הבניין ברחוב הפדויים 1 בהוד השרון והדמיית הפרויקט קרדיט רן ון דן ברגן
הבניין ברחוב הפדויים 1 בהוד השרון והדמיית הפרויקט קרדיט רן ון דן ברגן

משלב הרעיון ועד מסירת המפתח ללא מכשולים: כך הפכה TCI38 לחברה מובילה בתחום ההתחדשות העירונית

אנשי מקצוע ומנוסים, מגוון מחלקות, יצירתיות ויזמות, ומעטפת רחבה ללקוח. בתוך זמן קצר הפכה חברת הנדל"ן TCI38 לשחקן מרכזי בתחום ההתחדשות העירונית. "אנחנו לא מתפשרים, הדיירים מקבלים ליווי צמוד, איכות חיים, ושקט נפשי", מסבירה חגית הראל, מנהלת מחלקת התחדשות עירונית בחברה

פורסם בתאריך: 14.7.22 16:23

חברת TCI38 הוקמה לפני מספר שנים ומאז הפכה להיות שחקן מרכזי בתחום ההתחדשות העירונית – תמ"א 38/2. החברה היא חברת בת יזמית ומבצעת מבית קבוצת פרסונל, המתמקדת בתכנון פיננסי, השקעות נדל"ן וניהול מיזמי נדל"ן. החברה שולטת בצד היזמי והפיננסי ומעניקה ללקוחותיה מעטפת מלאה, מקצועית ובעיקר שקט נפשי, החל מבחירת הפרויקט ועד ניהולו ופיקוחו בשטח.

חברת טי.סי.איי נוסדה כחברה פרטית המתמחה בענף הנדל"ן, על ידי אנשי הפיננסים אלון מורן ואלישי להב, להם ניסיון של למעלה מ-20 שנה. עיקר הפעילות של הקבוצה מתמקד בייזום וביצוע של פרויקטים למגורים על כל סוגיהם, החל מרכישת מגרש, הוצאת היתרים ובניית מבני מגורים ועד התמחות בהתחדשות עירונית. יתרונה הגדול של הקבוצה הוא ביכולת ליזום, לתכנן, לבצע ולשווק את הפרויקטים של החברה. "הניסיון הרב שנצבר בחברה, הן בפעילות הנרחבת והן בניסיונם הרב של עובדיה, הופך אותה לאחת מהחברות המובילות במשק בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית", מסבירה חגית הראל, מנהלת מחלקת התחדשות עירונית, שמציינת שכיום החברה מתמקדת בפרויקטים בהיקפים בינוניים וגדולים ועיקר הפעילות שלה מתקיימת באזור השרון והמרכז.

חגית הראל, מנהלת מחלקת התחדשות עירונית בחברת TCI38 צילום דודי אטרקצי

חגית הראל, מנהלת מחלקת התחדשות עירונית בחברת TCI38 צילום דודי אטרקצי

בשנים האחרונות, דובר לא מעט על פרויקט תמא 38, על היתרונות מול החסרונות שלו. אך יש להבדיל בין תמא 38/1 אשר בה מבצע היזם חיזוק של הבניין הקיים מפני רעידות אדמה ואשר נחשבת פחות כלכלית ליזמים לבין תמ”א 38/2, בה היזם הורס את הבניין אשר דורש חיזוק, מתכנן ובונה אותו מחדש בהתאם לקריטריונים של התוכנית ובכך מנצל בצורה חכמה את המגרש, אותו לא צריך להתאים לאילוצים של הבניין הישן. "מהרגע הראשון שהחברה הוקמה, חרטנו על דגלנו לבנות איכות חיים בלב השכונות המתחדשות בישראל, בבניה איכותית ולא מתפשרת", מוסיפה הראל. "אנחנו בונים במיקומים אטרקטיביים בתוך הערים, בקרבת מוסדות חינוך, פנאי, בילוי, פארקים ירוקים ובקרבה לצירי תנועה מרכזיים".

מיומה הראשון, הקפידה חברת 38TCI להעסיק בעלי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום. החברה הקימה מחלקות מקצועיות שמנהלות את פעילות החברה והפרויקטים, כשבראש כל מחלקה עומד מנהל וותיק ובכך היא לא תלויה בגורמים חיצוניים ומבטיחה ליווי ופיקוח הדוק על ביצוע הפרויקטים והשקעה בטוחה. בחברה מגוון רחב ומקיף של מחלקות: מחלקת פיקוח והנדסה אורגנית, מחלקת תכנון אדריכלי, מחלקת כספים, מחלקת מכירות ושיווק ומחלקה משפטית. "הפיקוח היום יומי, מאפשר לנו לראות את התמונה המלאה וללוות את המשקיע מרגע גיוס הכספים ועד סיום הפרויקט", מציינת הראל. "יש לנו מעקב צמוד אחרי התקדמות הפרויקטים, אנחנו יודעים לאן כל שקל יוצא ומעניקים בטחון והגנה לכספי המשקיעים".

הדמיית הפרויקט ברחוב הפדויים בהוד השרון, חברת TCI38, הדמיה רן ון דן ברגן

הדמיית הפרויקט ברחוב הפדויים בהוד השרון, חברת TCI38, הדמיה רן ון דן ברגן

בשנת 2021 דורגה החברה על ידי מרכז הנדלן ומדלן בין החברות המובילות במדד התחדשות העירונית להן ניסיון רב ואיתנות פיננסית חזקה. החברה פועלת על פי חוק המכר ובליווי של מוסדות פיננסים מהגדולים בישראל. כמו כן, פועלת החברה לגיוס משקיעים, איתור מיזמים אטרקטיביים לנדל"ן באזורי הביקוש ומסייעת לחברות מתקשות כלכלית לסיים את הפרויקטים שלהם.

מה ההבדל בינכם לבין חברות נדל"ן אחרות?
הראל: "אנחנו לא מתפשרים על שום דבר. החל מבחירה מוקפדת של מיקומי הפרויקטים, הרמה הגבוהה של איכות הבנייה, החומרים, לוח הזמנים ולבסוף הרוכשים שמקבלים דירות חדשות בסטנדרט גבוה כאשר אין להם צורך בהוצאות נוספות מעבר למפרט אותו קיבלו. לצד זה, אנחנו מעניקים ליווי צמוד של הצוות המיומן והמסור שלנו במטרה לספק למשקיעים ולדיירים איכות חיים ושקט נפשי. לחברה יש יכולת לקחת את הפרויקט משלב הרעיון ועד להענקת טופס 4 של סיום הפרויקט ללא כל מהמורות ומכשולים בדרך. יש לנו את הכוח הפיננסי, את היציבות הכלכלית וכוח האדם המקצועי, שהופך אותנו לאחת מחברות ההתחדשות העירונית המובילות והיציבות בתחומן".

ליצירת קשר:

טל' 3869*

לאתר החברה היכנסו כאן

לדף הפייסבוק של החברה היכנסו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר