדהימה עבור הזאטוטים. עובדה: הילדים שמחים לעמוד בתור, גם כשהוא (לרוב…) ארוך, וכולם תמיד מחכים לראות מי יהיה הנינג'ה הבא של מסיבת יום ההולדת.

"חשבנו רבות על עניין ימי ההולדת ועל האופן שבו נרצה להנגיש אותם", אומר בעל המקום, "הסלוגן שלנו הוא 'כל ילד במדינת ישראל יוכל לחגוג אצלנו יום הולדת', ובהתאם לכך גם בנינו את חבילת 'הכל כלול' שלנו. הרעיון מאחורי החבילה הוא להקל על ההורים ולאפשר להם להפיק אירוע בלתי נשכח לילדיהם, גם מבלי שיצטרכו להשקיע סכומים אסטרונומיים".

2jump: לא נחים לרגע (צילום: מוטי כלו)

2jump: לא נחים לרגע (צילום: מוטי כלו)

פעילות כיפית ובריאה

כל אירוע שנערך בפארק הטרמפולינות מתחיל בפעילות ספורטיבית, שבמהלכה נהנים הילדים ממשחק בשלל המתקנים כאוות נפשם, ולאחר מכן מוזמנים כולם להיכנס לחדר הפעלות מיוחד. כאן משתתפים הילדים בפעילות מהנה עם מפעילה שעורכת 'טקס עוגה', ומזמינה את הילדים לתת ברכות ואיחולים – תוך הקפדה, כמובן, להעצים את ילד היום הולדת לכל אורך הפעילות.

בנוסף לכל אלה, מספק הפארק מענה מושלם לילדים עם צרכים מיוחדים אשר סובלים מבעיות מוטוריות. על פי מחקרים, קפיצה על-גבי טרמפולינה משלבת בתוכה תנועה אינטנסיבית והפעלה של שרירים שונים בגוף – דבר המאפשר לילדים אלו לפתח ויסות נכון יותר של החושים, שמסייע בתורו לטיפול בבעיות מוטוריות שונות. כך, מצליחים ילדים רבים להגיע לפארק, לקחת חלק בפעילות כיפית לא שגרתית, ובתוך כך ליהנות מיתרונות בריאותיים שונים.

לסיכום, בין אם ילדיכם פנאטים של נינג'ה ישראל ובין אם הם שואפים להתחרות בארנב של אנרג'ייזר על כמות האנרגיה הבלתי נגמרת, בפארק הטרמפולינות של 2jump הם מקבלים הזדמנות להשתולל בלי סוף – בזמן שאתם שותים קפה ומשגיחים מהצד בביטחה על הנעשה. הצלחנו לעניין אתכם? צרו קשר עוד היום עם הפארק – ותיהנו, אתם וילדיכם, מאירוע חוויתי ובלתי נשכח.

2jump

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם

כתובות הפארקים:

האצטדיון החדש, נתניה

יהודי פקיעין 1, חדרה

המלאכות 12, מודיעין

חוצות המפרץ, חיפה

קניון BMall, אשדוד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרך וותיק

    חסר חולים בקורונה בכפר סבא,אז אחרי ההבגנה ניספור אוד כמה עשרות חולים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר