אורן זריף מציע: דרך ייחודית, הרותמת את יכולות הריפוי המשולבים של הגוף והנפש, לטיפול בדיכאון, חרדות וסטרס

אורן זריף מציע: דרך ייחודית, הרותמת את יכולות הריפוי המשולבים של הגוף והנפש, לטיפול בדיכאון, חרדות וסטרס

פורסם בתאריך: 5.3.19 08:18

בשנים האחרונות חלה עלייה של כ-20% בשיעור הסובלים מהפרעות דיכאון, חרדות וסטרס. על פי הנתונים 1 מתוך 10 אנשים יפתחו דיכאון קליני שעלול להימשך לאורך כל חייהם. הטיפול התרופתי במחלות ובהפרעות אלה, אינו חסר תופעות לוואי, לעיתים ממכר, ולעיתים בעל תוקף מוגבל. האם ניתן לטפל בדיכאון וחרדות גם במצבים אקוטיים? אורן זריף מסביר כיצד פועלת שיטת הטיפול בתת המודע שהצליחה לעזור במקרים רבים מהם סבלו אנשים, להשפיע על הגוף והנפש להיכנס למצב של ריפוי עצמי.

ברוב המקרים, כאשר אדם סובל ממחלה נפשית, דיכאון או חרדה, יפנו אותו הרופאים לקבלת טיפול תרופתי ארוך טווח המותנה בטיפול ומעקב של פסיכולוג או פסיכיאטר על בסיס קבוע. השימוש בתרופות נגד דיכאון במקרים רבים מגיע עם תופעות לוואי שעלולות להשפיע על רמת התפקוד היומיומית של המטופל: עייפות כרונית, עלייה במשקל או פגיעה בתפקוד המיני הן רק חלק מהתופעות עליהן העידו חולים וסובלים מדיכאונות וחרדות, על פי ההתוויה הרפואית המקובלת.

טיפול בדיכאון וחרדות בדרך הטבעית

אורן זריף, מטפל בשיטת הפסיכוקינזיס ותת המודע מזה 20 שנים ומציע דרך אלטרנטיבית לטיפול בדיכאון וחרדות, ללא תרופות וכדורים. זריף אינו רופא ותומך באופן מלא בשיטות הרפואה הקונבנציונלית.

שיטת הטיפול של זריף הצליחה לעזור במקרים רבים של אנשים שסבלו מבעיות נפשיות ורגישות כגון: דיכאון קל, דיכאון קליני, דיכאון עמוק, חרדות חברתיות, מתח ולחץ נפשי גבוה.

"סבלתי מדיכאון בעקבות אבל!" – טיפול בשיטת הפסיכוקינזיס

"עברתי תקופה לא פשוטה של אבל בחיי. לאחר הטיפול של אורן זריף סוף סוף חזרתי לחייך, אני מרגישה הרבה יותר טוב! אורן זריף גדול! על כך אני מודה לו מאוד."

"אורן זריף הוציא אותי מהדיכאון!" – כוחו של תת המודע באמת עובד!

"חזרתי לחייך אחרי תקופה ארוכה בזכות הטיפול שעברתי אצל אורן זריף. היום אני מרגישה מלאת תקווה! הגעתי במצב נפשי לא פשוט שהשפיע על הגוף, הייתי בדיפרסיה ובאמת שלא ידעתי כבר מה לעשות. היום יש לי מצב רוח טוב ומרומם ואני באמת מרגישה אדם חדש!"

הטיפול בחרדות בשיטת תת המודע – איך זה עובד?

על מנת לטפל בבעיה מבצע זריף פתיחת חסימות באזורים הרלוונטיים של המטופל, וזאת בהתאם לשיטת תת המודע. פעולה זו פותחת את החסימות שגורמות לתקיעות הפחדים שאינם משתחררים מנפש האדם. ברוב המקרים נדרש טיפול אחד בלבד, ורק במקרים חריגים מגיע המטופל לטיפול נוסף. לאחר מכן, הדיכאון והחרדה פשוט נפרדים לשלום מהנפש ומאפשרים לאדם להרגיש נפלא, תחושה של לידה מחדש.

הידעת? פרויד אמר כי: "החרדה הינה הרגשה לא נעימה המלווה בהרגשה פיזית בגוף. מטרתה להזהיר את האדם מפני סכנה אפשרית וביצוע פעולות אשר ישחררו את החרדה."

הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס שפיתח זריף, עובד במהירות וביעילות ומטפל בשורש הבעיה. חולים וסובלים מדיכאון וחרדות העידו כי לאחר הטיפול בתת המודע הרגישו שלווה, רוגע ומצב נפשי יציב ותקין.

"אשתי הייתה במצב של דכאון עמוק!" – הטיפול באמת עזר לה

"אני ואשתי הגענו לטיפול בקליניקה של אורן זריף. אשתי סבלה מדכאון עמוק ופחדים. המומחים אליהם הלכנו לא הצליחו לפתור את הבעיה. אנחנו מודים לאל על עזרתו של אורן בטיפול בתת המודע. לאחר שאשתי התאוששה, אפשר להגיד ש-80% מהדרך כבר עשינו! הבונוס שקיבלנו היה שאשתי הצליחה גם להוריד 10 ק"ג ממשקלה בזכות אורן זריף! אנחנו ממליצים על הטיפול שלו."

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר