קרן-זינגבוים

"אנחנו מבינים את הלקוחות שלנו, מעודכנים באירועים ובחיים שלהם, ומלווים אותם לאורך שנים"

22 שנים בבנק. יו"ר מנהיגות הורים. הכירו את קרן זינגבוים, מנהלת המחלקה הפרטית בסניף כפר סבא, מקצוענית של בנק פועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:18

שם: קרן זינגבוים.

מגורים: רעננה.

מצב משפחתי: בת 47, נשואה ואימא לשלושה ילדים גדולים.

כמה זמן בבנק: 22 שנה.

תפקיד: מנהלת המחלקה הפרטית בסניף כפר סבא. "להיות מנהלת מחלקה פרטית זה תפקיד מאוד מאתגר. המחלקה שלנו היא מחלקה מאוד גדולה ודינמית. זה תפקיד שמצריך הרבה אנרגיות, יכולת הכלה ויצירתיות. יש לנו עבודה מגוונת ומעניינת מול הלקוחות".

למה דווקא מנהלת מחלקה פרטית: "במהלך שנותיי בבנק בחרתי ללכת לעולם ייעוץ ההשקעות. זה עולם מאוד דינמי ומעניין, היום הרבה יותר מאשר בעבר. זה עולם פתוח וגלובלי, שמקיף לא רק את שוק ההון המקומי, אלא גם את השוק העולמי, ועולם הייעוץ נוגע ישירות בבנקאות הפרטית. האופי של המחלקה הוא הרבה יותר אישי, ולפעמים הוא גם רגשי. אנחנו מבינים את הלקוחות שלנו, מעודכנים באירועים ובחיים שלהם ומלווים אותם לאורך שנים. חשוב לנו לתת להם את הערך המוסף וליצור חוויית שירות טובה ומדויקת עבורם. גם בתוך הצוות, הקשר הוא מאוד אישי, ואנחנו כבר סוג של משפחה".

מה החזון שלך: "לתת שירות הוליסטי ולייצר ללקוח ערך מוסף, להפוך עבורו את הביקור בבנק לחוויה. בעולם הבנקאות של פעם זה לא היה. היום, יש לנו את הכלים לייצר את החוויה, לגעת בלקוח, לדייק ולהתאים את המוצרים הפיננסיים עבורו, אם זה בייעוץ, באשראי ובדיגיטל. אנחנו מנגישים ללקוחת המבוגרים את הקידמה הטכנולוגית. יש לנו אייפדים על השולחנות, אנחנו יושבים איתם, נכנסים איתם לחשבון ומדריכים אותם. אנחנו סוג של חונכים עבורם לעולם הדיגיטלי, ואנחנו כאן כדי לעזור, להקשיב ולייצר את הפתרון הנכון עבורם".

מוטו בעבודה: "קודם כל השירות ללקוחות. אנחנו שמים את הלקוח במרכז וקשובים לצרכיו. מוטו נוסף הוא ההון האנושי. הבנקאים הם הפנים של הבנק, הם בפרונט, ולכן חשוב להעצים אותם בהרבה היבטים – בהיבט של הלמידה, הליווי וההקשבה. לתת להם את הכלים להתמודד עם סיטואציות מורכבות, לחנוך אותם, ללמד אותם ובעיקר להיות שם בשבילם".

סיפור בלתי נשכח: "הגיע לסניף לקוח שישב עם אחת הבנקאיות. מרחוק שמעתי שהקול שלו מאוד מוכר לי. ניגשתי אליו, וזיהינו זה את זו. הוא סיפר שלנכדה שלו יש חשבון אצלנו והוא מטפל לה בחשבון. הוא היה לקוח שלי בסניף אחר, הייתי יועצת ההשקעות שלו. ישבנו ודיברנו, החלפנו חוויות והייתה שיחה טובה וזורמת. הוא סיפר לי שהחשבונות שלו כיום כבר לא בבנק הפועלים. לקראת סוף השיחה, הוא אמר לי, בלי שביקשתי בכלל, שהוא יבוא עם אשתו והם יעבירו את החשבונות שלהם לבנק הפועלים".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו הם ממצב סוציואקונומי גבוה ומאוד מגוונים. יש לנו אוכלוסייה מבוגרת, הייטקיסטים ומשפחות, וחשוב לנו ליצור עבורם חוויית שירות טובה ומדויקת. לקוח הייטק ולקוח מבוגר אלה שני עולמות שונים לחלוטין, וצריך לתת לכל אחד שירות שונה ותשומות שונות, ולכן אני דואגת שלבנקאים שלי יהיו את הכלים להתמודד בתרחישים מסוימים, בסיטואציות מול הלקוחות. כל לקוח הוא עולם ומלואו עבורנו".

מתחרים: "מה שמבדל אותנו מאחרים זו האנושיות. האנשים הם שעושים את ההבדל, ולנו יש צוות שהוא מנצח".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני אוהבת לקרוא המון, גם ספרים וגם באינטרנט. כמו כן אני מתנדבת. אני יו"ר מנהיגות הורים בתיכון של הבן שלי, סוגרת כבר 10 שנים בתפקיד הזה".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "היתרון בבנק הוא שאתה יכול להיות כמעט בכל מקום שאתה רוצה. היום אני בעולם הניהולי, לפני כן הייתי בייעוץ, ויכול להיות שאמצא את עצמי בעולם ההייטק ובתפקידים ניהוליים. כל שינוי שעושים הוא סוג של נקודת מפנה ושל חישוב מסלול מחדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר