קוסמטיקה טבעית: הגיע הזמן שתהיי הקוסמטיקאית של עצמך. תמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ
קוסמטיקה טבעית: הגיע הזמן שתהיי הקוסמטיקאית של עצמך. תמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

קוסמטיקה טבעית: הגיע הזמן שתהיי הקוסמטיקאית של עצמך

כשאישה רוצה לעבור טיפול קוסמטי בפנים היא בדרך כלל תלך לקוסמטיקאית שלה שמכירה אצלה כל סנטימטר בפנים ויודעת כיצד לטפל בהם. אך האמת היא שבעוד שנשים רבות בוחרות ללכת לקוסמטיקאית, הן יכולות לבצע את אותו הטיפול בדיוק בעצמן, בנוחות בבית ובאמצעים טבעיים. הכירו את סדנאות "קוסמותרפיה – היי הקוסמטיקאית של עצמך"

פורסם בתאריך: 3.6.20 16:03

סדנאות "קוסמותרפיה –היי הקוסמטיקאית של עצמך" הן הדבר החם ביותר בעולם הקוסמטיקה. מדובר בגישה מהפכנית שמשחררת נשים מהצורך ללכת לקוסמטיקאית ולהשקיע מזמנן ומכספן רק בשביל לקבל שירות דומה למה שהן היו יכולות לעשות לבד בבית. במהלך הסדנאות לומדות נשים כיצד לטפל בעור הפנים שלהן, כאשר הכל תחת הדרכתה של הקוסמטיקאית המנוסה תמר גלבוע ובשימוש בתכשירים של קוסמטיקה טבעית.

תמר, מורה לקוסמטיקה מזה 20 שנה היא אוטוריטה מוכרת בתחום הקוסמטיקה. היא לימדה אלפי קוסמטיקאיות ומשמשת היום כיועצת למעבדות תכשירים, היא מרצה בכימיה קוסמטית ודרמטולוגיה קוסמטית ואף שימשה כמנהלת מקצועית במכללה לקוסמטיקה רפואית ברמת גן. בימים אלה משיקה תמר יחד עם שותפתה העסקית פנינה ארד פרויקט חדש שמחזיר את השליטה לידיים של הנשים, תרתי משמע.

״כשאני מלמדת קוסמטיקאית בתחילת הדרך ישנו המון חומר שצריך לכסות, מדובר בלימודים שאורכים עד שנה וחצי שבמהלכן לומדות הקוסמטיקאיות כיצד לאבחן את עור הפנים ובעיות שונות ממנו הוא סובל, ואיך להתמודד עם אותן בעיות ולטפל בעור״, מסבירה תמר וממשיכה, ״קוסמטיקאית צריכה להכיר את כל קשת הבעיות שיכולות להיות בפנים, בין אם מדובר בקמטים, נפילה של העור, פיגמנטציה, תהליכי הזדקנות של העור ועוד. לעומת זאת אישה שמטפלת אך ורק בעצמה לא צריכה להכיר את כל הבעיות האפשריות שיכולות להיות לעור – מספיק שהיא לומדת את העור שלה בלבד והיא יכולה כבר להתחיל לטפל בעצמה״.

כל מה שאת צריכה לדעת על העור שלך

כדי ללמוד כיצד לטפל בעורך תוכלי לבחור באחד ממספר מסלולים. במסלול הראשון המותאם לאלה שרוצות ללמוד טיפה יותר לעומק על עולם הקוסמטיקה, תעברי סדנא הכוללת שני מפגשים של שלוש שעות כל אחד, בה תלמדי על העור: איך נוצרת פיגמנטציה, איך לטפל בבעיות בעור, מהם תהליכי ההזדקנות של העור, כיצד לטפל בו ועוד. במהלך המפגשים תזכי לעבוד עם תמר שתאבחן את עורך ותדריך אותך כיצד לטפל בעור הפנים שלך, באילו תכשירים קוסמטיים להשתמש, מהם היתרונות של קוסמטיקה טבעית ואיך לבחור את התכשירים הטובים ביותר באופן ייעודי עבורך.

המסלול השני מוצע לאלו שטיפה יותר עסוקות, והוא יזמין אותך לאתר, שם תשאירי את הפרטים ותמונת פנים שלך. מאוחר יותר ייצרו איתך קשר וכבר בשיחת טלפון או בזום ינחו אותך כיצד לטפל בעור הפנים בהתאם למאפייניו הספציפיים.

הטיפול בעור הפנים הוא אומנות הנלמדת על פני שנים רבות, אך כדי ללמד מישהי כיצד לטפל בצורה המושלמת בפנים שלה עצמה אין צורך בשנים. ניתן בשיחה אחת או בשני מפגשי סדנא לכסות את כל החומר ולצאת לדרך כקוסמטיקאית מוסמכת לעור הפנים שלך.

החברים החדשים שלך. תמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

החברים החדשים שלך. תמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

להכיר את התכשיר

כל סוג עור והמאפיינים שלו. בהתאם למאפייני העור צריך להתאים את סוג הקרמים והתכשירים הקוסמטיים בהם יש להשתמש. במהלך המפגשים תלמדי בין השאר גם כיצד לבחור את התכשירים המתאימים ביותר לעור שלך, ואף תלמדי מה ההבדל בין תכשיר פנים שעולה 100 ש״ח לאחד שעולה 1,000 ש״ח ומתי באמת יש צורך להשתמש בכל אחד. יינתן דגש מיוחד על קוסמטיקה טבעית, שמנים אתריים ותורת הארומתרפיה, על מנת להזין את העור בחומרים שיטיבו איתו לאורך השנים.

את כל התכשירים תוכלי למצוא באתר החנות של מרכז natural living, מרכז שמשווק קוסמטיקה טבעית של מיטב החברות ולוקח חלק פעיל בליווי הסדנאות. כמו כן, באתר של מרכז נטורל ליבינג תוכלי למצוא תכשירי פנים מכל הסוגים, המתאימים לשימושים שונים, ועוד מגוון מוצרים כשביניהם שמנים ארומתרפיים בעלי סגולות מרפא, תוספי תזונה ומוצרי ספא.

אם תקופת הקורונה תפסה אותך בהפתעה בלי יכולת ללכת לקוסמטיקאית ואפילו אם סתם נמאס לך לשלם סכומי כסף גבוהים על עבודה שתוכלי לעשות בעצמך, תוכלי ליצור קשר עוד היום עם natural living ולהירשם לאחת הסדנאות שבה תלמדי כל מה שאת צריכה על הפנים שלך ועל הדרכים הטובות ביותר להפוך אותן לזוהרות, צעירות ויפות וכל זאת באמצעות שימוש בתכשירי קוסמטיקה טבעיים וללא רעלים.

 

ליצירת קשר

כתובת: המפלסים 18, פתח תקווה

טלפון: 03-9675444052-5994415 בווטסאפ.שעות פעילות:

א-ה: 9:00 -19:00

ו: 9:00 – 13:00

למעבר לאתר

עשי זאת בעצמך. תמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

עשי זאת בעצמך. תמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר