חיפוי קירות בשרון: הכירו את VOX ריהוט ועיצוב לבית. צילום באדיבות VOX
חיפוי קירות בשרון: הכירו את VOX ריהוט ועיצוב לבית. צילום באדיבות VOX

חיפוי קירות בשרון: הכירו את VOX ריהוט ועיצוב לבית

לא ייאמן כמה סטייל יכול לקבל ביתכם כשמשלבים בו חיפוי קירות. בכתבה הבאה נכיר את חיפויי הקירות הטרנדיים של חברת "VOX" הפולנית אותם תוכלו למצוא בחנות היבואן החדשה של החברה שנפתחה לאחרונה בישראל

פורסם בתאריך: 2.6.20 09:27

אחד הפריטים שיכולים לשנות לחלוטין את סגנון הבית ואת האווירה השוררת בו הוא חיפוי קירות. ההבדל בין הבית לפני החיפוי והבית שאחרי החיפוי הוא כמו שמיים וארץ – בן רגע חלל המגורים מקבל צורה אחרת לגמרי שמקפיצה את חוויית המגורים של הדיירים השוהים בו. נוסף על כך, חיפויי קירות איכותיים יכולים לייצר חלוקה אסתטית וברורה בין חללי המגורים השונים ולשמור על בידוד אקוסטי. לאור כל אלה, אין ספק שמדובר בפריט משמעותי עבור עיצוב הפנים של ביתכם. וכשמדובר בפריט שיכול להוסיף לדירה כל כך הרבה סגנון, חשוב לבחור חיפוי קירות איכותי, עמיד וכמובן מסוגנן.

חנות הריהוט הידועה "VOX" הגיעה לישראל ועמה שלל הרהיטים האיכותיים והטרנדיים שמאפיינים את החברה. לצד שלל הרהיטים המדהימים של "VOX", תוכלו למצוא בחנות היבואן הממוקמת בפתח תקווה גם חיפויי קירות מדהימים מפולימר המיוצרים בטכנולוגיה סודית של חברת "VOX" ומוצעים במגוון סגנונות: דמוי עץ, דמוי טקסטיל, דמוי אבן ועוד. חיפויי הקירות של "VOX" נמכרים במחירים שווים לכל כיס ומתלבשים על רוב הקירות ללא צורך בהכנה מוקדמת.

מזה 4 שנים שחנות היבואן הרשמית של "VOX" בישראל מוכרת חיפויי קירות, וזו למעשה הקטגוריה הראשונה בה היא החלה לעסוק. החנות בישראל צברה ניסיון רב בהתאמת החיפויים לצרכיהם המשתנים של הלקוחות. לכן אין זה פלא שהקטגוריה הזו מהווה את אחת ממותגי הדגל של החנות הישראלית, שכן היא נתנה תנופה גדולה לעסק ותרמה רבות להצלחתו.

זה מה שעושה את כל ההבדל. צילום באדיבות VOX

זה מה שעושה את כל ההבדל. צילום באדיבות VOX

בחנות היבואן הרשמית של חברת "VOX" בישראל קיים מלאי ענק של חיפויי קירות מהממים לרכישה מיידית. כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון לחברה או לחלופין להגיע עד החנות ולהיוועץ בעובדים החמים והאדיבים שנמצאים בה, על מנת לבחור את חיפוי הקיר המתאים ביותר עבורכם. כמו כן, אין זה משנה באיזה חלל אתם מעוניינים להתקין את חיפויי הקירות, שכן החנות של "VOX" בישראל כבר צברה ניסיון בהתקנת חיפויי קירות עבור מגוון לקוחות מכל רחבי הארץ, כגון: לקוחות פרטיים, בתי מלון, מוסדות ציבוריים, בתי ספר, מוסדות ממשלתיים, עיריות ועוד.

חיפויי הקירות של "VOX" ישראל נמכרים בהצלחה לא רק הודות לשלל סגנונות העיצוב השיקיים שמוצעים בפניכם, אלא גם בזכות העמידות של המוצר בפני מים, הבידוד האקוסטי שהוא מספק והאפשרות להתקינו על גבי קירות ומשטחים שונים ומגוונים, כולל על גבי קרמיקה (כך ניתן להתקין את חיפוי הקירות גם במקלחת תוך יום אחד ללא כל חשש מחדירת מים). כמו כן, חברת "VOX" מציעה חיפויי קירות אנטי בקטריאליים, כלומר חיפויים המספקים הגנה מפני חיידקים. החיפויים הללו מתאימים במיוחד לבתי חולים, אך גם לאנשים שמעוניינים בחדר סטרילי, היגייני ומוגן מפני מזהמים מסוימים.

את חיפויי הקירות הנפלאים של "VOX" תוכלו להתקין בביתכם באופן עצמאי או לחלופין להזמין דרך החברה בעלי מקצוע מנוסים שיגיעו עד לביתכם ויבצעו את העבודה עבורכם, תמורת תוספת תשלום כמובן. כמו כן, חשוב לציין כי חיפויי הקירות מחזיקים בתו תקן אש (כלומר אינם דליקים) וכי החברה מספקת אחריות של עשר שנים עבור המוצר. אז אם אתם מעוניינים בחיפויי קירות מעוצבים מצד אחד ועמידים מצד שני, חנות היבואן הרשמית של "VOX" בישראל היא בדיוק המקום בשבילכם.

 

VOX ריהוט ועיצוב לבית

כתובת: בן ציון גליס 18, פתח תקווה

טלפון נייד: 054-3434068

טלפון: 03-6610033

פקס: 03-6610034

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור ל-VOXBOX

קישור לאינסטגרם

התוספת שתשנה את הכל. צילום באדיבות VOX

התוספת שתשנה את הכל. צילום באדיבות VOX


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר