טופ אופטיק בוטיק | צילום: גלית, טופ אופטיק בוטיק
טופ אופטיק בוטיק | צילום: גלית, טופ אופטיק בוטיק

חנות בוטיק לתיקון בעיות הראייה

רשת האופטיקה "טופ אופטיק בוטיק" פתחה בכפר סבא חנות חדשה ומתקדמת, שתעניק לתושבי השרון יחס אישי וחם לצד טכנולוגיה חדשנית ומבחר מותגים

פורסם בתאריך: 10.11.21 18:09

משקפיים מזמן הפכו להיות פריט אופנתי שלפעמים נדמה שהוא כבר חלק מהפריטים הקבועים, בדיוק כמו חולצה, מכנסים או שעון. עד כדי כך זה הפך להיות נפוץ שאפשר בקלות לשכוח שבסופו של דבר התפקיד המרכזי של המשקפיים הוא להקנות ראייה טובה וחדה לסובלים מקוצר ראייה למרחקים השונים.

הבחירה במשקפיים יכולה להיות ארוכה ומייגעת. בכל זאת יש אינספור דגמים וסוגים שונים, אבל בחנות אופטיקה שבה המוכרים יודעים לזהות בדיוק את צרכי הלקוח, היא יכולה להקל ולצמצם את זמן המינימום ולהעניק שירות מכוון ומדויק לשביעות רצון הלקוח. קל זה לא – בכל זאת יש אינספור סוגים לבחירה, אבל ברחוב וייצמן בכפר סבא ישנה חנות בוטיק חדשה המתמחה בדיוק בסוג כזה של שירות, שתעניק ללקוח את השירות הסבלני והנכון.

לפני כשמונה חודשים פתחה רשת האופטיקה "טופ אופטיק בוטיק" בכפר סבא חנות חדשה ומתקדמת שתעניק לתושבי כפר סבא ואזור השרון אפשרות לחנות איכותית ובוטיקית, זאת בנוסף לחנות בעיר טירה.

גלית, מנהלת החנות, גאה ונרגשת לספר על החנות שנפתחה בחודש מרץ האחרון. "אנחנו בהחלט שמחים על פתיחת החנות שמביאה איתה בשורה חדשה. רואים אצלנו תנועה רבה מאוד של לקוחות והחנות תוססת ופעילה. אנחנו חנות בוטיק איכותית ששמה את הלקוח במרכז ונותנת יחס אישי".

גלית, מציינת את סוג הקשר עם הלקוח שמאפיין מאוד את החנות. "רצון הלקוח הוא מה שבאמת חשוב לנו, שילוב בין הרצונות שלו לדעתנו המקצועית. אנחנו ממש רואים אותו ואת הרצון להעניק פתרון המתאים לו תוך כדי ניסיון התאמה לתקציב הכלכלי איתו הוא מגיע, שמתאים למידותיו, כל זאת כמובן שלא בא על חשבון המקצועיות".

מנהלת החנות מוסיפה עוד על טיב הקשר עם הלקוחות, "המקום הוא חדש, מאוד מזמין ואינטימי, כך שזה יוצר אמון רב בינינו, כי בסופו של דבר חשוב לנו שהלקוח יהיה מרוצה תוך כדי שאנחנו לא מתפשרים על איכות המוצר והשירות שאנחנו מעניקים. ברגע שיפגשו את הצוות, הקסם שלנו הוא זה שיעשה את שלו, בעיקר בגלל היחס האדיב והמיוחד".

גלית, אופטומטריסטית במקצועה, נמצאת בתחום כבר כעשר שנים ומחזיקה ברישיון מוסמך מטעם משרד הבריאות. היא עבדה בעבר מספר חנויות אופטיקה, כך שניסיון רב לא חסר לה, מה שמעניק יתרון נוסף, וכידוע ניסיון בתחום העיסוק משחק תפקיד מאוד חשוב, בטח כשמדובר בבחירה מאוד קריטית כמו משקפי ראייה.

יש לכם טכנולוגיה מתקדמת בתחום העדשות?

"אנחנו עובדים עם הטכנולוגיה הגרמנית המתקדמת מולטיפוקל שהיא איכותית מאוד ובלתי מתפשרת. ההסתגלות של העין לעדשה מהירה יותר, שדה הראייה נוח בכל האזורים. כלומר, היא מאפשרת להשיג את כל שלושת האזורים בעדשה אחת – הטווח הרחוק, הביניים והקרוב, המיועד לאנשים מעל גיל 40".

גלית מציינת, "אנחנו עושים את כל סוגי המשקפיים. מסגרות מיוחדות שלא בהכרח תראו בכל חנות וייחודיות לנו. יש לנו גם עדשות אופטיות ועדשות משרדיות המתאימות לעבודה במשרד וזה נקרא בי-פוקל שהן בנוסף למולטיפוקל, מתאימות לקטגוריית משרד. זה לא מסתיים כאן, יש לנו גם עדשות המתאימות לקרינת אור כחול, כלומר לסביבת עבודה מול מחשב".

בחנות "טופ אופטיק בוטיק" תוכלו לעשות בדיקה חינם וגלית מספרת על המחירים האטרקטיביים, "ביחס לשוק המחירים אצלנו זולים ושווים לכל כיס. למשל, עדשות מולטיפוקל עולות אצלנו החל מ-700 שקלים ובשוק הכללי זה אף גבוה יותר. יש גם מבצע של שני זוגות משקפיים ב-400 שקלים שזה מחיר נהדר. אנחנו עושים גם חבילה של מסגרת פלוס עדשה במחיר אחיד וכך אפשר לחסוך הרבה כסף".

משקפיים לא קל לבחור, יש לך איזה טיפ ללקוחות?

"האמת שלא. לכל אחד יש את הדרך שלו לבחור משקפיים ואת הזמן שלו, אבל אנחנו שם כדי לעזור. יש כאלה שהם מהירי החלטה ויש כאלה שפחות ומבקשים התייעצות ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה. הרבה פעמים אני רואה שאנשים חוזרים למשקפיים הראשונות שבחרו, אבל זה משתנה מאחד לשני. נציגי השירות בחנות סבלניים ועוזרים למי שרוצה וחפץ בבחירת המשקפיים. זה כמובן אינדיווידואלי ויש לכל אחד את האופי שלו. את השמרנים יותר ואת אלה ההרפתקנים. משקפיים הפכו לחלוטין להיות פריט אופנה שהרבה פעמים מגדירים את הבנאדם, וצריך לזהות לאיזה כיוון כל אחד רוצה ללכת ולהציע לו דגמים שיתאימו לו. הניסיון תמיד עוזר במקרים של בחירת משקפיים מצד המוכרים".

מה יש בעדשת המשקפיים אצלכם שמייחדת אותה?

"אנחנו מספקים ציפויים איכותיים, לא סטנדרטים כלל ומעבר לנהוג בארץ. אפשר גם לעשות עדשות מגע בטכנולוגיית מולטיפוקל. אנחנו מספקים אחריות להסתגלות על עדשות כך שאם זה פחות מתאים או מסתדר ללקוח אפשר להחליף, לא משהו שאפשר למצוא בכל מקום".

מה לגבי דגמי משקפיים, יש לכם היצע גדול?

"בהחלט. לא אפרט את כל הדגמים כי הם רבים ומי שרוצה לראות מוזמן אלינו לחנות, אבל יש לנו היצע מאוד גדל של דגמים. יש לנו כמובן את הדגמים הנחשבים של ג'וצי, דולצ'ה גבאנה, פנדי, ארמאני, טומי הילפיגר ועוד. מצד אחד זה הסטנדרט המבוקש, אבל מצד שני יש לנו גם מותגי בוטיק מאוד ייחודיים".

עכשיו זה מתחיל להיות מסקרן. מה הם אותם מותגי בוטיק?

"אלה מותגי בוטיק מחתרתיים. לא בהכרח מוכרים, שונים בשוק, אבל זה מעורר אצלנו הרבה עניין. אנחנו עובדים בעיקר עם חברות צרפתיות כמוXIT , וידיזיין וכן חברת אייקון שגם הן צרפתיות. מי שמעריך את זה יותר הם האנשים המבוגרים שיודעים להעריך איכות ושוני. חשוב לציין שאלה מותגים יקרים עם יופי ואיכות גבוהה של מסגרת[ כך שהמחיר בהתאם".

טופ אופטיק בוטיק, רחוב וייצמן 105, כפר סבא טלפון: 09-9643377

שעות פתיחה: א', ב', ד', ה' – 09:00- 19:00' ג' – 09:00 – 15:00' ו' – 09:00- 13:00.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר