צוות מחלקת הקורונה במרכז הרפואי מאיר. צילום באדיבות המרכז הרפואי מאיר
צוות מחלקת הקורונה במרכז הרפואי מאיר. צילום באדיבות המרכז הרפואי מאיר

בניגוד לפרסומים: מסתמן שפיקוד העורף יקים שמרטפיה לילדי הצוותים במאיר ולא העירייה

עיריית כפר סבא דרשה מבית החולים 40 אלף שקל בשבוע עבור הפעלת השמרטפיה ואז, לפי פרסומים, חזרה בה. עם זאת, בבית החולים כלל לא קיבלו הודעה על כך מהעירייה ומצאו פתרון אחר

פורסם בתאריך: 23.3.20 14:57

פיקוד העורף וחיל החינוך והנוער נערכים להקמת מסגרת של שמרטפיה עבור ילדי הצוותים הרפואיים בבית החולים מאיר, שתופעל על ידי מורות חיילות וחיילים בפרק משימה (אחד משלבי השירות בנח"ל הגרעיני). כך נודע לצומת השרון. זאת בניגוד לפרסומים אתמול בכלי תקשורת מקומיים אחרים כאילו עיריית כפר סבא תקים שמרטפיה כזאת בעצמה, ותממן אותה.

נזכיר שאתמול פרסמנו שהעירייה דרשה מבית החולים תשלום בסך 40 אלף שקל לשבוע עבור הפעלת שמרטפיה כזאת. שעות אחדות לאחר הפרסום בצומת השרון התפרסמה בכלי תקשורת מקומיים אחרים הודעת העירייה לפיה "לפני מספר שעות, החליט ראש העיר כי ניערך לפתיחת השמרטפיות וניאבק מול משרדי הממשלה על התקציב בהמשך". עוד נכתב כי "בשבוע הבא תחל לפעול בבית ספר סורקיס בכפר סבא שמרטפיה עירונית במימון עירוני מלא לצוותים הרפואיים של בית חולים מאיר".

ואולם, לצומת השרון נודע כי למרות הפרסום, בבית החולים מאיר לא קיבלו פנייה כזו מעיריית כפר סבא וכאמור נמצאים בקשר עם פיקוד העורף במטרה להקים שמרטפיה כזאת. נציין שעד לשלב זה בית החולים מפעיל שמרטפיה בכוחות עצמו. צוותים בבית החולים אומרים: "רצינו שהעירייה שלנו תדאג לנו כמו עיריות אחרות".

מבית החולים מאיר נמסר: "צוותי מרכז רפואי מאיר עובדים נמרצות כדי לטפל בחולי הקורונה ובכל שאר החולים. אנשי מקצוע מדהימים ומסורים אשר תפקידם הפך להיות חיוני עוד יותר מאשר בימים רגילים, הם בחזית המלחמה העקשת והמדאיגה הזו. אין ספק שבכדי לאפשר לצוותים לבוא ולעשות את מה שהם מצטיינים בו אנחנו חייבים לדאוג לילדיהם. עד כה בית החולים הפעיל את מעונות הילדים. בשלב זה נכנסו לתמונה אנשי פיקוד העורף ואנו תקווה שניתן יהיה לקבל לקבל את מלוא העזרה".

מפיקוד העורף נמסר: "פיקוד העורף, בשיתוף עם מערך מגן בחיל החינוך והנוער מפעילים מערך של שמרטפיות לילדי עובדי הרפואה, על מנת לסייע להם במשימה הלאומית של המלחמה בהתפרצות נגיף הקורונה. לשם כך, חיל החינוך הקצה מורות חיילות וחיילים שחוזרים במסגרת השירות הצבאי לעשייה חברתית (חיילי פרק משימה), אשר מפעילים את הילדים במהלך היום. השמרטפיות מופעלות בתיאום מלא ובשיתוף עם הרשויות המקומיות ובתי החולים, בכפוף לאישורים הנדרשים לכך ממשרדי הממשלה השונים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר