מספרת "ליאור M": המקום שיחזיר את החיים לשיער שלך. צילום עצמי
מספרת "ליאור M": המקום שיחזיר את החיים לשיער שלך. צילום עצמי

מספרת "ליאור M": המקום שיחזיר את החיים לשיער שלך

כשהשיער משתולל ומתפזר לכל הכיוונים, רק דבר אחד יכול לעזור – ביקור אצל הספר המושיע שלנו, האדם לו אנחנו מעבירים את השרביט בכל הקשור לטיפול בשיער שלנו, בידיעה שהוא הולך להפוך אותנו לפיסת אומנות מהלכת. הגיע הזמן שתכירו את ליאור מנצור

פורסם בתאריך: 2.8.20 15:21

כדי לקבל תוצאות מרשימות באמת שעליהן כולם יחמיאו, ושעל הדרך יסובבו גם כמה ראשים, צריך קודם כל לבחור ספר טוב ומקצועי שגדל עם מספריים ביד.

בכפר סבא ישנן לא מעט מספרות, ואם תלכו באחד הרחובות הראשיים של העיר, אין ספק שתתקלו לפחות בכמה מהן. אך מספרה אחת נותנת fight לכל שאר המספרות. ומה ״הנשק הסודי״ שלה? לא אחר מאשר ליאור מנצור. ספר בחסד עליון, אמן שיער, איש שיחה ודמות צבעונית שהופכת כל ביקור במספרה להרפתקה חדשה.

נפגשנו עם ליאור ממספרת "ליאור M" לכוס אספרסו במספרה כדי לשמוע קצת עליו ועל עבודתו. בואו נגיד שהאספרסו היה חזק, השיחה הייתה טובה, והמקום שמעוצב באלגנטיות הפך את כל החוויה לזורמת ומהנה. לנו רק נשאר להאריך קצת שיער ויש לנו סיבה טובה לחזור לביקור גם בפעם השנייה.

ספר לנו על עצמך קצת לפני שצוללים לעומק

"קוראים לי ליאור מנצור, אני עובד בתחום הספרות כבר 20 שנה. העבודה היא גם התחביב שלי והתחביב הוא התשוקה שלי. אני עושה את הדבר שאני הכי אוהב בעולם. התחלתי לעשות תספורות ותסרוקות לפני 20 שנה, בהתחלה כעצמאי ואז פתחתי מקום משלי. ב-2007 הקמתי את המספרה ומאז אני עובד בלי הפסקה עם הרבה לקוחות קבועות שמגיעות הנה, שהפכו את המספרה למעין בית שני שלהן".

מה אפשר למצוא אצלך?

"הכל. אני עושה את כל מה שקשור לשיער החל מתספורות לנשים, גברים וילדים, דרך צבעים, גוונים, אומברה, בליאז’ והחלקות, ועד תסרוקות ערב לנשים ותסרוקות כלה. חלק מהעניין בלהיות ספר הוא לדעת לעשות הכל מהכל, כך אני יכול לתת מענה טוב יותר לכל מי שנכנסת אליי ולמצוא פתרונות יצירתיים לצרכים של לקוחותיי. זו גם הסיבה שהן ממשיכות לחזור פעם אחר פעם".

ליאור מנצור - המאסטר לענייני שיער. צילום עצמי

ליאור מנצור – המאסטר לענייני שיער. צילום עצמי

נשמע שאתה איש אשכולות בכל הקשור לעולם השיער

"אני חושב שהלמידה לא נגמרת לעולם, על אחת כמה וכמה כשאנחנו מדברים על תחום שבו האופנה משתנה ללא הרף. תמיד ישנה טכניקה חדשה, חומר חדש שיוצא לשוק או להיט חדש שכולם מדברים עליו. כדי להישאר בעניינים ולהיות מוכן לתת כל שירות שלקוחותיי יבקשו אני דואג להעשיר את עצמי בידע וללמוד כל הזמן".

"אני בוגר מישל מרסייה עם תעודה סוג שתיים. לצד זה אני גם מקפיד לטוס לחו״ל מספר פעמים בשנה כדי ללמוד מהטובים ביותר, לפתח את עצמי ולהעשיר את עצמי, והכל כדי שאוכל תמיד לעמוד בחוד החנית של עולם הספרות. פעמיים בשנה אני טס לאקדמיות בחו״ל, שם אני לומד במשך שלושה עד ארבעה ימים אינטנסיביים על כל החידושים האחרונים בתחום. פעם נוספת שאני טס היא לתערוכה בלונדון, שם אני נחשף לכל מה שקורה בתחום וחוזר עם המון השראה ואנרגיה לעיצובים חדשים ששוברים מסגרת".

נשמע שכיף להיות בנעליים שלך. ומה אתה מתכנן בעתיד?

"כרגע אני מתרכז בעבודה ובמה שאני נהנה לעשות. מה יוליד יום אני לא יודע, אבל נכון לעכשיו יש לי את המספרה שרק ממשיכה לגדול, ובמקביל אני עושה את תסרוקות הערב ותסרוקות הכלה ומקבל פידבקים מעולים".

"בדרך כלל אם מישהי רוצה שאלווה אותה ביום החתונה היא צריכה לתאם איתי בערך שלושה שבועות מראש, כדי שאוכל לשמור מקום בשבילה. ביום האירוע אני מגיע, מסדר לה את השיער, ומקפיד כל הזמן לטפל בו ולהכין אותו לכל מאורע, בין אם זה לצילומים שלפני האירוע, לכניסה לאולם ולכניסה לחופה.  עבור נשים וגברים כאחד מדובר באחד הימים החשובים ביותר בחייהם. הם חולמים על זה מאז שהיו ילדים קטנים ורק רוצים שהכל יילך מושלם. אני אמנם לא יכול לדאוג לכל מה שקורה באירוע, אבל בכל הקשור לשיער אין מצב שמישהי תקבל משהו שהוא פחות ממושלם".

 

מספרת "ליאור M" היא כבר תופעה מוכרת בכפר סבא, עם מאות לקוחות, מחירים נוחים לכל כיס ותסרוקות ותספורות שנראו כאילו יצאו זה עתה מהקטלוג. אם גם אתן רוצות לבוא ליום פינוק במספרה ולחזור כשאתן מהממות מתמיד, תרימו טלפון כבר עכשיו ותקבעו לכן תור לספר הכי חם בכפר סבא.

 

כתובת: וייצמן 37, כפר סבא

טלפון: 09-7404898

שעות פעילות:

א-ה: 19:30-09:00 (חוץ מיום ג')

ו: 14:00-08:30

מעבר לאתר

מעבר לאינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק

הגיע הזמן שלך לזהור צילום עצמי

הגיע הזמן שלך לזהור צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר