רהיטי קולמן: עכשיו מרגישים בבית. צילום: אסף הבר
רהיטי קולמן: עכשיו מרגישים בבית. צילום: אסף הבר

רהיטי קולמן: עכשיו מרגישים בבית

עיצוב הבית והפיכתו לחלל שהכי נעים להיות בו הוא משימה חשובה. לכן חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולדאוג שהרהיטים מונחים בצורה יעילה ולא רק יפה. בכתבה הבאה תכירו את רהיטי קולמן שיעזרו לכם להפוך את הבית שלכם למקום שלא תרצו לעזוב

פורסם בתאריך: 2.7.20 16:32

בעבר הרחוק והרחוק מאוד, כשבני האדם התגוררו במערות, הם היו משתמשים בסביבה הטבעית שלהם כדי ליצור את אזורי המחיה הכי נוחים עבורם. סיכוי רב שחוץ מלרפד את הרצפה בעזרת עלה בננה גדול, ״נוחות״ לא באמת הייתה חלק מחייהם. במהלך השנים עברנו דרך ארוכה, יצאו האנשים מהמערות, נכנסו לגור בבתים והתחילו לפזר פריטים, אביזרים ורהיטים בסביבת המחיה החדשה שלהם. הקפיצה שעשינו, מלהסתפק במה שיש ומה שקיים, לייצור עצמאי ועיצוב מלאכותי של חלל המגורים שלנו, דחפה אותנו עם השנים להשקיע יותר בעיצוב הבית, בריהוט שלו ובהתאמת סביבת מגורינו להעדפות ולצרכים שלנו.

גם היום, אנשים רבים מחפשים תמיד את הדרך להפוך את סביבת מגוריהם לכזאת שתשמש אותם בצורה האידיאלית, מבחינה פונקציונלית, מבחינה עיצובית וגם מבחינת הנוחות המרבית. תמיד יהיו כאלה שיקנו מוצרים סטנדרטיים המותאמים לציבור הרחב, אך לצידם יעמדו אלה המחפשים משהו ש"ידבר" באופן מדויק את השפה הייחודית שלהם, יבטא את הטעם שלהם ויגדיר את מי שהם, באמצעות הפריטים שהם מכניסים הביתה.

עבור אלה המעוניינים לעטוף את עצמם ברהיטים ובאביזרים המיוחדים להם בלבד, מציעים ״רהיטי קולמן״ פתרון מושלם המחבר בין סגנון לפונקציונליות בעזרת רהיטים המיוצרים בהתאמה אישית. העסק הוותיק, החוגג השנה לא פחות מ-70 שנות פעילות, הוקם בשנת 1950 על ידי יהושע ומדי קולמן שעלו לארץ לאחר השואה עם חזון לחיים חדשים. מאז הצטרפו לעסק המשפחתי בני הדור השני, מיכה ורותי וברבות השנים הצטרף גם הנכד הבכור אמיר. היום מנהלים השלושה את בית העסק בהרמוניה תוך שהם דואגים להעניק ללקוחות חווית קנייה מושלמת והתאמה אישית של ריהוט ואביזרים לטעמם ואופיים של הרוכשים.

״בית העסק שלנו המופעל כבר 70 שנה הוקם בתקופה אחרת לגמרי. אך דווקא היום בולט היתרון הגדול ביותר שלו״, משתף אמיר. ״הזמן והקדמה הטכנולוגית עשו את שלהם. בעבר הלא כל-כך רחוק, היצע פריטי הריהוט והאבזור לבית לא היה רחב מדי, ואילו היום ניתן למצוא בכל פינת רחוב חנויות ריהוט המציעות מגוון עצום של מוצרים. אך בעוד שההיצע גדל, יכולתם של הלקוחות לקבל מוצר המותאם לצרכיהם קטן. כולם קונים את אותם הרהיטים המורכבים בייצור המוני, ומתפשרים על כל מה שאפשר בדרך, בין אם זה בסגנון, בצבע, במידות וכד'. אצלנו שיטת העבודה שונה ואנחנו מעודדים את הלקוחות לשתף אותנו בפנטזיות הגדולות ביותר שלהם, כאשר אנחנו מספקים את הידע והידיים שמנחים אותם בדרך״.

לעצב את החלום
לכל בית ישנו הסגנון שלו, שהוא נגזרת של טעם האנשים החיים בו. יש אנשים שאוהבים צבעים מסוימים, סגנון ריהוט ייחודי או קו עיצוב שמאפיין במיוחד את הסטייל שלהם – לכל אחד הטעם שלו, והבית הוא ההשתקפות של הטעם והצרכים הללו.
אחד הדברים שרהיטי קולמן מתמחים בהם הוא ייצור של רהיטים המותאמים באופן מושלם להעדפות ולצרכי דיירי הבית. לא משנה אם אתם חולמים על סלון חדש, ספה מפנקת, שולחן אוכל מפואר, מזנון או חדר שינה מיוחד, בכל ההעדפות והחלומות שלכם תוכלו לשתף את צוות המעצבות של המקום שיעזרו לכם להפיח חיים בפנטזיה המתוקה שלכם.

התאמה אופטימלית לטעם הייחודי שלכם
כשמייצרים רהיט לבית חשוב לוודא כי הרהיט מתאים במידותיו, בסגנונו ובשפה שהוא מדבר עם יתר חללי הבית. על הרהיטים להשתלב ולהיטמע בסגנון הבית באופן טבעי ככל האפשר, כך שיאפשר את זרימת האנרגיה של הבית ולא ישבור את האווירה בחדר עם שילוב גוונים מוטעה או סגנון עיצובי מדליק אך כזה שאינו משתלב עם יתר הפריטים בחלל.
אם אתם יודעים בדיוק מה המידות והסגנון שאתם שואפים אליו, תוכלו לשבת עם צוות המעצבות ולשתף אותן בחלום שלכם. אך אם אינכם "סגורים" לגמרי על הכיוון, וכל שיש לכם הוא חזון כללי, תוכלו לתאם את הגעתה של מעצבת הבית לביתכם וביחד תוכלו לתכנן, לאפיין ולדייק את הריהוט שישתלב בצורה הטבעית ביותר בחלל הבית.

מעצבות הבית של רהיטי קולמן מתמחות בתכנון רהיטים מותאמים אישית, וברהיטים המכוונים לקהלי יעד שונים. כמו למשל לאוכלוסיית הגיל השלישי, המתגוררים בדירות דיור מוגן שמתאפיינות בחללים קטנים יותר, הדורשים תכנון מקדים והתאמה של הריהוט לאורח חייהם.

מובילים באיכות
״רהיטי קולמן״ מייצרים את מרבית הרהיטים בהזמנה אישית וגאים בתוצרת כחול לבן ישראלי. מרבית הרהיטים המוצעים מיוצרים בישראל, ורובם ככולם עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים, ומורכבים באופן המבטיח שכל מה שהזמנתם ילווה אתכם למשך שנים ארוכות.

כיום, עם הייצור ההמוני המוצע במקומות רבים, ישנן לא מעט אופציות במחירים זולים, אך מה שזול בסופו של דבר מתגלה כמוצר יקר. מוצרים שעוצבו, יוצרו והורכבו ללא תשומת לב, וללא שימוש בחומרי גלם איכותיים, נוטים להחזיק מעמד זמן קצר בלבד עם חווית שימוש מוגבלת. במקום להחליף כל שנתיים-שלוש את השולחן שבמטבח או את הספה ששוקעת ומתעוותת, עדיף להזמין מוצר איכותי שילווה אתכם לשנים רבות, מבלי לאבד מאיכויותיו ועמידותו.

איך מתחילים?
החלטתם להיפרד מהמזנון הישן? מחפשים ספה חדשה לסלון אבל לא מוצאים אף אחת שמתאימה למידות החדר שלכם?
תוכלו לקפוץ לביקור באולם התצוגה של ״רהיטי קולמן״, לשבת עם צוות מעצבות הבית ולהתחיל לרקום את החלום שלכם, שלב אחר שלב. בין השאר, תוכלו להזמין את המעצבות אליכם הביתה כדי שייעצו לכם בהתאם לסגנון הקיים בביתכם שלתוכו ניתן יהיה לשלב את הרהיט החדש שתבחרו בצורה מושלמת.

לאחר שבחרתם את הפריט או הרהיט וסיכמתם על העיצוב, המידות, הצבעים ושאר ההעדפות שלכם, כל שתצטרכו לעשות הוא להמתין לאספקת הרהיטים והרכבתם. מרבית הרהיטים מיוצרים בפרק זמן של 30-60 יום, בהתאם לסוג הרהיט, ומגיעים עם אחריות לשירות ואמינות.

ב"רהיטי קולמן" ישנו צוות עובדים מקצועי העומד לשירות לקוחותיו, שמייעץ ומעניק ליווי מלא, החל מבחירת העיצוב המבוקש, דרך התאמה לסגנון ולטעם בעלי הבית ועד להתקנת הרהיט. השירות ניתן במקצועיות ועם חיוך מהלב כשהעיקר הוא שביעות רצון הלקוחות.

כתובת: הנגר 4, כפר סבא
טלפון: 09-7655875

שעות פעילות:
א-ה: 19:30-09:00
ו: 13:30-09:00

למעבר לאתר

ומה הסטייל שלכם? צילום: אסף הבר

ומה הסטייל שלכם? צילום: אסף הבר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר