בן ויצמן. צילום: עזרא לוי

טעות של בן ויצמן סידרה לרמת השרון 0:1 על כפר סבא

שגיאה קשה של השוער בתוספת הזמן עלתה לירוקים בהפסד רביעי ברציפות. לקראת המחזור האחרון של הסיבוב, כפר סבא במקום השמיני בזכות הפרש שערים בלבד

פורסם בתאריך: 29.3.18 22:22

בן ויצמן לא יעצום עין הלילה לאחר הטעות הקריטית שהפסידה הערב (חמישי) להפועל כפר סבא את המשחק מול רמת השרון ועלולה לעלות לה בכרטיס לפלייאוף העליון.

בדקה ה-93 יצאה רמת השרון למתפרצת כשהכדור נשלח למחליף גוף גאירה, שלא השתלט טוב על הכדור. ויצמן כבר הרים ידיים וסימן שהכדור שלו אבל לפתע עזב אותו במפתיע לגאירה, שמזווית קשה אמר תודה רבה ובעט לפינה הרחוקה שער ניצחון יקר, 0:1.

היה זה אקורד הסיום למשחק נוראי בין שתי קבוצות שלא שיחקו כדורגל במשך דקות ארוכות. אם לא מספיקות הצרות של חיים שאבו, חליל פריג' ומיקי יאזו נפצעו והוחלפו עוד במחצית הראשונה. גם הרחקתו של אור זוזוט האורח בדקה ה-67 לאחר שסטר לניסן דנון לא הועילה לכפר סבא, שירדה מנוצחת.

לקראת המחזור האחרון נותרה הקבוצה שמינית עם 41 נקודות, אך בין המקום השישי לעשירי מפרידה נקודה אחת בלבד, כך שמקומה של הקבוצה בפלייאוף העליון רחוק מלהיות מובטח. בחמישי הבא תצא כפר סבא למשחק של להיות או לחדול בחוץ מול נצרת עילית, לה נקודה אחת יותר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר