קריאה בקלפים לעסקים: קרן ליבנה מסבירהShutterstock - SmartPhotoLab
קריאה בקלפים לעסקים: קרן ליבנה מסבירהShutterstock - SmartPhotoLab

קריאה בקלפים לעסקים: קרן ליבנה מסבירה

איך להצליח בעסקים? הו, איזו שאלה גדולה. קרן ליבנה, יועצת ומלווה עסקים מעל ל-30 שנים, פיתחה ערכת קלפים ייחודית המשמשת ככלי מעשי ל-“תקשור עסקי” במיוחד לנשים. מסקרן? כנסו להכיר

פורסם בתאריך: 14.5.20 12:05

קרן ליבנה היא יועצת עסקית בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בעולם העסקי. ניסיונה העשיר והמקיף כולל תחומים כגון ניהול, שיווק אסטרטגי ושיווק בינלאומי בחברות גלובליות וחברות סטארט אפ. כשהחלה לפלס את דרכה המקצועית כעצמאית, פנתה קרן לתחום הייעוץ העסקי והתמחתה בבניית תכניות עסקיות, שיווקיות וכלכליות ליזמים ועסקים קטנים. בין שלל עיסוקיה הרבים, שימשה גם כמרצה באוניברסיטה הפתוחה ומגוון מכללות. בשני העשורים האחרונים החלה קרן להתעניין ולפתח במקביל את התחום הרוחני בו למדה והעמיקה, בעיקר בתחום התקשור.

תקשור עסקי

במהלך השנים הארוכות בהן עבדה קרן בתחום העסקי – הן עם נשים והן עם גברים – הלכה והתגבשה אצלה ההכרה שכמו שנשים שונות מגברים בכל תחום, כך קורה גם כשמדובר בשדה העסקי. קרן הבינה שהעובדה שנשים פועלות אחרת מגברים, אינה בבחינת טוב או רע יותר, אלא נתון ניטרלי המכתיב סגנון חשיבה ופעולה שונה. צרכיהן של נשים מתבטאים באופן אחר, יש להן העדפות שונות והן מגיעות לאיזון בדרכים הייחודיות להן. מתוך כך, עולה ההבנה כי נשים אינן צריכות להתאים את עצמן לעולם הגברי, אלא לדבוק בדרך שלהן, לקבל אותה ולהפיק ממנה את המיטב עבורן.

במסגרת עבודתה כיועצת עסקית, קרן הבינה כי סגנון הליווי שלה שהיה טוב ומועיל עבור גברים, לא בהכרח התאים לנשים. נשים פועלות לא אחת מתוך מוטיבציה ורצונות שונים. הן לא תמיד מעוניינות לנהל ולהגדיל את העסק שלהן עד לרמה שהוא משתלט להן על החיים, אלא מחפשות את האיזון בין מעגלי חייהן השונים. כדי לסייע לנשים להגיע לאיזון ולמקום השלם הזה, פיתחה קרן ערכת קלפים ייחודית המשמשת ככלי מעשי ל-“תקשור עסקי”. התקשור העסקי הוא המקום בו ניתן לחבר את משאלות הלב עם הפעולה השכלתנית והמעשית. שיטת ייעוץ זו היא תוצר של זיהוי הצורך של נשים לצמצם את הפער בין הרצוי למצוי, בין החלום למציאות, בין הידיעה השכלתנית שיש לעשות משהו ובין המחסום הרגשי המונע מהן לפעול למען המטרה.

באדיבות קרן ליבנה

באדיבות קרן ליבנה

קלף חזק

קלפי ה- Path Sight שפיתחה קרן נולדו כדי לסייע לנשים להגיע לאיזון ולמקום בו הן מרגישות שלמות ומסופקות, דרך עולם התקשור שהוא רוחני ורגשי במהותו, וכחיבור לעולם החומרי, המעשי. השימוש בקלפים מהווה כלי המעניק צוהר לרצונות של המשתמשת, והוא גם מתווה את הדרך ומלמד מהן הפעולות בהן יש לנקוט כדי להגשימם. קלפים אלה נוגעים ומחברים בין שני התחומים החיוניים לבניית עסק מצליח – המישור הרגשי והמישור העסקי. החפיסה כוללת שתי קבוצות:

קלפים מרחביים (רקע סגול) – אלה הם קלפי הרגש. הם מציפים את העולם הרגשי, מתארים את הלך הרוח הנוכחי ומפנים את תשומת הלב אל המחסומים והעכבות.
קלפים נקודתיים – משמשים כהנחיות לפעולה. קלפים אלה בונים גשר בין העולם הפנימי לעולם המעשי ונותנים כלים מעשיים המסייעים לבניית העסק באופן המתאים אישית לכל אחת.
בכל קריאה נשלף קלף אחד מכל קבוצה. השילוב של שניהם מכוון למקומות בהם נזרעים הספקות ומלמדים כיצד ניתן לצמוח וללמוד מהם. את הקלפים כתבה קרן באמצעות שילוב של תקשור וידע מקצועי מעמיק ונרחב והם מספקים את האיזון הנחוץ בין הרוח והחומר.

באדיבות קרן ליבנה

באדיבות קרן ליבנה

מסלולי ייעוץ לתקשור עסקי

המטרה של חפיסת ה- Path Sightהיא להפוך את הקלפים לכלי יישומי עבור נשים העובדות כעצמאיות ומחפשות את הדרך להגיע לאיזון ומיקוד. השימוש בקלפים הוא ברור ופרקטי וההנחיות לפעולה כתובות על הקלפים עצמם כך שאין צורך בספרים או קורסים. הדבר נכון גם כשמדובר בפגישת ייעוץ עם קרן, וגם בעת פרישה עצמית. החבילה יכולה להוות כלי לשימוש יומיומי, כשהיא מונחת בעסק ונותנת מענה בשעה של ספק או התלבטות. קרן מספרת שגם היא עצמה משתמש בקלפים על בסיס קבוע כדי להבהיר לעצמה דברים כשצצות שאלות.

מי שמעוניינת להתנסות בחוויה הרוחנית-מעשית שבקלפים, יכולה לעשות זאת במספר דרכים:
• לרכוש חפיסת קלפים. במקרה כזה, ניתן לעשות בהם שימוש באופן עצמאי, כשמדי פעם אפשר לקבל הדרכה וייעוץ טלפוני או פרונטלי כיצד להפיק מהם את המיטב.
• פגישת ייעוץ פרונטלית אצל קרן. בפגישה כזו קרן מסייעת, באמצעות הקלפים, לאתר ולבחון את גורמי העכבות תוך ניתוח, מתן מידע, הגעה לדרכי פעולה והובלה לאיזון והצלחה.
• תקשור מרחוק באמצעות הטלפון. נשים פונות דרך הטלפון ומקבלות מקרן הדרכה באמצעות הכלי הטיפולי – הקלפים. ברגע שהפונה מעניקה לקרן את האישור לעשות כן, היא מתחברת אליה דרך תקשור ומייעצת לה, כשהיא מערבבת את הקלפים ושולפת קלף אחד מכל קבוצה. השאלה הראשונה היא כיצד הקלף מדבר אל הפונה. קרן והמתקשרת בודקות ביחד כיצד המסר של הקלף מתיישב באזור האישי, ואיך הוא מתכתב עם הנושא העסקי.
מי שמעוניינת בכך, יכולה לקבל ייעוץ עסקי ואישי המשלב את הידע והניסיון שרכשה קרן במהלך מעל 30 שנה בתחום הניהול והייעוץ ומעל עשור בתחום התקשור.

קרן ליבנה – ייעוץ ותקשור עסקי
טלפון : 052-5112633
דוא"ל: [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר