נגריות בשרון: נגריית פקאן מרהטים לכם חלומות. צילום: עינת דקל
נגריות בשרון: נגריית פקאן מרהטים לכם חלומות. צילום: עינת דקל

נגריות בשרון: נגריית פקאן מרהטים לכם חלומות

עיצוב ריהוט הבית יכול להיות נחמד ויפה, אך כשמגיעים לנגרייה הנכונה הוא הופך למושלם, לסמל סטטוס, לחלום שתמיד רציתם שיהפוך למציאות. בכתבה הבאה תכירו את נגריית הפקאן שתפתח בפניכם עולם חדש של עיצוב שתפור בדיוק למידות ולשאיפות שלכם

פורסם בתאריך: 17.5.20 17:34

נגריית פקאן שנפתחה רק לפני 4 שנים על ידי רוני וששון דואני (אב ובנו), הפכה במהרה לאחת הנגריות המובילות באזור השרון עם רפרטואר מרשים הכולל אינספור עבודות, וביניהן: רהיטים, מטבחים, חדרי ארונות, אמבט ועוד. ידי הזהב של השניים יצרו בנגרייה חממה אומנותית המולידה מדי כמה ימים יצירות אומנות מיוחדות ורהיטים מרהיבים לבית, המעוצבים כולם לפי טעמם האישי וסגנון ביתם של הלקוחות.

״רצינו לפתוח מקום אליו יוכלו אנשים להגיע עם החלומות הכי משוגעים שלהם״, אומר ששון וממשיך להסביר, ״הידע, הניסיון וההיכרות שלנו עם עולם הנגרות מאפשרים לנו ליצור כל דבר שעולה במוחם של לקוחותינו, לא משנה כמה מסובך או קשה זה נראה. אנחנו מעודדים אנשים להפעיל את הראש ולבוא עם רעיונות משלהם או אפילו עם רעיונות והשראות שקיבלו מהפינטרסט. לאחר מכן אנחנו עוזרים להם לעדן את הרעיון איתו הם מגיעים כדי שבסוף הם יזכו לקבל מוצר או רהיט שהוא גם יפהפה וגם משתלב בנוף הבית בצורה פונקציונלית״.

קודם מעצבים, אחר כך יוצרים

עבודת הנגרות היא ממש לא עבודה פשוטה, על כך יכול להעיד כל אדם שאי פעם יצר משהו בעצמו בעזרת כמה מכונות וכלים, ומספר חתיכות עץ. כדי למנוע טעויות ולהבטיח כי המוצר שבוחרים הלקוחות יהיה המוצר המושלם עבורם, עובד צוות הנגרייה עם תוכנת הדמיות המאפשרת ״לראות״ את המוצר המוגמר עוד לפני שבכלל החלו לעבוד עליו. כך ניתן מראש להחליט על הממדים, החומרים מהם יהיה בנוי, הצבעים והאופן בו ישתלב בתוך חלל הבית המיועד, והכל מבלי ״להמר״ ולחכות לסוף העבודה רק כדי שיהיה אפשר לראות את התוצאה הסופית.

מגוון של אפשרויות

צוות הנגרים המוכשר של ״נגריית פקאן״ עושה שימוש לצורך עבודתו בכל החומרים והכלים שבהישג יד, ויוצר רהיטים וחפצים במגוון רחב של סגנונות אותם הוא משלב בעבודותיו. בין אם אתם מחפשים רהיטים בסגנון מינימליסטי ופשוט שישתלבו בבית המודרני שלכם ובין אם אתם מחפשים עבודות מעץ מאסיבי עם הרבה נוכחות שיתאימו לבית בסגנון כפרי, ניתן להתייעץ עם רוני וששון שיעזרו לכם לבחור את החומרים והצבעים המושלמים ביותר לרוח שאתם רוצים להפיח בבית.

תהליך פשוט ונוח

בשונה מהרהיטים שתמצאו ברשתות הגדולות, כשאתם הולכים לנגר המחיר של הרהיטים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים: סוג העץ, חומרים שונים בהם נעשה שימוש, זמן העבודה המוערך ועוד. כדי להקל על הלקוחות ולהעביר להם הצעת מחיר כמה שיותר מדויקת, מזמינים רוני וששון את מי שמתעניין בריהוט עבור הבית להתקשר או להגיע עם תכניות. לאחר שתעברו על התוכניות ותסבירו לנגרים מה החלום שלכם, תקבלו הערכת מחיר שלאחריה יהיה ניתן להתחיל לשבת ולדייק את הפרטים הקטנים ולהתחיל לעבוד על הרהיטים.

מטבחים לכל בית

האהבה והתשוקה הגדולה ביותר של השניים היא ביצירת מטבחים מעוצבים. נגיעות העץ המיוחדות שמשתלבות במתקני המטבח השונים, הגימורים והחיתוכים המדויקים והצביעה העדינה הם שהפכו את המטבחים של ״נגריית פקאן״ לשם דבר באזור ולסימן ההיכר של עבודתם. בין אם אתם בונים בית חדש ורוצים מטבח מותאם אישית במקום המטבח הסטנדרטי שמציע לכם הקבלן, ובין אם אתם רוצים לשנות את המטבח הקיים שלכם מבלי להיכנס לעלויות שיפוץ גבוהות, המטבחים מלאי החן והקסם שיוצרים רוני וששון יבטיחו שלעולם לא תפספסו הזדמנות להיכנס למטבח.

יש לכם רעיון לרהיט מושלם שישתלב אצלכם בבית? מחפשים נגרייה שתעשה לכם מטבח שילווה אתכם לעוד שנים ארוכות? תוכלו ליצור קשר עוד היום עם ״נגריית פקאן״ שתשמח לעמוד לשירותכם ולבנות עבורכם מוצרי ורהיטי עץ שיהפכו כל בית למיצג אומנותי מרהיב.

 

נגריית פקאן

כתבות: מושב אלישמע, הכלנית 46

טלפון: 055-8835257

שעות פעילות:

א-ה: 17:00-07:00

ו: בתיאום מראש

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

נגריית פקאן. צילום עצמי

נגריית פקאן. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר