ייעוץ עסקי במרכז: הכירו את קרן ליבנה. תמונה באדיבות הלקוחה
ייעוץ עסקי במרכז: הכירו את קרן ליבנה. תמונה באדיבות הלקוחה

ייעוץ עסקי במרכז: הכירו את קרן ליבנה

חשבתם פעם על הקשר בין העולם הרגשי-רוחני לבין התנהלות העסק שלכם בימי משבר? בכתבה הבאה קרן ליבנה תציג בפניכם עולם שלם בו היא מציעה פתרונות לניהול העסק שלכם בימים אלו

פורסם בתאריך: 14.5.20 12:12

קרן ליבנה עובדת כיועצת עסקית מזה למעלה מ-30 שנה. לקרן ניסיון עשיר ומקיף והתמחות בניהול, שיווק אסטרטגי ושיווק בינלאומי בחברות גלובליות וחברות סטארט אפ. את ניסיונה העשיר בתחום, קרן מיישמת גם בסדנאות ניהול והעצמה בהן היא מלמדת נשים עצמאיות כיצד להתנהל נכון בעולם תובעני הנע תמידית בקצב מסחרר. בנוסף לפועלה בתחום העסקי, לקרן קריירה אקדמית עשירה כמרצה באוניברסיטאות שונות בארץ.

את הקריירה הענפה שלה מנהלת קרן במקביל לתחזוק זוגיות ומשפחה עם ששה ילדים ואם כל זה נראה לכם די והותר כדי למלא סדר יום של שני אנשים, הרי שזה עוד לא הכל, כי קרן מתמחה גם בייעוץ עסקי באמצעות תקשור. כשהיא נתקלת בהרמות גבה על השילוב בין העולם הפרקטי-רציונלי לבין הצד הרוחני-אמנותי, היא עונה שאין באמת סתירה. היא פשוט גם וגם – נטועה עם שתי רגליים יציבות על הקרקע, ומחוברת בקורים של אינטואיציה לעולמות הרוח, בעת ובעונה אחת.

ניהול עסקי ואמנות המינוף

במהלך שנות עבודתה הרבות בתחום העסקי, קרן תמיד לימדה את הלקוחות מולם עבדה כי מילת המפתח להצלחה היא איזון – בין קריירה וחיים אישיים, תיאוריה ופרקטיקה, רגש ומעש. אך מה עושים כשאנחנו יוצאים מאיזון, והחזרה אליו אינה נתונה בשליטתנו? קרן מאמינה שגם בזמנים בהם הכל לכאורה יוצא משליטה ואיזון, ניתן לחתור להחזרת נקודת הכובד אלינו, תוך הקשבה לאינטואיציה ולקול הפנימי. בימים אלה, כשהשגת האיזון נדמית כמשימה מאתגרת במיוחד, קרן עובדת עם לקוחות על ניהול עסקי בימי משבר באמצעות תקשור, מתוך החיבור שלה לצד הרוחני.

שיטת התקשור העסקי הייחודית של קרן מתבססת על ה- Path Sight- ערכת קלפים ייחודית שפיתחה ככלי משמעותי בעבודתה. באמצעות הקלפים קרן מסייעת לנועצים שלה כיצד ניתן, לא רק לשרוד בימי משבר, אלא אף למנף אותם לכיוון חיובי ומועיל. היכולת להשתמש במשברים כמנוף לצמיחה ופריצת דרך מצריכה הקשבה לקול הפנימי הלוחש את המשאלות הכמוסות שלנו, לצד התנהלות בתוך חוקי החשיבה הפרקטית וראיית המצב המפוכחת.

וודאות בתוך אי-הוודאות

קרן מסבירה שהקלפים שפיתחה משמשים ככלי טיפולי יעיל דרכם היא מסייעת לעצמאים בעולם העסקי להתגבר על חששות, הספקות והתהיות ולהצליח להתנהל נכון מבחינה עסקית, גם בתוך מציאות של אי-ודאות. דרך הקלפים, ניתן להציף את התשובות הטמונות בנו להפוך אותן למציאות.

הקלפים בחפיסה נחלקים לשתי קבוצות המייצגות את השדות בהם פועלים אנשים המתמודדים עם ניהול עסק: השדה הרגשי-פנימי, לצד השדה העסקי-חיצוני.

הקלפים של קרן. תמונה באדיבות הלקוחה

הקלפים של קרן. תמונה באדיבות הלקוחה

הקבוצה הראשונה כוללת קלפים מרחביים (סגולים), העונים לשאלות הנוגעות למצב הרוח והמצב המנטלי הנכון לכאן ועכשיו. בעתות משבר, למצב זה משמעות רבה ולעתים אנחנו נוטים לאפשר לו לנהל אותנו ולהוסיף לתחושת הבלבול.

הקבוצה השנייה מורכבת מקלפים נקודתיים ומעשיים מהם ניתן לשאוב השראה לפעולה יישומית בעולם הממשי, החיצוני.

כדי לקבל תשובה לשאלה מסוימת יש לשלוף קלף אחד מכל קבוצה. הקריאה בשני הקלפים גם יחד נותנת תשובה מלאה ומקיפה ומכוונת את השואלים לצמיחה ולהתפתחות אישית.

Path Sight – כשיש רצון תמיד יש דרך

המעוניינים להיעזר בייעוץ של קרן לניהול עסקי בימי משבר יכולים לעשות זאת באמצעות תקשור מרחוק בטלפון. כמו כן, ניתן לרכוש את חפיסת הקלפים ולהשתמש בה גם באופן עצמאי, הודות להוראות הברורות והתכנון המוקפד ההופך את הערכה לכלי יעיל ויישומי.

 

קרן ליבנה – ייעוץ ותקשור עסקי

טלפון –  052-5112633

קישור לאתר

דוא"ל: [email protected]

קרן ליבנה. צילום: עינת הצמרי שביט

קרן ליבנה. צילום: עינת הצמרי שביט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר