נגריית פקאן יוצרים לכם את הבית שתמיד רציתם. צילום עצמי
נגריית פקאן יוצרים לכם את הבית שתמיד רציתם. צילום עצמי

נגריית פקאן יוצרים לכם את הבית שתמיד רציתם

לכל בית יש את הסגנון ואת צורת הנוף שלו. ישנם בתים מודרניים המשלבים בתוכם נגיעות של מינימליזם פונקציונלי השואבות השראה מעולם העיצוב הסקנדינבי; ישנם בתים בסגנון כפרי, מלאים בעץ, ברזל וצבעים חמים המעניקים תחושה עוטפת ונעימה; ומנגד ישנם בתים שהורכבו פיסה אחר פיסה לפי חלומותיהם של בעלי הבית. ומה החלום שלכם? נגריית פקאן כאן כדי להפוך אותו למציאות

פורסם בתאריך: 18.5.20 16:35

הבית שלנו הוא יצור חי – מתפתח ומשתנה לאורך השנים, מתאים את עצמו אלינו ואנחנו מתאימים את עצמנו אליו. העיצוב של הבית, יחד עם טביעת האצבע הייחודית שלנו, הוא שהופך את הבית לחלקה הפרטית שלנו, מעין מערה מודרנית שאותה הפכנו לבית בעזרת כל הדברים והסגנונות שאנחנו אוהבים ושמאפיינים אותנו.

עבור אנשים רבים הקו המנחה בעיצוב הבית הוא יצירת מקום שמדבר את השפה ואת הרוח שלהם. במקום ללכת לרשתות הגדולות ולבחור פריטים בייצור המוני, הם מעדיפים ללכת לנגריה שתעצב עבורם את ריהוט הבית ותהפוך את החלומות שלהם למציאות.

״נגריית פקאן״ הוקמה לפני כ-4 שנים קמה במטרה לתת לאנשים הזדמנות להשתולל עם הרעיונות והחלומות שלהם ולהפוך את הבית שלהם ליצירת האומנות הפרטית שלהם. הנגרייה שעובדת מול לקוחות פרטיים, מעצבי פנים ואדריכלים, קמה כדי לאפשר לאנשים ליצור בביתם חלל מיוחד המותאם במיוחד להעדפות ולצרכים שלהם. את המקום פתחו ביחד רוני דואני המחזיק בניסיון של 40 שנה בתחום הנגרות, ובנו ששון שעבד במשך שנים בהרכבת רהיטים. יחד יוצרים השניים צוות מקצועי ואיכותי שיודע לקחת רעיונות גולמיים ולהפוך אותם לרהיטים מיוחדים מלאי קסם.

מחתיכה של עץ למטבח נוצץ

מאז הוקמה, משכה אליה נגריית הבוטיק המוני אנשים המחפשים מקום שיעזור להם לתכנן ולעצב את הרהיטים השונים שבביתם. התמחות הנגרייה נוגעת בכל הקשור לשילובים של עץ וברזל, יחד עם צביעה בתנור כשהאופציות העומדות לטובת הלקוחות נעות בין מטבחים שלמים בעיצוב אישי ועד רהיטים כמו ארונות, חדרי ארונות, מזנונים, חדרי אמבטיה ועוד.

״אין אצלנו חוקים, אנחנו יושבים עם אנשים על כל רעיון שקופץ להם לראש ועוזרים להם לחדד את הרעיון צעד אחר צעד עד שאנחנו מגיעים ביחד למוצר שהלקוח באמת רוצה״, מספר ששון הבן, וממשיך, ״בגלל האינטרנט אנשים נחשפים להרבה רעיונות שונים, כל מיני רהיטים או עיצובים שנתקלו בהם בפינטרסט והם רוצים שנעצב להם אותם עם הנגיעות הייחודיות שלהם. מעולם לא קרה לנו שנתקלנו ברהיט שאי אפשר לייצר, בגלל זה אנחנו נותנים לאנשים את כל החופש והעצמאות לעצב איזה רהיט שהם רוצים, עם ההבטחה שאנחנו כבר נביא אותו לחיים. אנחנו יושבים עם כל לקוח שמגיע לכאן כדי להבין את העיצוב שהוא רוצה, ודואגים שהעיצוב לא רק יהיה יפה אלא גם ישמש את האנשים בצורה פונקציונלית״.

נראה טוב, מרגיש טוב

הנגרייה משתמשת בתוכנת הדמיה שמאפשרת לאנשים לקבל המחשה מדויקת של הרהיט שאותו הם בונים. בעזרת ההדמיה ניתן לבחון ולראות כיצד ישתלב הרהיט עם שאר הבית, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת השימושיות והנוחות שלו בתוך החלל. במקום להזמין רהיט ולחכות חודש רק כדי לגלות שהוא בכלל לא מתאים לסלון כמו שחשבתם, תוכלו לשבת קודם עם צוות הנגרים ולראות את המוצר המוגמר עוד לפני שהכניסו בו את הבורג הראשון.

עיצוב מדויק לפי בקשת הלקוח. צילום עצמי

עיצוב מדויק לפי בקשת הלקוח. צילום עצמי

רהיט חדש במספר צעדים קצרים

עבודת הנגרות, הבניה והצביעה היא עבודה דקדקנית הדורשת תשומת לב עדינה ושימת לב ודגש על הפרטים הקטנים ביותר. בטרם מתחילים הנגרים לעבוד על השידה שהזמנתם או המטבח שבחרתם לבית החדש שלכם, הם קודם כל יישבו אתכם כדי להבין מה בדיוק אתם רוצים, מהם חומרי הגלם שאתם אוהבים, אילו צבעים מאפיינים את הבית שלכם ומהו החזון שאתם רואים באופק.

לאחר שהעברתם לצוות הנגרייה תיאור של הרהיט אותו אתם רוצים, תקבלו הצעת מחיר ראשונית ולאחריה יוכל הצוות להתחיל ביצירת התכנונים המפורטים יותר: איפה תשב כל מגירה, איזה סוג עץ אתם רוצים, איזה סוג של צביעה הכי מתאים לכם וכו'. בתוך שלושה שבועות עד חודש מרגע ביצוע ההזמנה, הרהיטים שלכם יהיו מוכנים להשתלב בתוך ביתכם ויכניסו בו רוח חדשה ומרעננת.

התמחות במטבחים

את המטבחים של ״נגריית פקאן״ תוכלו לזהות מקילומטרים. שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, עיצוב עדין ומדויק והתאמה מושלמת לסביבת הבית הם חלק מהאלמנטים העיקריים שמאפיינים את עבודותיה של הנגרייה. בין אם הסגנון שלכם הוא עיצוב מודרני בעל צבעי פסטל רכים ובין אם אתם יותר אנשים של מושב שרוצים עיצוב אדמתי וטבעי, תוכלו לשבת עם צוות הנגרייה שיחדד ויעדן את הכיוון אליו תרצו לקחת את המטבח עד שתגיעו לתוצאה שתהפוך את המטבח שלכם למקום המושלם ביותר בביתכם.

״נגריית פקאן״ עומדת לשירותכם עם כל רעיון וכל רהיט שתרצו בבית. לפרטים נוספים והצעות מחיר תוכלו ליצור קשר עוד היום עם צוות הנגרייה המקצועי שישמח לעמוד לשירותכם.

 

נגריית פקאן

כתבות: מושב אלישמע, הכלנית 46

טלפון: 055-8835257

שעות פעילות:

א-ה: 17:00-07:00

ו: בתיאום מראש

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

מעוצב וביתי. צילום עצמי

מעוצב וביתי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר