מאיה-קדם

 "אני רואה בעבודה שלי סוג של שליחות"

20 שנים בבנק. פעם בשבוע הולכת לשיעור אצל הרבנית אורלי. הכירו את מאיה קדם, מנהלת משכן בסניף כפר סבא, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:18

שם: מאיה קדם.

מגורים: כפר סבא.

מצב משפחתי: בת 44, נשואה ואימא לחמישה בנים.

כמה זמן בבנק: 20 שנה.

תפקיד: מנהלת משכן כפר סבא. "להיות מנהלת מחלקת משכן זה תפקיד מאתגר. מצד אחד, יש בו המון אחריות, ומצד שני, הרבה הנאה וסיפוק. מבחינתי לנהל, זה קודם כל לחשוב על העובדים, על הצרכים שלהם, להדריך ולחנוך אותם, וכמובן להניע אותם קדימה להשיג את היעדים של המחלקה. לצד זה, יש כמובן את האחריות. נטילת משכנתא היא בדרך כלל החלטה של פעם, מקסימום פעמיים, בחיים, וזו החלטה חשובה. התפקיד שלנו, כיועצים, הוא להפוך את החוויה לנעימה עבור הלקוח. החשש בהתחלה הוא תמיד גדול, ואנחנו שם כדי ללוות את הלקוחות".

למה דווקא משכן: "אני תמיד שואפת ללמוד ולהתפתח, וקשה לי לשבת במקום אחד. כשהמנהל שאל אותי אם אני מעוניינת בתפקיד, אמרתי שזה מתאים לי. זה תחום שאתה כל הזמן מתפתח בו, לומד ומתקדם. הרגולציה תמיד משתנה וכל בקשה שונה מהשנייה. באופי שלי אני מאוד אוהבת אתגרים. אני בקשר עם עורכי דין ועם הייעוץ המשפטי של הבנק. אני מלווה את הלקוחות מהרגע הראשון, כשהם רק חושבים על רכישת בית, ועד השלב הסופי. אני רואה בעבודה שלי סוג של שליחות. לשבת עם הלקוחות, לבנות להם את התמהיל הנכון, לראות מה הצרכים שלהם ומה מתאים להם".

מה החזון שלך: "הלקוח הוא הליבה של כל עסק, ובכל עסק הוא צריך להיות במקום הראשון. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו תחושת ערך, שאנחנו נמצאים איתם, מלווים אותם וקשובים להם. לכן הם גם חוזרים אלינו, ממליצים לחברים ולמשפחה. חשוב לי להנחיל לעובדים שלי שרק מספרים זה לא מספיק, אלא צריך הרבה מעבר, לתת ללקוח תחושה טובה ויחס אישי".

מוטו בעבודה: "יגעת ומצאת תאמין – אם תתאמץ ותעבוד קשה תגיע לתוצאות טובות".

סיפור בלתי נשכח: "בדרך כלל לפני שלקוח חותם על החוזה, הוא מגיע לבנק על מנת לקבל אישור. היה לי זוג צעיר שלא עבר את התהליך של האישור העקרוני, והם הגיעו אליי אחרי שכבר חתמו על החוזה וביקשו שנאשר להם את המשכנתא. מבחינה פיננסית לא יכולנו לאשר להם את המשכנתא. הם היו מאוד לחוצים, והבנתי שאם לא נאשר להם, הם יצטרכו לשלם קנס גבוה. ישבנו איתם, ניתחנו את המצב שלהם, וביקשנו שגם הוריהם יגיעו. שאלנו את ההורים אם הם יהיו מוכנים להיות ערבים. ממש התעקשתי. ידעתי שאנחנו חייבים לעזור להם. הרגשתי שזו שליחות. לבסוף הם קיבלו משכנתא. כעבור שנה בני הזוג הגיעו לבנק וביקשו להודות לי. הם אמרו לי שהם לא מפסיקים לדבר עליי, שבזכותי יש להם בית, ושהם עשו שינויים פיננסיים גם בעסק, וזו זכות גדולה עבורי".

הלקוח המקומי: "מצד אחד, יש לנו הרבה לקוחות צעירים שיודעים מה הם רוצים ובודקים ומתעדכנים, ומצד שני, יש לנו משפרי דיור, לקוחות חוזרים, ומול כולם אנחנו עובדים בשקיפות מלאה והולכים איתם יד ביד".

מתחרים: "לכולם יש מתחרים, אבל היתרון שלנו הוא בכך שיש לנו יועצים מקצועיים. הבנק משקיע בעובדים, בהדרכות ובהכשרות, והידע שלנו כל הזמן מתעדכן".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "פעם בשבוע אני הולכת לשיעור אצל הרבנית אורלי מכפר סבא, וזה עוזר לי בחיים, בעבודה ובמשפחה. אנחנו לומדים בשיעור על מוסר ועל קבלת האחר. אורלי היא הפסיכולוגית שלי".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני רוצה להמשיך בתחום המשכנתאות ומקווה שיפתחו סניף ייעודי של משכנתאות ושאני אנהל אותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר