טקס המצטיינים של הכללית. צילום: גיא קרן
טקס המצטיינים של הכללית. צילום: גיא קרן

מאיר הוא בית החולים המצטיין של הכללית, והמצטיין במניעת זיהומים מכל בתי החולים בארץ

בטקס חגיגי הוכרז בית החולים מאיר בכפר סבא כבית החולים המצטיין של הכללית לשנת 2018. בתוך כך דוח של משרד הבריאות קובע: מאיר הוא בעל שיעור הזיהומים הנרכשים הנמוך ביותר

פורסם בתאריך: 22.4.19 08:33

בטקס חגיגי שנערך בשבוע שעבר הוכרז בית החולים מאיר בכפר סבא כבית החולים המצטיין לשנת 2018 מבין בתי החולים של שירותי בריאות כללית, זאת בעקבות הישגים שרשם בתחומי איכות הטיפול הרפואי, חווית המטופל והתדמית.

בשנה החולפת המשיך המרכז הרפואי מאיר להגיע להישגים בולטים, ובהם הובלה במדדי האיכות הלאומיים של משרד הבריאות. חדרי המיון במאיר הם מהמובילים בארץ, ושמיון ילדים מדורג ראשון בין בתי החולים. כמו כן, סקר משרד הבריאות מצא שמאיר הגיע להישגים הטובים ביותר בחוויית המטופל מבין בתי החולים הגדולים בארץ.

"בתשתיות בית החולים ניכרה עליית מדרגה משמעותית עם הרחבת מחלקת יולדות ג' והכפלת מספר המיטות לטובת היולדות, כמו גם פתיחת אפשרויות מגוונת של שהייה עם הרך הנולד למשך זמן האשפוז", נמסר מדוברות המרכז הרפואי, "מכשיר MRI מתקדם החל לפעול השנה במרכז הרפואי מאיר לטובת תושבי האיזור, פורסמו עשרות מחקרים ועבודות שהוצגו ברחבי העולם בכנסים מקצועיים. בוצעו פרוצדורות רפואיות חדשניות כמו השתלת עצב בכף היד מתורם, השתלת תאי גזע בחולי קרוהן קשים והחדרת סטנט מותאם אישית לאבי העורקים לטיפול במפרצת בטנית נרחבת".

בתוך כך, קבע משרד הבריאות כי המרכז הרפואי מאיר הגיע להישגים הטובים ביותר מכלל בתי החולים בישראל במניעת זיהומים. דוח של המשרד קבע כי המרכז הרפואי מאיר הוא בעל שיעור הזיהומים הנרכשים הנמוך ביותר.

ד"ר מירה מרם, סגנית מנהל המרכז הרפואי מאיר ומנהלת יחידת האיכות: "מניעת זיהומים הוא אחד מעמודי התווך החשובים ביותר בנושא הבטחת איכות הטיפול למאושפזים. הישג מרשים זה אינו מקרי או נקודתי. הוא תולדה של עבודה קשה מתמשכת וחסרת פשרות. היחידה למניעת זיהומים במאיר יחד עם כלל צוותי המחלקות ובגיבוי מלא של הנהלת ביה"ח משקיעה מאמצים ומשאבים רבים כדי להפחית את הזיהומים הנרכשים בביה"ח. הנהלת ביה"ח מוקירה ומברכת את כלל העוסקים במלאכה חשובה זו על הישג חשוב זה".

ד"ר פנינה שטרית, מנהלת היחידה למניעת זיהומים: "מדובר בתהליך המתמשך לאורך שנים ארוכות וממשיך כל העת, אשר מצריך עבודה יומיומית ומאמצים משותפים של כלל הצוותים בבית החולים ותמיכת ההנהלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר