בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי
בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי

איש צוות במחלקת יולדות במאיר נדבק בקורונה. עלייה נוספת במספר הנדבקים מקרב תושבי העיר

בבית החולים הבהירו כי יולדות לא נחשפו לאיש הצוות שנדבק. בתוך כך עלה גם מספר המאושפזים במחלקות הקורונה בבית החולים, שבעה מהם מורדמים ומונשמים

פורסם בתאריך: 1.4.20 14:32

איש צוות ממחלקת יולדות ג' בבית החולים מאיר נדבק בקורונה. מבית החולים נמסר כי הוא הועבר לבידוד בית. "יולדות לא נחשפו אליו אך כחלק מהנוהל עודכנו כולן", נמסר מבית החולים, "חלק מהצוותים נשלחו לבידוד ביתי כאמצעי זהירות למרות שלא נמצאו חיוביים".

לפי משרד הבריאות, איש הצוות נכח במחלקה בתאריכים 19, 21, 23, ו-24 במרץ בשעות 21:30-8:30, פרט ל-21 במרץ אז היה איש הצוות במחלקה בשעות 13:30-8:30.

עוד נמסר מבית החולים כי "במחלקת שיקום גלר נמצאו חולים מאומתים לקורונה, החולים שאומתו הועברו לטיפול במחלקת הקורונה בבית החולים וחולים אחרים הועברו לבידוד בית ולמוסדות המשכיים".

בבית החולים אמרו עוד כי "בבית החולים פועלת יחידה של מניעת זיהומים בין המובילות בארץ. מרגע שמתגלה מקרה בין כתלי בית החולים שלא היה ידוע לפני כן מתבצעת בדיקה מקיפה כדי לוודא שאין נדבקים נוספים. בנוסף פועלת מעבדה של בית החולים שמאפשרת בדיקות במקום ועובדת בכל ימות השבוע כדי להגדיל את מספר הבדיקות לחולי בית החולים ולתושבי האזור הזקוקים לכך. נציין שכ-3500 אנשי צוות רפואי נמצאים בבית בבידוד בכל הארץ ואילו עשרות אנשי צוות בארץ חולים מאומתים".

בסך הכל מסר בית החולים כי במחלקות הקורונה השונות מאושפזים בסך הכל 36, שבעה מהם מונשמים במצב קשה. נכון להיום (רביעי) בבוקר מספר החולים המאומתים בקורונה מקרב תושבי כפר סבא עומד על 38, שניים מהם החלימו עד היום. בסך הכל נמצאים בבידוד 330 תושבים, 26 מתוכם החלו היום.

בתוך כך עדכן משרד הבריאות כי פרט לאיש הצוות שנדבק במאיר חולים אחרים היו בתאריך 24.3, בשעות 15:00-14:30 בבית המרקחת של קופת חלים כללית ברחוב האתרוג בכפר סבא. בתאריך 24.3 היה חולה קורונה גם במרכול ויקטורי במרכז B סנטר ברחוב אנגל בשכונה הירוקה הצפונית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר