הדפסת ספרים וחוברות: הפתרונות החדשניים של בית דפוס עמל

פורסם בתאריך: 24.6.20 08:45

אנשים רבים המחזיקים חוברת או ספר חדש שבדיוק ירד מהדפוס בידיהם, לעיתים אינם מבינים את התהליך הארוך העובר על הספר עד שהוא מגיע להדפסה. אין מדובר רק בעבודתו של הכותב או העורך, אלא גם בעבודת ההדפסה עצמה – עימוד הספר, עיצוב הכריכה שלו, בחירת הנייר עליו יהיה הספר מודפס, בחירת הגודל המתאים וכמובן הדפסת הספר או החוברת, בין אם מדובר בכמות קטנה של כמה יחידות ובין אם מדובר בהדפסה של אלפי ולעיתים אפילו עשרות אלפים עותקים. את כל תהליך ההפקה וההדפסה עושים צוות בית הדפוס עמל.

בית הדפוס עמל הוקם בשנת 1944, אפילו עוד לפני קום המדינה, ומאז ועד היום מספק שירותי הדפסה איכותיים המשלבים שיטות הדפסה מסורתיות לצד טכנולוגיה מודרנית וחדישה כדי לייצר תוצרים מודפסים מרשימים במיוחד. בבית הדפוס עמל יוכלו הלקוחות להדפיס כל מוצר שעולה על דעתם, החל מכרטיסי ביקור, דרך מדבקות וחומרי מיתוג, אל חומרים שיווקיים כגון פליירים ומגנטים, וכמובן, עד להדפסת ספרים, קטלוגים וחוברות.

איזה ספר חלמתם להדפיס?

אל בית הדפוס עמל מגיע מגוון ענק של לקוחות, כאשר ביניהם משוררים מתחילים החולמים להוציא ספר שירה ראשון בהוצאה עצמית, בני משפחה המעוניינים לעצב ספר מתכונים של סבתא ולהפיץ בין כל בני המשפחה הקרובה, וכמובן, גם בעלי עסקים המעוניינים להדפיס קטלוגים או חוברות של בית העסק. כל אחד מהלקוחות הללו מקבל מענה ישיר ומדויק לצרכים שלו, בין אם יש צורך לבצע תהליך הפקה שלם לספר, הכולל עיצוב, עימוד וכריכה, ובין אם מדובר בספר שכבר עבר את כל תהליך ההפקה ויש צורך רק להדפיסו בכמות הרצויה.

קטלוגים וחוברות. קרדיט: דפוס עמל

קטלוגים וחוברות. קרדיט: דפוס עמל

הדפסת ספרים

בדפוס עמל יוכלו הלקוחות לבחור הדפסת ספרים בכריכה קשה, הדפסת ספרים בכריכה רכה, וגם הדפסות מיוחדות בכמויות קטנות, אפילו יחידות בודדות במידה ואתם מחפשים להדפיס ספר או מזכרת לאירוע מצומצם או למטרות אישיות. בבית הדפוס מדפיסים על בסיס קבוע ספרי שירה, ספרי ילדים, ספרי הדרכה ועוד.

הדפסת מחברות

בית הדפוס עמל מדפיס מחברות למגוון צרכים שונים, למשל מחברות ממותגות אישיות לשימוש פרטי,  הדפסת מחברות במידע משתנה, כך שכל מחברת מקבלת כריכה או תוכן ייעודי משלה, כמו גם מחברות ממותגות לעסקים, בכמויות גדולות. המחברות יכולות להגיע בכריכת סיכות, בכריכה רכה או בכריכה קשה, כאשר התוכן הפנימי בצבע אחד או במגוון צבעים, ובמגוון של גדלים שונים.

הדפסת חוברות וקטלוגים

עסקים רבים זקוקים לחוברות וקטלוגים לשימושים שונים; בין אם מדובר בחוברות הדרכה, חוברות לימוד, מדריכי שימוש, או קטלוגים מפורטים המציגים את מרוכלתו של בית העסק, את כל המוצרים הללו תוכלו להדפיס בדפוס עמל, בכל כמות רצויה.

כפי שניתן לראות, צוות בית הדפוס עמל שואף להתאים את שירותיו לכל סוגי הלקוחות ולכן מציע מגוון רחב של שירותי הדפסה. הדבר שעובר כחוט השני בין מגוון המוצרים השונים הוא איכות השירות, אשר לא נופל מרמתו הגבוהה והאישית, גם כאשר מדובר בהדפסה של ספר אחד בלבד, וגם כאשר מדובר באלפי עותקים.

בית דפוס אונליין

אחד הדברים המייחדים עוד יותר את השירות של בית הדפוס עמל זו היכולת להדפיס את כל מגוון המוצרים שלהם, מבלי לצאת מפתח הבית. אתר האינטרנט הנגיש והידידותי שלהם מאפשר לכם לבחור את המוצרים אותם תרצו להזמין, להעלות עיצוב מוכן (או להזמין עיצוב מצוות הגרפיקאים במקום), לבחור את סוג הנייר, הגודל, הכמות ועוד, ולקבל את התוצר המוכן במהרה, עד לפתח ביתכם.

דפוס עמל

כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקוה.

טלפון:  03-9231345 | 03-9244334

למעבר לאתר – בית הדפוס עמל

למשלוח מייל לבית הדפוס עמל

מחברות בכריכה קשה. קרדיט : דפוס עמל

מחברות בכריכה קשה. קרדיט : דפוס עמל

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר