פדיקור רפואי בכפר סבא: הטיפול הפופולרי והחשוב הבא שלך. צילום: מאגר התמונות ingimage
פדיקור רפואי בכפר סבא: הטיפול הפופולרי והחשוב הבא שלך. צילום: מאגר התמונות ingimage

פדיקור רפואי בכפר סבא: הטיפול הפופולרי והחשוב הבא שלך

פדיקור רפואי הוא אחד מסוגי הטיפולים הפופולריים ביותר כיום, ולא בכדי. בשונה מפדיקור רגיל, המתמקד רק בפן האסתטי של כפות הרגליים- פדיקור רפואי מסייע למטופלים להשיג מראה אסתטי לצד טיפול במגוון בעיות בכף הרגל (למשל יבלות, פטריות, ציפורניים חודרניות ועוד) אהובה גיגי, קוסמטיקאית אשר עוסקת בתחום כבר 40 שנים, מסבירה למי פדיקור רפואי מיועד, כיצד הוא מתבצע ועל מה חשוב לתת את הדעת במסגרת הטיפול.

פורסם בתאריך: 13.9.20 13:06

למי הטיפול מיועד?

פדיקור רפואי הוא טיפול המיועד לכל אדם אשר סובל מבעיות כלשהן בכף הרגל – חלקן פשוטות וחלקן מורכבות יותר. על אף שמדובר בטיפול המומלץ באופן כללי לאנשים שסובלים ממגוון של מחלות שונות, פדיקור רפואי מיועד בעיקר לחולי סכרת ופסוריאזיס. הסיבה לכך היא שבחולים אלה, הטיפול מחייב מומחיות ומשנה זהירות, שכן פציעה או טיפול לא נכון, עשויים לגרום לבעיות חמורות ומשמעותיות למטופל בהמשך.

"אמנם אין לי תואר ברפואה, אבל אני מאמינה שיש לי ניסיון רב ועשיר יותר משל הרבה רופאים", אומרת אהובה. "אני עושה עבודות מדהימות בפדיקור. גם לחולי סכרת ופסוריאזיס, אבל לא רק. אני עושה הכל. אני מטפלת למשל גם בציפורניים חודרניות– שולפת אותן כמו כלום, הלקוחות אפילו לא מרגישים".

כיצד הטיפול מתבצע?

פדיקור רפואי הוא טיפול אשר מחייב שימוש בחומרים ובכלים מיוחדים, כמו למשל חומרים פעילים וסכינים ייעודיות. בנוסף, הטיפול מחייב כמובן גם לא מעט ידע וניסיון, אותם יש לאהובה בשפע. בקליניקה שלה, אשר ממוקמת בתוך מספרת שחר מלכה, יש חדר נפרד לטיפולי פדיקור, לצורך פרטיות וסטריליות מרבית. בחדר מוצב, בין היתר, כיסא ג'קוזי מפנק, עליו יושבים לקוחותיה של אהובה בזמן שהיא מבצעת את הפדיקור.

פרטיות וסטריליות מרבית. צילום עצמי

פרטיות וסטריליות מרבית. צילום עצמי

"חשוב לי מאוד שהלקוחות שלי ירגישו בנוח ויתפנקו במהלך הטיפול", היא מסבירה. "כקוסמטיקאית ותיקה, העוסקת בתחום זה כבר מספר לא מבוטל של שנים, היא מבינה שמדובר באלמנט מהותי, עליו לא ניתן להתפשר" מוסיפה אהובה.

לאחר הטיפול, מקפידה גיגי לשלוח את מטופליה עם הנחיות וטיפים אשר יסייעו להם לשמר את תוצאות הפדיקור, כמו גם לשמור על בריאות כפות הרגליים שלהם באופן המיטבי. "אחת הסיבות שאני עוסקת בתחום שלי היא שאני אוהבת לעזור לאנשים, אז תמיד חשוב לי לתת להם את כל הכלים והידע שאני יכולה לתת", היא מסבירה. "הלקוחות שלי סומכים עליי, גם בכל הנוגע לטיפולים עצמם וגם במידת הסטריליות שאני מיישמת בעבודה שלי".

על מה חשוב לתת את הדעת במסגרת טיפול פדיקור רפואי?

אם כבר דיברנו על סטריליות, אהובה מסבירה כי זהו אחד האלמנטים החשובים ביותר בטיפול, בייחוד לאור העובדה שאת המרפאה שלה פוקדים אנשים אשר סובלים ממחלות שונות, העשויות לחשוף אותם לזיהומים. "אני מאוד מקפידה על היגיינה", היא אומרת, "אני מנקה כל הזמן עם אקונומיקה, מחטאת את הכיסא והמשטחים, שוטפת את הרצפה ואפילו מרססת אלכוהול באוויר. אני תמיד עם מסכה, כפפות וחלוק, ואני מאוד נזהרת".

 

בשל העובדה שתחום הפדיקור הרפואי הוא תחום הממשיך להתפתח כל הזמן, אהובה מציינת בנוסף שחשוב שהקוסמטיקאית תמשיך ללמוד, ללכת להשתלמויות שונות ולנסות שיטות ומוצרים חדשניים. "אני עושה המון השתלמויות, חייבת לדעת את המידע הכי עדכני ולהתחדש כל הזמן", היא מעידה. "אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, אני חיה את זה, ולכן אני גם מקפידה ללמוד כל הזמן דברים חדשים ועושה את זה בכיף. זה פשוט משפר אותי – גם כקוסמטיקאית וגם כאדם".

אהובה גיגי. צילום עצמי

אהובה גיגי. צילום עצמי

אהובה גיגי

טלפון לקביעת תורים: 09-7666530 | 052-3589677

כתובת: מספרת "שחר מלכה", רח' הכרמל 18, כפר סבא

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כלנית

    עם כל הכבוד – ויש הרבה כבוד – פדיקור רפואי יכול להיעשות אך ורק ע"י פודולוג או פודיאטור (שניהם רופאים כשלאחד יש אישור לנתח ולאחד אין). בעלת מקצוע – עם לא משנה כמה שנות ניסיון – יכולה לבצע אך ורק פדיקור פרא-רפואי .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר