המסרק והכלב: חוויית טיפוח מושלמת לחבר הכי טוב שלכם. צילום: מתוך מאגר Ingimage
המסרק והכלב: חוויית טיפוח מושלמת לחבר הכי טוב שלכם. צילום: מתוך מאגר Ingimage

המסרק והכלב: חוויית טיפוח מושלמת לחבר הכי טוב שלכם

רוצים לפנק את הכלב שלכם בחוויה שהוא לא ישכח? הכירו את המקום שיספר את כלבכם ועל הדרך ייתן לו טיפול מושלם שיגרום לו להרגיש על גג העולם

פורסם בתאריך: 12.8.20 15:04

מתי בפעם האחרונה לקחתם את הכלב שלכם ליום כיף שבו הוא היה "ילד יום הולדת", והוא זה שזכה ליחס ולפינוקים מלאים באהבה? עבור רבים מאיתנו הכלב הוא כבר מזמן לא "סתם חיה" אלא חבר, בן משפחה, אפילו בן לוויה במסע החיים. ככזה מגיע לו שנפנק אותו לא פחות משאנחנו מפנקים את עצמנו.

אז לא, אין סיבה שתקנו כרטיסים לסרט ותיקחו את רקסי לראות את סרט גיבורי העל החדש שזה עתה יצא לאקרנים, אבל אתם בהחלט יכולים לפנק אותו בביקור במספרת הבוטיק לכלבים "המסרק והכלב" בבעלותו של דור אשכנזי, חובב כלבים בכל רמ"ח איבריו וספר בחסד עליון.

קודם כל מתחברים ומכירים. דור ולקוח מרוצה, צילום: עצמי

קודם כל מתחברים ומכירים. דור ולקוח מרוצה, צילום עצמי

נפגשתי לקפה של בוקר עם דור, רגע לפני שמכונת התספורת מתחילה בניגון הקבוע שלה, והפרווה מתחילה להתפזר בחדר כמו אבק כוכבים. דיברנו על כלבים, תספורות, ועל הגישה השונה שאימץ דור בעבודתו שהביאה אותו להיות בין ספרי הכלבים המובילים והבולטים באזור.

איך הגעת להיות ספר כלבים בעל מספרת בוטיק?

"גדלתי עם כלבים, הם תמיד היו 'החבר הכי טוב' שלי ועשינו הכל יחד. כל החיים ידעתי שיגיע היום ואעבוד איתם ולמענם. זה היה חלום ילדות שלי במשך שנים, עד שיום אחד החלטתי שאני מגשים אותו והולך לעבוד בתחום. נרשמתי לבית הספר המקצועי והוותיק ביותר בארץ ולמדתי כל מה שצריך על תספורות, טיפול וטיפוח כלבים.

"כשסיימתי ללמוד ויצאתי לחפש עבודה בתחום, מהר מאוד ראיתי שרוב המקומות מתנהלים כמו פס ייצור במפעל – כלבים נכנסים, כלבים יוצאים, הכל קורה מהר ובלחץ, אין התייחסות לכלב ואין אפילו ניסיון לספק לו חוויה. באותו הרגע הבנתי שזה לא מה שדמיינתי, היה לי חזון אחר שבו הכלב שמגיע אליי מקבל טיפול מעמיק ומפנק ויוצא מקשקש בזנב מרוב אושר.

"באותה תקופה טיילתי הרבה באירופה, ראיתי מספרות כלבים יוקרתיות בפראג, ברומניה ובהולנד ושוחחתי עם הספרים, רציתי שיהיה מקום כזה מפנק גם בישראל. החלטתי לפתוח מקום משלי שבו אני מעניק לכלבים בדיוק את הטיפול והיחס שרציתי להעניק להם".

אז מה באמת קורה אצלך במספרה?

"האווירה אצלי נינוחה ורגועה, אנחנו לא במרוץ. אני לא קושר את הכלב, לא שם לו מחסומים ולא מגביל אותו בשום צורה ואופן. כשמגיע אליי כלב לתספורת אני לא עובד 'עליו', אני עובד איתו, וזה ההבדל בגישה שאני מבקש לייצר פה. חשוב לי להעניק לכלב ולבעלים שלושה דברים: טיפוח ברמה הגבוהה ביותר, תספורת יפה, וחוויה טובה וחיובית מהמקום.

"כל כלב שמגיע אליי מקבל חטיפים בהתחלה. אנחנו מתחברים, מכירים, אני נותן לו להסתובב ולחקור את המקום וכשצריך הפסקה הוא גם מקבל הפסקה. הרעיון פה הוא לתת לכלב את כל החופש שהוא צריך כדי שיצא מהטיפול אסתטי ומטופח, ושייהנה מכל שנייה בדרך.

"בסוף הטיפול בכלב אני מתקשר לבעלים לבוא לאסוף אותו רק כשהוא כבר מוכן לגמרי. לפעמים לוקח להם עוד קצת זמן להגיע אבל הזמן הוא שלי, לכלב יש קצת זמן לאכול עוד חטיף, לשתות מים וטיפה לנוח על הספה במזגן. גם לכלבים שלנו מגיעה חוויה טובה וזה מה שהם מקבלים פה".

טיפול מכף רגל ועד ראש. צילום: עצמי

טיפול מכף רגל ועד ראש. צילום עצמי

אילו שירותים אפשר למצוא אצלך?

"אני מספק את כל השירותים שהכלב צריך כדי שישמור על עצמו בריא ואסתטי. כמובן שזה תלוי בגזע, בצרכים של הכלב ובדרישות של הבעלים, אבל בגדול כל כלב שנכנס אליי מקבל טיפול של מלכים. זה מתחיל בחטיף – תמיד חשוב לפתוח ברגל ימין – ולאחר התארגנויות והכנות אנחנו עוברים להברשה וסירוק, תספורת או דילול, מקלחת וייבוש, וכמובן גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, מריחה של קרם לחות, שפריץ של בושם וקישוט לקינוח.

"הוא מקבל טיפול מכף רגל ועד ראש אבל חשוב לציין כמובן שלא מדובר רק בטיפול אסתטי וכיפי אלא בצרכים אמיתיים שיש לכלב. בדיוק כמו בני אדם גם כלבים צריכים לשמור על עצמם מבחינה בריאותית והיגיינית וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בביקור.

"הרבה פעמים אנחנו מונעים היווצרות של בעיות שנגרמות למשל מציפורניים שלא מקבלות טיפול הולם והופכות חודרניות או לכלוך באוזניים שמתפתח לדלקת, ובכך אנחנו גם חוסכים את הביקור אצל הווטרינר, את הסבל של הכלב ואת העלויות לטיפולים רפואיים שמגיעות עם הביקור אצלו".

האהבה הגדולה שרוכש דור לכל לקוחותיו ההולכים על ארבע מורגשת כבר מהרגע שנכנסים למספרה. אם אתם מחפשים ספר מקצועי ויצירתי שיפנק את הכלב שלכם, ייתן לו טיפול מדהים ויוציא אותו בחזרה לעולם כשהוא נראה טוב ומרגיש טוב, זה הזמן שלכם לקבוע תור למספרת הבוטיק "המסרק והכלב", ולהכין את החבר הכי טוב שלכם לחוויה שבה הוא זוכה להיות במרכז העניינים ולקבל יחס מפנק ואוהב.

כתובת: קיבוץ תל יצחק

טלפון:

 052-7052545

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-09:00 בתיאום תור

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

יש גם שפריץ של בושם לסיום. צילום: עצמי

יש גם שפריץ של בושם לסיום. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר