סיון-אליזדה-דגן

"אנחנו מכירים את השטח, זו ממש מערכת יחסים"

18 שנים בבנק. מתנדבת במד"א. הכירו את סיון אליזדה-דגן, סגנית מנהלת בסניף הדר טל, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:17

שם: סיון אליזדה-דגן.

מגורים: כפר סבא.

מצב משפחתי: בת 40, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 18 שנה.

תפקיד: מנהלת המחלקה העסקית וסגנית מנהלת סניף הדר טל בכפר סבא; בעלת תואר שני במינהל עסקים. "המחלקה העסקית שלנו היא אחת המחלקות העסקיות הגדולות באזור השרון. אנחנו נותנים מענה לכל הצרכים של הלקוחות; מתמחים בכל סוגי האשראי ויודעים לתת מענה לכל התחומים ולכל הענפים. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי שצועד ביחד כבר כמה שנים. בנוסף, אנחנו עוברים הכשרות, כדי להתעדכן בכל החידושים".

למה דווקא מנהלת עסקית: "להיות מנהלת זה אופי. זה לדעת אשראי ולחשב את כל הסיכונים, לראות את הדברים ולהסתכל עליהם בצורה קצת אחרת. מההתחלה ניתבתי את עצמי לעולם העסקי, שמאוד משך אותי. התחלתי כ'בנכל', ומשם התקדמתי. במסגרת העבודה במחלקה, אנחנו יוצאים לשטח, מכירים ומלווים את הלקוחות שלנו. מבינים את הצרכים שלהם, איך הם עובדים, איך הלקוחות שלהם משלמים, ומה הספקים דורשים. זה לדעת לבנות את תמהיל האשראי הטוב ביותר, ולפעמים להיות צעד לפניו, כי אנחנו מכירים את השטח, זו ממש מערכת יחסים".

מה החזון שלך: "תפקיד ניהולי הוא מאוד מאתגר, וכמו שאני מבינה שיש שוני בין הלקוחות, אני צריכה להבין גם את העובדים שלי. לדעת איפה החוזקה ואיפה החולשה של כל אחד; איך לחזק את החולשות ואיך להעצים את החוזקות. לתת להם חשק ורצון להגיע כל יום לעבודה עם חיוך ולצעוד ביחד עם המנהל שלהם לדבר הבא ולהירתם. אגב, אני אף פעם לא אומרת שאני המנהלת. אנחנו צוות, ורק כך אפשר לעשות את השינוי".

מוטו בעבודה: "שירות טוב, מקצועיות ויושרה. ברגע שהלקוח מקבל ממך ערך מוסף, שנתת לו ייעוץ מקצועי, תפרת לו את החליפה בדיוק למידותיו, חסכת לו ועבדת איתו ביושרה, כולם יוצאים מכך נשכרים".

סיפור בלתי נשכח: "יש לי לקוח שניהל אצלי חשבון בסניף הקודם, שבו עבדתי. כשיצאתי לחופשת לידה, נפרדתי מכל הלקוחות, ובסיום חופשת הלידה, עברתי לתפקיד במטה וחזרתי לנהל את המחלקה העסקית בסניף הדר טל, ולימים קיבלתי את הסגנות. המחלקה העסקית באותו הסניף נסגרה וכל הלקוחות עברו אליי, ופתאום נפגשנו שוב, וזה החייה אותו מחדש, והוא היה כל כך מאושר. הוא עדכן את רואה החשבון שלו שחזרתי, ורואה החשבון יצר איתי קשר. במהלך השיחה, התברר שרואה החשבון רכש משרדים וקיבל מימון ממקום אחר. בחלוף כחצי שנה, הלקוח ביקש מרואה החשבון לעזור לו לכתוב לי מכתב תודה. בדיוק אז רואה החשבון היה צריך מימון גדול למיזם נדל"ן, הוא יצר איתי קשר והביא את כל המשפחה. בסופו של דבר, כך עברו אליי תשעה לקוחות. אין כמו שירות טוב".

הלקוח המקומי: "יש לנו מגוון גדול של לקוחות. אנחנו מוקפים במספר אזורי תעשייה, שיש בהם את כל סוגי העסקיים, המסורתיים וההייטק; מצד אחד, יש לקוחות במצב סוציואקונומי בינוני עד גבוה, בעלי נכסי נדל"ן – עסקים גדולים, ומצד שני יש לנו גם קוסמטיקאית, ספר ובעל מכולת – עסקים קטנים. זה דורש מאיתנו להתאים את עצמנו ללקוחות ולהיות זמינים עבור כל אחד מהם ברגע שהוא זקוק לנו. הלקוחות שלי יודעים שאני זמינה להם, וגם אם הם צריכים אותי בעשר בלילה, הם יקבלו מענה. לפעמים, הייעוץ שנתתי להם בזמן שהייתי עם הילדים בג'מבורי, הרגיע אותם".

מתחרים: "כולם נותנים את אותו המענה ואת אותו השירות. השאלה היא מהו הערך המוסף שאתה נותן ללקוח, יחסי האמון שאתה בונה איתו, וכמובן הכימיה הבינאישית, זה מה שעושה את ההבדל וזה גם מה שיביא את הלקוח בפעם הבאה".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "רוב שנותיי התנדבתי במגן דוד אדום ויילדתי באמבולנס תינוקת שקוראים לה סיון, על שמי".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני חושבת שהבנקאות בעוד 10 שנים לא תהיה מה שהיא היום. אני מאמינה שהסניפים יהיו הרבה יותר מתקדמים, ושאני אהיה מנהלת מרחב של מרכזי עסקים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר