גבי ושני בר | צילום: יח"צ
גבי ושני בר | צילום: יח"צ

גבי ושני בר: מערכת Ninja מחברת אותך לכל העולם בלחיצת כפתור

מייסדי החברה זיהו את המוקד של עולם משפיעני הרשת והשפעתו על צמיחת המותגים בעולם הסחר המקוון: "חיוני שלעסקי מסחר אלקטרוני תהיה גישה לכלי השיווק הטובים ביותר"

פורסם בתאריך: 21.10.21 19:24

יש לך רעיון גאוני למוצר ייחודי שיביא לך הכרה עולמית והכנסות. אפילו מצאת יצרן, פיתחת שרשרת לוגיסטית איכותית, הגדלת לעשות והקמת חנות דיגיטלית באחת מהפלטפורמות המובילות בשוק, כגון אמזון או שופיפיי. יש לך חלום ואתה הולך להגשים אותו big time. עכשיו כל מה שנדרש הוא לייצר קהילת לקוחות נאמנים שיניעו את הצמיחה שלך. את הקהילה אתה רוצה ליצור באמצעות פרסום, אבל הפרסום המסורתי הוא יקר, גוזל ממך נתח רווח משמעותי ואתה אובד עצות. לפי כתב העת הדיגיטלי Marketplace Pulse, מחירי הפרסום באמזון לבדה עלו בכ-30% מתחילת שנת 2021, בעוד גוגל ואפל מבטלים מעקב, ומפחיתים את היעילות וההחזר על ההשקעה מפרסום Pay-Per-Click) PPC).

אבל אנחנו הרי עוסקים בפתרונות ולא בבעיות. הידעת שיש קהילה שלמה של משפיעני רשת הכוללת למעלה מ-35 מיליון אנשים, שפועלים ברשתות החברתיות בדיוק במטרה לקדם וליצור מודעות עולמית למותגים כמו שלך? גבי ושני בר, מייסדי חברת TCM ומנכ"לים משותפים בחברה, זיהו את המוקד החדש והמתפתח של עולם משפיעני הרשת והשפעתו על צמיחת המותגים של עולם הסחר המקוון, ורכשו בשנת 2020 מערכת SaaS הנקראתNinja Outreach, שמחברת בין בעלי מותגים כמוך ובין משפיעני הרשת הנכונים לקידום המותג ולהביא אותו לתודעה בינלאומית.

גבי ושני בר: ממשבר להצלחה

גבי ושני בר צמחו מתוך משבר והקימו חברה טכנולוגית צומחת ומובילה בשוק האיקומרס. חברת TCM זכתה להכרה בינלאומית ונבחרה בין 39 החברות הישראליות ששווה לעקוב אחריהן, זאת בשל פיתוח מערכות למידה עמוקה וחיזוי על בסיס AI.

בהנהגתם של שני וגבי בר, בשנים האחרונות גייסה החברה עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים בכל רחבי העולם שהושקעו ברכישה של חנויות דיגיטליות והמשך פיתוחים טכנולוגיים, כמו Ninja Influence.

מרחב אינסופי חדש נפתח לשימוש בעלי המותגים

הטכנולוגיה של Ninja Outreach מנגישה למשתמשיה (בעלי המותגים) למעלה מ-100,000,000 משפיעני רשת במגוון קטגוריות ופלטפורמות של מדיה חברתית כגון טוויטר, אינסטגרם YouTube ו-TikTok. "המערכת עוקבת בצורה פעילה אחר המשפיענים ומספקת על כל אחד מהם את תחומי העניין שלהם, מיקום והשפעה גיאוגרפית, מספר עוקבים מספר פוסטים ומהי האינטראקציה של העוקבים עם הפוסטים השונים, בהתבסס על התגובות שלהם וכמות ה-likes שהם מעניקים לפוסטים", סיפר ארי אוסטר, ה-CRO של החברה. המערכת מאפשרת לסנן ולהתאים את המשפיענים המתאימים ביותר לקריטריונים שבעל המותג הגדיר בתהליך החיפוש שלו.

בחודש יוני 2021 המגזין Digital Commerce 360 ביצע סקר בו הוא בחן את השימוש של שיווק משפיענים בקרב 143 בעלי מותגים והאפקטיביות שלהם ביצירת תנועה של רוכשים לאתרי המותגים. מהסקר עולה ששני שלישים מהנסקרים השתמשו בקידום מכירות באמצעות משפיעני רשת. 40% ציינו שהפעילות השיווקית הייתה אפקטיבית ויצרה תנועה של רוכשים לאתרי המותגים. לצד זאת, 57-58% מהנסקרים ציינו את האפקטיביות של שיווק מבוסס SEO ושיווק לרשימות תפוצה במייל. השימוש במשפיעני רשת הולך וגובר, ואנחנו ב-TCM צומחים ביחד איתו על מנת להנגיש אותו לכל בעלי המותגים שרוצים להפוך את הרעיון שלהם למותג בינלאומי מצליח.

השימוש של שיווק משפיענים

השימוש של שיווק משפיענים

הטכנולוגיה שלנו בידיים שלך

Ninja Outreach" משתלבת בצורה מושלמת בחבילה שלנו של טכנולוגיות אופטימיזציה של מסחר אלקטרוני", אמר גבי בר, ​​מייסד ומנכ"ל משותף של TCM. "לא רק שחנויות המסחר האלקטרוני שלנו משתמשות בפלטפורמה של Ninja Outreach כדי ליצור תוכניות שיווק משפיעות וחסכוניות ביותר, אלא שהיא גם תשמש עבורנו מרכז רווחים שכן נמשיך להפוך את הטכנולוגיה לזמינה ככלי SaaS", הוא הוסיף.

"זה חיוני שלעסקי מסחר אלקטרוני תהיה גישה לכלי השיווק הטובים ביותר ככל שנוף הפרסום המקוון משתנה, והדוגמאות הן המגבלות שהוכרזו לאחרונה על ידי גוגל ואפל. הנתונים והטכנולוגיה המתקדמת יהפכו חשובים לאין ערוך להרחבת החנויות המקוונות ו-TCM היא פורצת דרך בשתיהן", ציין גבי בר.

הפלטפורמה של Ninja Outreach כוללת יצירת לידים עסקיים, זיהוי משפיעני רשתות חברתיות כמו בלוגרים, תוכנת סוכנות שיווק, תוכנת בניית קישורים וניהול קשרים. ניתן להגדיר חיפושים על ידי פרמטרים כגון מילת מפתח, מיקום גיאוגרפי ומספר עוקבים. לאחר הגדרת חיפוש, Ninja Outreach מסננת מיליוני משפיעים כדי לזהות את אלה המתאימים ביותר לפרופיל שהמשתמש יצר. המערכת מאפשרת לבעל המותג ליצור קשר עם המשפיענים באמצעות המייל כדי להציג בפניהם מוצר או שירות של עסק אותו הם רוצים לקדם.

מתוך אתר נינג'ה

מתוך אתר נינג'ה

באמצעות המערכת ניתן לקדם מותגים בזירות המסחר הבינלאומיות, ומותגים יכולים לצמוח ולהפוך לבינלאומיים. “מערכות המזהות בלוגרים לפי ההתמחות והמיקום שלהם, יכולות לעזור למותגים לבנות קמפיינים אפקטיביים של משפיעני רשת במדיה החברתית”, כתב דון דייויס בכתבה שהתפרסמה ב-Digital Commerce 360, כתב עת נחשב בעולם הסחר המקוון, על מערכת משפיעני הרשת שלנו ועל החברה בכלל. דייויס מתאר כיצד המערכת שלNinja Outreach תמכה בקמפיין חגים של אחד ממותגינו, "Lensball", והגדילה את החשיפה של המותג ואת מחזור המכירות שלו.

משפיען הרשת אוליבר האוולס מדגים בערוץ הטיקטוק שלו את מותג Lensball:

@oliver_howellsGo checkout the NEW 100mm Lensball Ultimate! 🔮 #AD #lensball #photography #tutorial♬ original sound – Oliver Howells

TCM ממשיכה לפתח את Ninja Outreach ומתכננת להשיק בקרוב את האתר החדש בגרסה חדשה – Ninja Influence. בעזרת המערכת, בעלי המותג יוכל  לעקוב אחרי ביצועי הקמפיין, לדעת מתי הפוסט עלה, כמה פוסטים הכוללים את הקופון שהפיק העלה המשפיען, כמות חשיפות, כמות לייקים, כמה כסף הפוסט יצר וכמה אפקטיבי היה הקמפיין.

אנחנו פועלים לייצר ערך בתוך שוק עולמי ללא גבולות הפונה למיליוני אנשים ברחבי העולם. נמשיך לפרוץ גבולות פיזיים וליצור אין סוף אפשרויות בעולם הסחר הדיגיטלי. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למרחב ההשפעה האינסופי שפלטפורמת Ninja מנגישה לכם, לקבל כלים פרקטיים שירימו את העסק שלכם, משפיענים שיעזרו לכם בהתאם לצרכים שלכם.

לכניסה לדף הנחיתה היכנסו לקישור: https://ninjaoutreach.com/landing-page/landing

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר