שוק הירקות האיכותי | צילום יח"צ
שוק הירקות האיכותי | צילום יח"צ

סטופ מרקט: כל ביקור הוא חוויה נפלאה

מתי בפעם האחרונה עשיתם קניות לבית ומצאתם תחת קורת גג אחת מחלקות בשר ועופות טריים, גבינות ויינות בוטיק, אוכל מוכן ותבלינים, שוק פירות וירקות איכותי ועוד מבחר עצום של מותגים בלעדיים מהעולם, לצד תודעת שירות גבוהה וחווית קנייה נפלאה? המלצה חמה: רשת סטופמרקט מציעה את מיטב הפתרונות הקולינריים, שבעה ימים בשבוע

פורסם בתאריך: 4.7.21 09:44

אני בן אדם מאוד עסוק בהגדרה. אין לי זמן לקניות בסופרמרקט באמצע השבוע. עם זאת, קניות לבית הן סוג של תרפיה עבורי, לבחור את הירקות, להתרשם מהמבצעים, לטעום איזה יין טוב, ליהנות מהצבעים, לבחור לילדים מה שהם אוהבים, זמן איכות שלי עם עצמי ועם המוצרים שעל המדפים. ובכן, מזה זמן רב שמצאתי פתרון אידיאלי – קניות בסופשבוע בסטופ מרקט – פתוח עד 22:00 גם בשישי וגם בשבת. תענוג.

אני נכנסת לי לרכב אחרי שנת צהריים טובה, יורדת את פרויד ונכנסת בשערי הסטופ מרקט במרכז קסטרא. חניה יש בשפע ואני מתחילה להעמיס.

ההתלבטות הראשונה שלי היא מהיכן להתחיל. ממחלקת הדגים הטריים, מעדניית הגבינות, שוק הירקות הטרי או המזון המוכן? הכל קורץ, נראה פיין, המוצרים על המדפים מאורגנים להפליא, הריחות של התבלינים משכרים, ומבחינתי, חגיגה קולינרית אמיתית.

הפעם בחרתי להתחיל במחלקת המזון המוכן. אוכל ביתי, מבושל במקום על ידי שף מקצועי, טרי יום יום, ממיטב חומרי הגלם ומשתנה בכל פעם שאני מגיעה לסניף. מפסטלים, ממולאים, מוקפצים, בשרים על האש, דגים ועוד מאכלים ללקק את השפתיים. כמובן שאני מוזמנת לטעום ומיד נפתח התיאבון.

ממשיכה אל מחלקת היין המקצועית, עם מיני היינות והבירות מהארץ והעולם במחירים חסרי תקדים. יש מי שמסביר ומסייע לי בבחירה וגם מציע טעימה. אני בוחרת לי יין של יקב בוטיק ישראלי לכוסית של סוף יום. אגב, לחובבי הבירה מצפה חגיגה אמיתית בפסטיבל הבירה, שיתקיים ביום שישי, ה- 25/6 עם בירות מיוחדות מהעולם שסטופ מרקט תחשוף שם לקהל הישראלי.

מעדניית גבינות מהמשובחות בארץ ובעולם | צילום: יח"צ

מעדניית גבינות מהמשובחות בארץ ובעולם | צילום: יח"צ

משם הלאה לגבינות האיכות. יש לי משפחה שאוהבת את המיוחדות שלא מוצאים בכל סופר, הקשות עם הכמהין, הפיקורינו והברי, צרפתיות, איטלקיות, הולנדיות, ממחלבות בוטיק ומביני עניין, יודעים על מה אני מדברת.

הכיף ממשיך באטליז הבשר, העופות ודגי הים הטריים. שם כקרניבורית אני נפעמת מהמבחר, מהשירות האדיב ומהעצות לבישול ארוך שנותן לי הקצב, שעל הדרך גם חותך, מנקה ואת הדג אקבל חף מכל קשקש ועצמות.

והנה אני בגולת הכותרת: שוק הפירות והירקות הטריים. אמנם שבת אך לא להאמין, מבחר עצום של פירות העונה וכל מיני הירקות, הכל טרי ובמחירים הכי טובים. ולמי שמגיע בימי חול, המחלקה פועלת במתכונת של שוק ובמבצעים ללא תחרות.

משם לתבלינים הצבעוניים הטריים, הלחמים המגרים, מוצרי הניקיון, המתוקים, החטיפים, וגם מחלקה מיוחדת לחובבי האוכל האסייתי. בין לבין אני נתקלת בעשרות מותגים חדשים מהעולם, בוחרת לנסות כל פעם משהו חדש ולגוון את המטבח שלי עם פריטים, שבאמת לא ראיתי אף פעם בשום מקום אחר.

העגלה כבר מלאה, בודקת ברשימה אם לא פספסתי כמה מוצרי יסוד חשובים, וממשיכה לקופה.

אין תורים, כבר אמרתי? בסטופ מרקט מקפידים לפתוח את כל הקופות כך שחוסכים לי את זמן ההמתנה והנה אני כבר בקופה, מוסיפה עוד פריט מהמבצעים ויוצאת עם חיוך ענק וסל קניות שווה בהחלט.

לסיכום החוויה, סטופ מרקט בשבילי היא רשת ששמה את תודעת השירות בראש מעייניה, הסניפים פתוחים שבעה ימים בשבוע, המעברים רחבים במיוחד והנוחיות מקסימאלית, הסניפים מעוצבים בסטנדרט גבוה, חווית הקניה מהנה, גם עם הילדים. אני מבקרת בקביעות בכל מוצ"ש ומה אתכם?

אטליז איכותי עם בשרים ודגים טריים מדי יום | צילום: יח"צ

אטליז איכותי עם בשרים ודגים טריים מדי יום | צילום: יח"צ

לרשימת הסניפים הפתוחים שבעה ימים בשבוע: סניף חיפה (מרכז קסטרא), סניף קריות (מתחם I-WAY) סניף יגור (בכניסה לקיבוץ), סניף הרצליה (קניון ארנה), סניף בית חירות (קניון M הדרך), סניף נתניה ( מתחם סוהו), סניף הוד השרון (אזור התעשייה נווה נאמן), סניף ראשון לציון (מתחם G-CITY החדש, צמוד לסינמה סיטי).


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר