הדמיית משרדי הרצליה הילס: סטודיו 84
הדמיית משרדי הרצליה הילס: סטודיו 84

נובל אנרג'י מגבירה את פעילותה: שכרה תשע קומות בבניין משרדים בהרצליה

לדברי בכיר בחברה, בשנה הבאה יוזרם גז משדה לווייתן, וכח האדם שלה בארץ יגדל משמעותית. "נפעל בארץ עוד שנים רבות"

פורסם בתאריך: 28.1.18 09:31

חברת נובל אנרג'י נערכת להרחבת פעילותה ותשכור תשע קומות של משרדים במתחם 'הרצליה הילס' שאותה מקימות אזורים וקבוצת עופר השקעות בסמוך לצומת הסירה. המשרדים החדשים יתפרשו על פני 13,000 מ"ר ויושכרו לתקופה ראשונית של 10 שנים, עם אופציה להארכה לתקופה נוספת של 14 שנים, ובסך הכל 24 שנים.

כיום מעסיקה נובל אנרג'י בישראל כ- 200 עובדים במשרדיה הנוכחיים בהרצליה, במתקן קבלת הגז הטבעי באשדוד ובאסדות ההפקה תמר ומרי-בי. החברה צפויה להשלים את המעבר למשרדים החדשים במהלך שנת 2019. נובל אנרג'י היא אחת מהשותפות בשדות הגז הנמצאים במים הכלכליים של מדינת ישראל

ביני זומר, סגן נשיא נובל אנרג'י לעניינים אזוריים אמר: "הזרמת הגז מלוויתן בסוף 2019 והמשך הפעילות המוצלחת בתמר יביאו להגדלת היקפי פעילותה של נובל אנרג'י בישראל". לדברי זומר, נובל הצפויה להגדיל משמעותית את כח האדם שלה בארץ. "נובל אנרג'י תפעל בישראל עוד שנים רבות קדימה ולכן מתוך ראייה ארוכת טווח בחרנו במתחם הרצליה הילס לשמש כבית עבור הפעילות והעובדים של החברה בעשורים הקרובים".

מתחם הרצליה הילס כולל גם עשרה בנייני מגורים יוקרתיים ויחובר בגשר לתחנת הרכבת של הרצליה ולרציפי תחבורה ציבורית.

את נובל אנרג'י ייצגו בעסקה עו"ד אמיר גודארד ועו"ד אליהו דהן ממשרד אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות' ועו"ד אלישע בומבלט מטעם נובל אנרג'י. את קבוצת אזורים ועופר השקעות ייצגו בעסקה עורכי הדין עמליה משי, נפתלי ניר, מיכל סגמון ולארן חורי ממשרד יגאל ארנון ושות'.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר