הזרקת חומצה היאלורונית בכפר סבא: להתאהב בגופיך מחדש. צילום: מאגר התמונות ingimage
הזרקת חומצה היאלורונית בכפר סבא: להתאהב בגופיך מחדש. צילום: מאגר התמונות ingimage

הזרקת חומצה היאלורונית בכפר סבא: להתאהב בגופך מחדש

אז אם תמיד חלמת לעצב שפתיים או להחזיר את גופך למראהו טרם הלידה, הכירי את אמור אסתטיקה בכפר סבא– קליניקת בוטיק מובילה בעולם האסתטיקה, שבשורותיה עומד צוות רופאים ורופאות מקצועי שיגרום לך לראות את עצמך באור נעים ומחודש

פורסם בתאריך: 18.10.20 11:18

הטיפול בחומצה היאלורונית הפך במרוצת השנים לנפוץ, בטיחותי וזמין יותר. אמנם קליניקות רבות מציעות שירותים אלו, אך לא כולן מציעות טיפולים לאזורים לא שגרתיים שמעבר לאסתטיקה, מסייעים לריפוי והקלה

קליניקת בוטיק

"אמור אסתטיקה" נפתחה לפני מספר חודשים, והיא ממוקמת במרכז הרפואי "מדיקל השרון" בכפר סבא. הקליניקה מציעה מנעד רחב של טיפולים אסתטיים ברמה הגבוהה ביותר, לאזורי הפנים ואף ליתר הגוף. בין השירותים קיימים טיפולי הזרקות חומצה היאלורונית, טיפולי הסרת שיער בלייזר, ושירותים מיוחדים יותר כמו טיפולי אסתטיקה וגינלית, טיפול בהזעת יתר בבית השחי וטיפולי גאמי סמייל (שיפור החיוך דרך תיקון החניכיים).

בעלי הקליניקה יחיעד מנור וחגי שיינר, גייסו צוות של שלוש רופאות מקצועיות בעלות הכשרה מקצועית מקיפה, כל אחת בתחומה: ד"ר אוקסנה בוגומולובה (רופאה כללית, מומחית לטיפול בפנים); ד"ר אביטל גלאובך (רופאה, מומחית בתחום הגניקולוגיה); וד"ר פופובה סניז'אנה (רופאה להליכים אסתטיים). הצוות שנבחר בפינצטה, מעניק מגוון רחב של שירותים בתחום הרפואה האסתטית, כך שלכל מטופל יהיה מענה ראוי לאלמנט אותו הוא מעוניין לשדרג או לשנות, הן עבור גברים והן עבור נשים.

צוות שנבחר בפינצטה. צילום: יסמין פרנקו

צוות שנבחר בפינצטה. צילום: יסמין פרנקו

"אמור אסתטיקה" לא מקלה ראש במיון קפדני של הציוד והחומרים האיכותיים ביותר בשוק, מתוך הבנה כי מדובר בחלק אינטגרלי מהצלחת הטיפול. טיפולי השיער לדוגמא, מתבצעים באמצעות מכשיר הלייזר "אופטימוס" מבית חברת "אינומד" האיכותית. על-מנת לסבר לכם את האוזן, מדובר במכשיר שזכה בשנת 2019, בתואר המכשיר המתקדם ביותר בעולם בשדה הביוטי והסרת השיער. "תוצאות יעילות וטובות הן בראש סולם העדיפויות שלנו" מספרים השותפים, "לא נהסס לרכוש את המכשירים המתקדמים והבטיחותיים ביותר עבור הלקוחות שלנו". דוגמא נוספת, בתחום הזעת היתר, הקליניקה עושה שימוש במכשיר "מירה דריי" שפועל בטכנולוגיה לא פולשנית, בעלת אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.

חומצה היאלורונית, נעים להכיר

חומצה היאלורונית מיוצרת בגופנו באופן טבעי ותפקידה הוא אגירת מים ושמירת האלסטיות והנפח של העור על-ידי ייצור קולגן. החל מגיל 30, ייצור הקולגן בגוף נחלש ומתחיל תהליך ההזדקנות הטבעי– הסחוסים נשחקים והעור מתיישן ומתייבש בהדרגה. החומצה ההיאלורונית אשר מיוצרת במעבדה, היא חומר דמוית ג'ל סמיך המחקה את פעולת הקולגן הטבעי בגוף, ובכך, מסייע להארכת גמישותו, האטת תהליך ההזדקנות ושיפור איכותו של העור.

ישנם סוגים שונים של חומצות היאלורונית כשההבדל ביניהם טמון בהרכב המולקולרי ומכאן השימוש המיועד להם. חלקם ממלאים תפקיד בהחזרת הנפח לעור, בעוד אחרים ממלאים קמטים ותורמים להעלאת חיוניות מרקם העור. תופעות הלוואי בתהליך ההזרקה הן מינוריות וברות טיפול, ויתרה מזו- הטיפול אינו כרוך בכאב ומספק תוצאות מידיות ללא התערבות כירורגית.

בעזרת הזרקת החומצה ניתן לטשטש צלקות ולטפל בפיגמנטציה, למלא ולעבות את השפתיים, לפסל את האף, הסנטר ועצמות הלחיים, למלא את שקעי העיניים, לעצב את הצוואר ועוד. בנוסף, ב"אמור אסתטיקה" מטפלים בהזרקת חומצה היאלורונית גם בכפות הידיים להשבת נפח שאבד, ובתנוכי האוזניים לעיצוב ושדרוג מבנה האוזן הטבעי.

עוד לקוחה מרוצה, לאחר טיפול באמור אסתטיקה. צילום עצמי

עוד לקוחה מרוצה, לאחר טיפול באמור אסתטיקה. צילום עצמי

כאמור, ב"אמור אסתטיקה" תמצאו את החברות המובילות בתחום ייצור החומצה ההיאלורונית. שמות החומרים בהם הקליניקה משתמשת הם:Belotero , Neauvia, Restylane, Juvéderm, Stylage, Aliaxin ועוד. "אנו מקפידים להתאים לכל מטופל את החומר הדרוש לטיפול, באופן אינדיבידואלי ולפי צרכיו" מעידים הצוות, "התאמה אישית של החומר הפעיל למטופל, מקטינה את הסיכויים לתגובה אלרגית". בנוסף, כל החומרים שהמרפאה רוכשת, נחשבים לבטיחותיים ביותר ומאושרים על-ידי ה-FDA האמריקאי ו/או בעלי תקן אירופאי.

עולם חדש של פתרונות אסתטיים

נוסף לטיפולים הנפוצים, "אמור אסתטיקה" שחורתים על דגלם את היחס האישי ללקוח ושביעות רצונו, מציעים מגוון טיפולים חדשניים בעולם האסתטיקה. בקליניקת הבוטיק תוכלו לקבל את החיוך המושלם דרך שיפור תופעת ה"גאמי סמייל" שבה יש חשיפת יתר של החניכיים כשמחייכים, על-ידי הזרקת בוטוקס להרפיית שריר השפה העליונה. בנוסף לחומצה ההיאלורונית והבוטוקס, "אמור אסתטיקה" משתמשים במספר חומרים חדשניים למתן תוצאות מקצועיות ומדויקות: רדיאס – סידן המתפרק בתאי עור ומסייע למילוי קמטים עמוקים, עיצוב הפנים ותיקון פגמים, לאורך זמן; פרופילו (Profhilo) – חומר מהפכני המכיל 100% חומצה היאלורונית ומספק פתרון לבעיות שעד המצאתו, טרם נענו; דיספורט (Dysport) – חומר הדומה לבוטוקס אך שונה ממנו באופן השימוש, הוא משפיע על כמות רבה יותר של שרירים, ולכן יחד עם החלקת קמטים בחלק העליון של הפנים, הוא מסייע גם במצבים של התכווצות שרירים והזעת יתר.

הטיפולים שכל אישה חייבת להכיר

בעולם האסתטיקה, צומח תחום האסתטיקה הווגינלית שמאפשר שיפור הן בריאותי והן רגשי הנעוץ בביטחונן העצמי של הנשים, דרך מגוון טיפולים המיועדים לאזורים האינטימיים. על-מנת לבצע טיפולים אלו, נדרשת הכשרה של גניקולוגית מקצועית. ב"אמור אסתטיקה" דואגים לתת מענה בתחום, כשעל הנושא מנצחת ד"ר אביטל גלאובך, רופאה גניקולוגית בכירה, מומחית בתחום הפוריות והאסתטיקה. טיפולים אלו, באים לפתור בעיות רפואיות כמו יובש נרתיקי, בריחות שתן ואף לסייע בצניחת אגן, וכמו כן, בעיות אסתטיות מולדות או כאלו המתעוררות בעקבות שינויים פיזיים של לידה.

כמובן, בכל התהליך, מרגע הייעוץ ועד לסיום הטיפול, הדיסקרטיות מובטחת. כחלק מהחזון המקצועי ש"אמור אסתטיקה" הציבה לעצמה, קליניקת הבוטיק שוקדת לספק יחס אישי חם, רגיש וקשוב לכל לקוח שעובר בכותלי המרפאה. צוות הקליניקה דואג ללוות את המטופל מרגע הייעוץ המקדים ועד להחלמה מלאה. "נשים מגיעות אלינו כשהן במצב רגיש מאוד" מספר הצוות, "חשוב לנו להבין לעומק את הצרכים שלהן על-מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר שישיב להן ביטחון עצמי ושביעות הרצון מגופן, שיסתכלו על עצמן במראה ויחייכו".

הקליניקה של אמור אסתטיקה. צילום יסמין פרנקו

הקליניקה של אמור אסתטיקה. צילום יסמין פרנקו

אמור אסתטיקה

כתובת: מרכז רפואי מדיקל השרון, אלי הורוביץ 12, כפר סבא

טלפון: 09-7402020

מעבר לאתר

מעבר לאיסטגרם

מעבר לפייסבוק

לינק להשארת הודעת וואטסאפ

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר