צוות פנימית ב' במחלקת ק2 (קורונה 2) במרכז הרפואי מאיר. צילום באדיבות המרכז הרפואי מאיר
מחלקת קורונה במרכז הרפואי מאיר. צילום באדיבות המרכז הרפואי מאיר

הנפטרת החמישית: חולת קורונה כבת 91 נפטרה בבית החולים מאיר

זוהי החולה השלישית שנפטרת בבית החולים בתוך יומיים. במחלקות המיוחדות לטיפול בחולי קורונה מאושפזים 28 חולים, שלושה מהם מורדמים ומונשמים

פורסם בתאריך: 17.4.20 11:41

אישה כבת 91, חולת קורונה, שהיתה מאושפזת בבית החולים מאיר בכפר סבא, נפטרה במהלך הלילה. מבית החולים נמסר כי האישה הגיעה לבית החולים ערב קודם מבית האבות עמל בשרון ברעננה.

מעמל בשרון נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתה של האישה. "בבית האבות פועלת מחלקת קורונה ממוגנת שהוקמה לאור תוצאות הבדיקות שנערכו במקום מהם עלה שמתוך מאות הדיירים ישנם 22 חולים רובם ללא תסמינים", מסר בית האבות, "הנהלת הבית החליטה ביוזמתה לבודד באופן יזום את כל מחלקות הבית כדי לצמצם את פוטנציאל ההדבקה. בית האבות מלווה מקצועית ומקרוב בעניין זה על ידי בית החולים שיבא".

האישה היא חולת הקורונה החמישית שנפטרה בבית החולים. אתמול (חמישי) הודיע בית החולים על פטירתו של חולה קורונה כבן 85. במוצאי החג השני של פסח (יום רביעי) נפטר בבית החולים חולה קורונה כבן 94. בערב חג הפסח נפטרה בבית החולים תושבת שכונת יוספטל בכפר סבא אסתר נהון, בת 90. ביום שישי לפני שבועיים נפטר בבית החולים חולה בן 79.

מבית החולים נמסר עוד כי במחלקות המיוחדות לטיפול בחולי קורונה מאושפזים 28 חולים, שלושה מהם מורדמים ומונשמים, אחד במצב קשה, ארבעה במצב בינוני והיתר במצב קל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר