באה מאהבה: הכירו את הקוסמטיקאית אהובה גיגי, צילום: מתוך מאגר Ingimage
באה מאהבה: הכירו את הקוסמטיקאית אהובה גיגי, צילום: מתוך מאגר Ingimage

באה מאהבה: הכירו את הקוסמטיקאית אהובה גיגי

יחידי הסגולה שמחזיקים באותה העבודה במשך שנים כנראה חולקים דבר אחד במשותף – אהבה אמיתית למקצוע. את אותה אהבה חשה גם אהובה גיגי, קוסמטיקאית עם ניסיון של למעלה מארבעה עשורים, חדוות עשייה ונתינה שמלווה אותה יום יום

פורסם בתאריך: 12.8.20 15:14

כשאנשים נולדים עם הרצון לתת מעצמם לאחר, אין ספק שהם ימצאו את הנתיב הנכון עבורם. אהובה גיגי חלמה בתור ילדה להיות אחות מוסמכת ולדאוג לאנשים חולים. לאחר שהבינה שכלכלית מסלול הלימודים הזה לא יתאפשר, בחרה בתחום הטיפול הקוסמטי.

"בזמנו לא היו המון קוסמטיקאיות", מספרת אהובה. "זה היה מקצוע נחשב מאד וידעתי שדרכו אוכל להגשים את עצמי ולטפל באנשים. זה מה שדחף אותי לבחור במקצוע הזה".

אהובה מתמחה בטיפולי פנים, בפדיקור רפואי לכל בעיות הרגליים הקיימות, בהסרת שיער בשיטת IPL, באיפור קבוע לרבות שיטת השערה ושיטת הפודרה, בעיצוב גבות טבעיות, ובמניקור לרבות לק ג'ל. "אני עובדת במקצוע הזה כל כך הרבה שנים, והניסיון עוזר לי לטפל באנשים ביעילות ובמהירות. אפילו ציפורן חודרנית אני פשוט שולפת, כמו כלום. הלקוחות שלי לא מאמינים שזה אפילו לא כאב להם".

חוויה שלמה. אהובה גיגי, צילום: עצמי

אהבה שלא נגמרת. אהובה גיגי, צילום עצמי

הקליניקה של אהובה

אם תרצו גם אתם להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של אהובה, תוכלו למצוא את הקליניקה המרווחת שלה בתוך חלל המספרה "שחר מלכה" בכפר סבא. בעבר עבדה אהובה כחלק מצוות אימפריית "שוקי זיקרי", אך לאחר שבחר שוקי לפרוש ולעזוב את הארץ, יצאה אהובה לדרך עצמאית וחדשה כאשר הלקוחות הנאמנים שלה מלווים אותה.

כיום הקליניקה שלה מורכבת משלושה חללי טיפול יוקרתיים ומפנקים, הכוללים חדר אחד המיועד לטיפולי מניקור ומריחת לק ג'ל, חדר המכיל כיסא ג'קוזי מפנק וחדיש המיועד, איך לא, לטיפולי הפדיקור, וחדר אחד לכל טיפולי הקוסמטיקה, טיפולי פנים, עיצוב גבות, הסרת שיער עם מכשיר IPL ובשעווה.

אך אם תשאלו את הלקוחות מהו הדבר שמייחד את הקליניקה של אהובה מקליניקות האחרות, התשובה תהיה ברורה – הלב. אהובה פועלת מתוך אהבה אמיתית למקצוע וללקוחות שלה, ותחושה זו עוברת כחוט השני בין מטופלת למטופלת, והיא שגורמת לכל כך הרבה נשים וגברים לשוב אל אהובה פעם אחר פעם.

טיפולי הפנים במכון

אהובה מתמחה במגוון רחב של טיפולים, אך היא מכריזה כי ה"בייבי" שלה הם ללא ספק טיפולי הפנים. אהובה מחזיקה רק את המוצרים של החברות המובילות בשוק, ועובדת רק עם חומרים איכותיים שמראים תוצאות מרשימות ומעוררות התפעלות.

"אני הכי אוהבת לעשות טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים לאקנה, אצל צעירים ומבוגרים כאחד. אני מציעה בנוסף גם טיפולי זוהר לכלות לפני חתונתן או לכל אישה לפני אירוע שרוצה להראות הכי טוב שהיא יכולה, וכמובן שכל טיפול מתבצע רק לאחר אבחון מקיף של העור והבנת הצרכים".

רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. עבודה של אהובה, צילום: עצמי

רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. עבודה של אהובה, צילום עצמי

חוויה שלמה

החברה עמה עובדת אהובה נקראת "Biopeptix", המבססת את מוצריה על ביו פפטידים – חלבונים הנקשרים לקולטני העור ויוצרים פעילות של התחדשות, שיקום והגנה. ישנם מוצרים שמותאמים לכל אזור בפנים, ואהובה עושה את ההתאמה המושלמת בין המוצר לבין עור המטופל או המטופלת שמגיעים.

עבור אהובה חווית הטיפול היא חוויה שלמה, שרק חלק ממנה מתבצע במכון. החלק השני מתבצע בטיפול במוצרים אותם מתאימה אהובה למטופלים, גם בתחזוקה קבועה בבית. "יש לי גם לקוחות שרק רוכשים ממני את המוצרים, לאחר התאמה אישית, מבלי לעבור טיפול פנים ועדיין מגיעים לתוצאות מדהימות. ממש לאחרונה לקוחה שלי רכשה ממני חומר שמתאים לקמטוטים דקים במצח. אחרי שבועיים הם כבר החלו להיעלם ואחרי חודש כבר לא היה זכר לקמט. אלו חומרים מדהימים באיכותם".

ואיך נראה טיפול בתקופת הקורונה? אהובה מקפידה על היגיינה בכל חלק מתהליך העבודה שלה, וכמובן שבתקופת הקורונה היא שמה אפילו יותר דגש על הנושא. "אני מנקה אחרי כל מטופל עם חומרי חיטוי ואקונומיקה, אני מרססת אלכוהול באוויר, מנקה את כיסא הפדיקור עם חומר מיוחד למשטחים, מחטה ומעקרת את כל הכלים, וכמובן שאני בעצמי עובדת עם כפפות, חלוק ומסכה. אני גם דואגת ללקוחות שלי וגם דואגת לעצמי, משום שאני בגיל של קבוצת סיכון".

אהובה גיגי

טלפון לקביעת תורים:

09-7666530 | 052-3589677

כתובת: רח' הכרמל 18, כפר סבא

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

הבייבי שלה - טיפול הפנים. צילום: עצמי

הבייבי שלה – טיפול הפנים. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר