באדיבות: ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ
באדיבות: ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ

"ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ": 40 שנות אהבה לבנייה

"אין הרגשה טובה מלהסתכל על הבניין שבנית במו ידייך", כך מספר לנו אלי סופר, אחד ממנהלי החברה. דיברנו עמו קצת על התשוקה העזה שלו למקצוע, שאינה דועכת גם לאחר 40 שנות עבודה

פורסם בתאריך: 22.6.20 10:39

עבור בעל מקצוע שאוהב את התחום שלו בכל לבו, אין תחושה מספקת יותר מלהתבונן בתוצר הסופי. הזמן, היזע והמחשבה שהוקדשו עבור הפרויקט מתנקזים כולם לרגע טהור אחד שאין דומה לו. כשאנו זקוקים לשירות מסוים, אין ספק שאנו כמהים לבעל מקצוע מהסוג הזה בדיוק- כזה שמחובר לתחום עיסוקו.

הדבר אף נכון פי כמה וכמה כשמדובר בסביבת המגורים שלנו. זהו המקום שבו אנו מבלים את מרבית חיינו, שם אנו מתמודדים הן עם רגעים שמחים והן עם תקופות מורכבות, ואף מוצאים בו את השקט והשלווה שאנו כל כך זקוקים לה לפעמים. בנושא משמעותי שכזה, אנו מעוניינים להשיג את התוצר הטוב ביותר, כלומר דירה או בניין שייבנו באופן מקצועי ויסודי, ללא פשרות.

אם אתם מעוניינים בחברה כזו, בהחלט רצוי שתשמעו על "ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ". החברה פועלת כבר למעלה מ-40 שנים ובמהלכם ביצעה עבודות שיפוץ ובנייה רבות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ. הסוד להצלחה רבת השנים של החברה טמונה לדברי אלי סופר, אחד ממנהלי החברה, בגורם פשוט אחד- אהבה למקצוע.

"ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ" מנוהלת ע"י שלושה שותפים- אלי, קבלן ומהנדס אלקטרוניקה, אשתו תמי, מנהלת החשבונות של החברה ומהנדס העונה לשם סלומון. השלושה עובדים יחדיו בהרמוניה, כאשר כל אחד אחראי על פאן מקצועי אחר של העסק. במהלך 40 שנות פעילותה של החברה, בוצעו מטעמה פרויקטים מגוונים ומורכבים באזורים רבים ברחבי המדינה: מעלה אדומים, מושב הזורעים, יישוב מבועים שבנגב, קריית מלאכי, המועצה המקומית כוכב יאיר, פתח תקווה, ראש פינה, הרצלייה, טבריה, נתניה, היישוב נוף איילון ועוד.

הפרויקטים שבהם מתעסקת "ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ" הם שונים ומגוונים מאוד באופיים. עם זאת, אלי סופר מסביר לנו כי הוא נוטה לבחור פרויקטים מורכבים לבנייה, שכן אלה מצריכים מעובדי החברה מחשבה מחוץ לקופסה ומהווים עבורם אתגר מקצועי. הודות לתפיסה הזו, מבצעת החברה מידי שנה פרויקטים מיוחדים רבים ומהממים ביופיים, אשר נבנים באופן יסודי ומקצועי, כמו למשל מבני מגורים, מועדונים, בתי עסק ועוד.

תהליך העבודה של "ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ" מתחיל כמובן מפנייה של הלקוח אל החברה, אשר לאחריה נקבעת פגישת ייעוץ עם הלקוח. במהלך הפגישה, משתף הלקוח את העובדים בשאיפותיו, רצונותיו ותקציבו. לאחר מכן, מגיעים העובדים לאתר הבנייה המיועד על מנת לבדוק את השטח ולדסקס על דרכי העבודה המתאימות לאזור, וזאת כדי שלא יצוצו בעיות לא צפויות במהלך העבודה. בסופו של דבר, מוגשת הצעת מחיר מפורטת מטעם החברה ולאחר הסכמה משותפת של שני הצדדים, הקסם מתחיל לקרות.

באדיבות: ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ

באדיבות: ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ

העבודה בשטח מופקדת בידיו של צוות עובדים מיומן ומקצועי המונה כ-6 בעלי מקצוע. העובדים של "ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ" הינם אנשי מקצוע המתעסקים בתחומי בנייה שונים ומגוונים כגון: צבעים, קבלני שלד, מהנדסים ועוד. החברה אף עובדת בשיתוף פעולה עם אדריכלים, אשר אותם מפנה החברה ללקוח במידה והוא מעוניין בשירותם. לחלופין, הלקוח יכול להגיע אל החברה עם תכנית מסודרת מטעם אדריכל איתו סגר הסכם מבעוד מועד.

הצוות מגיע עד המקום עם מכולה הטומנת בחובה את כל הסחורה והציוד האיכותי הנדרשים לביצוע עבודת בנייה יסודית. הצוות מתארגן במקום ביעילות ומקים חדר עבודה, שירותים, חדר אוכל קטן וכדו', על מנת שכלל העובדים ירגישו בנוח באתר הבנייה ויוכלו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על איכות, דיוק ופדנטיות בכל שלבי העבודה.

בכל רגע שפרויקט כלשהו מטעם החברה מגיע לסיומו, מרגיש אלי את אותה תחושת גאווה וסיפוק שחש בפעם הראשונה. האהבה למקצוע היא בדיוק סוד הקסם שמתניע את המנגנון המשומן של החברה, ולאור האווירה החברית והמשפחתית ששוררת בין שלושת השותפים בעסק, ניתן להאמין שההצלחה של "ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ" תימשך גם בשנים הבאות.

"ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ"

ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-5398189

כתובת: אזור תעשייה, מושב סלעית

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

באדיבות: ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ

באדיבות: ס.א.ת. חברה לבנייה בע"מ


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר