עו"ד ודים (לירן) קולצ'ינסקי | צילום: יקיר ברבי
עו"ד ודים (לירן) קולצ'ינסקי | צילום: יקיר ברבי

נעים להכיר: משרד עורכי הדין קולצ'ינסקי מגיע לכפר סבא

לאחר שבמשך שנים המשרד מעניק שירותי בוטיק ללקוחות פרטיים ועסקיים, וזוכה להצלחה רבה, מעכשיו שירותי המשרד נגישים גם לתושבי המרכז. הסיפור של המשרד הוא הדוגמא הקלאסית למקרה בו אכפתיות, קפדנות ומקצועיות הופכות להצלחה עסקית

פורסם בתאריך: 27.8.21 17:57

משרד עורכי הדין הוקם על יד ודים (לירן) קולצ‘ינסקי אשר מיקם את משרדו בחיפה ומעניק שירותים בתחומים האזרחי והמסחרי. בשנים האחרונות המשרד מדורג בצמרת דירוג ה- BDI  כמשרד בוטיק בתחומי: נדל"ן, ליטיגציה, נזיקין והוצאה לפועל.

לאור ההצלחה שנחל המשרד באזור הצפון, ריבוי לקוחות חדשים מאזור המרכז ועל מנת להנגיש את שירותי המשרד למרכז הארץ, הוחלט להשיק סניף נוסף במתחם הבורסה ברמת גן.

מדוע דווקא מתחם הבורסה ברמת גן?

תסתכלו מסביב, משיב עו"ד לירן קולצינסקי ומצביע לעבר גורדי השחקים – מתחם הבורסה ברמת גן, הוא אחד ממרכזי העסקים החשובים בישראל. את כל קו האופק ממלאים מגדלים הנוגעים בשמיים, בהם חברות שונות העוסקות במבחר תחומים, מחברות הייטק ועד יהלומים ונדל“ן. כיום בעיר רמת גן ישנם כ- 170 אלף תושבים. שזקוקים לשירותים משפטיים, מעריכת חוזים והסכמים, תביעות כספיות ועד צוואות וירושות.

רמת גן היא בדיוק המקום שבו אנו רוצים להיות, זוהי הזדמנות עבורנו לגדול ולהתפתח יחדיו עם העיר ומבלי לאבד את הזהות שלנו בתור משרד בוטיק מוביל.

מהו הערך שאתה מביא איתך כעורך דין?

ישנם הרבה משרדי עורכי דין ברמת גן, ובהם משפטנים מבריקים, רבים מהם אני מכיר באופן אישי. את תחילת דרכי המקצועית לא עשיתי בעולם המשפטי אלא דווקא בעולם העסקים. התחלתי בעסקים גם בארץ וגם בחו“ל, ורק בהמשך יצאתי ללמוד משפטים.

אני מרגיש שזהו אחד היתרונות שלי, אני מרגיש כיצד זה בא לידי ביטוי בכל מקרה העומד לפניי. העולם העסקי לימד אותי הרבה, כפי שאומרים ”האוניברסיטה של החיים“. במהלך העסקים פגשתי אנשים שונים, נחשפתי לתפיסות עולם שונות, קשיים ואתגרים שונים. למדתי שלא דוחות פיננסים הם הלב של העסק, אלא האנשים – אלו הם העובדים של העסק, כמו גם הלקוחות של העסק. אל כולם יש להתייחס ברגישות. הבנתי שסוד ההצלחה הוא ביחס האישי והאנושי שזהו הערך שלקחתי איתי כאשר הוסמכתי לעורך דין, את התפיסה הערכית הזו לא מלמדים בלימודי המשפטים.

היום אני מציע ללקוחותיי גם ניסיון עסקי וגם ניסיון משפטי, תכונה העוזרת לי מאוד מול הלקוחות הפרטיים והעסקיים. אני מקפיד ליישם את מה שלמדתי בעולם העסקים ושם את האנשים תמיד במרכז.

אני מאמין שהצלחה של עורך דין נמדדת ביכולת שלו להיות רגיש ולהבין את הצרכים של הלקוח. כל אחד יכול ללמוד את החוק, אך בשביל להיות עורך דין צריך לגלות אכפתיות כלפי האינטרסים של הלקוח ולהילחם בשבילו.

למה כדאי לבחור במשרד עורכי דין קולצ'ינסקי?

מאז הקמתו של משרד עורכי הדין קולצ'ינסקי, יש לנו עדיפות לשירות אישי, וזה נשאר סימן ההיכר של משרדנו בקרב לקוחותינו. אנו משיגים זאת על ידי בחינת כל מקרה לגופו, מתן זמן ותשומת לב ככל הנדרש עד להשגת היעד. לאחר מכן אנו מתאימים את שירותינו כדי לענות על צרכי הלקוח. שירותי המשרד הם באיכות גבוהה, מקיפה, ויצירתית, עם דגש על יעילות.

משרדנו מייצג בעסקאות נדל"ן וייצוג בבתי המשפט בכל רחבי הארץ, חלק מעבודות המשרד נעשות בשפות זרות כגון: אנגלית ורוסית.

עורכי הדין שלנו מלווים את לקוחתנו באופן אישי לאורך כל ההליך, משרדנו טיפל ומטפל בתיקים בהיקפים של מיליונים. עורכי הדין שלנו יודעים להילחם על הלקוחות שלנו, ואפילו טוב יותר, אנחנו יודעים איך לנצח!

תחומי עיסוק משרד עורכי דין לירן קולצ'ינסקי: חוזים, דיני עבודה, חברות, הוצאה לפועל, דיני מקרקעין, נזיקין, פינוי מושכר , ליטיגציה אזרחית ומסחרית.

כתובת: סניף צפון: דרך העצמאות 84, חיפה

            סניף מרכז: מנחם בגין 7, רמת גן

נייד: 052-6662828, משרד: 04-8667721 או 077-6052032

לאתר החברה לחצו כאן


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר