הסרת שיער בלייזר בכפר סבא: הכירו את מכון זוהר היופי, צילום: ממאגר Ingimage
הסרת שיער בלייזר בכפר סבא: הכירו את מכון זוהר היופי, צילום: ממאגר Ingimage

הסרת שיער בלייזר בכפר סבא: הכירו את מכון זוהר היופי

אם אתם מחפשים עור בריא, חלק ואסתטי ובלי כאבים, הסרת שיער בלייזר היא הפתרון המתאים עבורכם. רק חשוב להיות סבלניים ולהבין שבמקרה הזה ההמתנה לתוצאה המושלמת לוקחת זמן, אבל בסופו של דבר לא תצטערו

פורסם בתאריך: 2.9.20 10:34

מכון קוסמטי "זוהר היופי" בכפר סבא מציע טיפולים חדישים ביותר בשרון כולל הסרת שיער בלייזר, טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים, הבהרת כתמי פיגמנטציה, טיפולים באקנה ועוד. שרה זוהר וצוות המטפלים המיומנים במכון קובעים סטנדרטים חדשים לאיכות ולמקצועיות ברפואה האסתטית.

"המטרה שלנו היא לממש את החלומות של הלקוח לעור בריא, חלק, אסתטי וזוהר", אומרת שרה זוהר. "אנו משרתים את לקוחותינו ברמה הגבוהה ביותר של מקצועיות ואיכות תוך הקפדה על שירות לקוחות מעל ומעבר, וטיפולים בהתאמה אישית המותאמים לדרישותיהם הייחודיות. אנו מאמינים כי היופי בעולם המודרני צריך להיות נגיש לכל אחד, ואנו שואפים להמשיך ולהפוך אותו למציאותי ואפשרי לכולם".

מכון קוסמטי "זוהר היופי" מתמחה בהסרת שיער בלייזר, לצד מגוון רחב של טיפולי עור ויופי נוספים בשיטות בטוחות ומתקדמות. בקליניקה פועל צוות ייחודי של אנשי מקצוע מנוסים בעלי הכשרה בתחומי היופי ובעלי תודעת שירות יוצאת דופן, הפועלים במטרה להבטיח שכל לקוחה ולקוח יקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

שרה זוהר היא אחות וקוסמטיקאית מוסמכת, בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות. ברשותה ידע מקצועי וניסיון מעשי רב בעולם הקוסמטיקה והטיפול בעור הגוף. היא וצוותה מספקים ללקוחות את הרמה הגבוהה ביותר של טיפולי יופי, איכות ושיקום העור, והסרת שיער בשיטות מתקדמות ובהתאמה אישית ללקוח.

בין הטיפולים העיקריים במכון זוהר היופי: טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים משולבים טכנולוגיות, הבהרת כתמי פיגמנטציה (גם בקיץ), טיפולי אקנה ופוסט אקנה – ריפוי ושיקום לקראת החופש הגדול ושנת הלימודים הבאה, טיפולי שיקום, חידוש ואיזון לעור זוהר, מאוזן, נקי ובריא, מגוון טיפולים קוסמטיים למיצוק וחידוש העור, והסרת שיער בלייזר, לבני נוער ולמבוגרים, גברים ונשים.

לממש את החלומות של הלקוחות. שרה זוהר, צילום: רהב זוהר

לממש את החלומות של הלקוחות. שרה זוהר, צילום: רהב זוהר

אחת השיטות היעילות כיום להסרת שיער לא רצוי בגוף היא הסרת שיער בלייזר. זוהי שיטה מתקדמת, חסכונית, לא פולשנית ונטולת כאב, שהוכחה בעשורים האחרונים כיעילה מאוד לטווח הארוך.

במכון זוהר היופי מבצעים טיפולי הסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת ביותר להבטחת תוצאות אידאליות ומראה עור חלק, נקי משיער, זוהר ויפיפה.

שרה ורהב זוהר מבצעים את טיפולי הסרת השיער בלייזר בשיטות המובילות כיום בתחום: שיטת ipl לטיפול בתא ממנו יוצאת השערה, ושיטת SHR הפועלת על שורש השערה. "שתי השיטות יעילות מאוד ומספקות תוצאות אידאליות, כשהבחירה בין השיטות נעשית בהתאם לאזור הטיפול הייעודי בגוף", מסבירה שרה זוהר.

למי מתאימים טיפולי הסרת השיער בלייזר?

"הטיפולים מתאימים לכל מי שמעוניין בהסרת שיער במגוון אזורים בגוף, או באזור ספציפי. כיום ניתן לבצע טיפולי לייזר גם לבני נוער, מגיל 15 ואילך. הטיפול בלייזר כולל לרוב סדרה בת עשרה טיפולים המפוזרים לאורך שנה וחצי. עבור גברים הרוצים בכך ישנה אפשרות לבחור במטפל גבר".

לצד הטיפולים האסתטיים מגיעים גם לקוחות הרוצים לטפל בבעיה נקודתית הנובעת מסיבות רפואיות, לדוגמה כאשר ישנה שערה "הפוכה", הצומחת בתוך העור וגורמת לאבסס.

שרה מזמינה את כל מי שמתלבט בנוגע לטיפולי לייזר להגיע אליה לקליניקה לפגישת ייעוץ ללא תשלום, ולקבל את המידע שיסייע לו בקבלת ההחלטה הנכונה עבורו.

"כאחות, אני מודעת לנזקים ולפגיעות של הסרות שיער בלייזר שמבוצעות באופן לא נכון", מבהירה שרה זוהר. "טיפול בלייזר מצריך ידע ומיומנויות גבוהות. כקוסמטיקאית וכאחות צברתי ידע רב וניסיון מעשי רב שנים בתחום, והבנה מעמיקה לגבי ההתנהלות הנדרשת סביב טיפולי לייזר.

"חשוב להבין שהסרת שיער יכולה להוביל לפיגמנטציה באזורים מסוימים בגוף עם החשיפה לשמש. לכן חשוב כל כך להקפיד ולמרוח חומר מדכא מלנין כשבוע לפני הטיפול וכן עשרה ימים לאחריו".

לשרה מגיעים לא פעם מטופלים שנפגעו מטיפולי לייזר והיא מסייעת להם לטיפול בפיגמנטציה, באמצעות חומרים שמביאים לקילוף ולחידוש העור.

מה עוד חשוב לדעת לגבי הטיפול?

"חשוב לדעת שטיפול בלייזר דורש הרבה סבלנות והתמדה. שערה שנושרת צומחת חזרה בתקופה של בין חודשיים לשנה מרגע נשירתה. לא כל השערות צומחות באותו זמן או באותו קצב, ולכן חשוב לפרוש את הטיפולים ולרווח אותם לאורך זמן.

"לא פעם אני נתקלת במטופלים שחושבים שאם השיער לא צמח חזרה תוך מספר חודשים, הם הגיעו לתוצאה רצויה ואפשר להפסיק את סדרת הטיפולים כבר לאחר שלושה או ארבעה טיפולים.

"אותם אנשים מתאכזבים לגלות שפתאום לאחר חצי שנה או יותר השערות צמחו שוב, ואז הם בטוחים שהטיפול לא היה יעיל. ההתמדה בסדרת הטיפולים לאורך זמן היא המפתח להצלחת הטיפול ולהסרת השיער".

 

שרה זוהר – זוהר היופי

לעמוד הפייסבוק של שרה

לעמוד האינסטגרם של שרה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר