בית ספר סורקיס. צילום: ניר קידר
בית ספר סורקיס. צילום: ניר קידר

תלמיד נוסף בסורקיס נדבק בקורונה. השתתף בחוג כדורגל בש"י עגנון. גם מובילת הצהרון נדבקה

התלמיד, משכבת ב', משתתף גם בחוג כדורסל בסורקיס. כל ילדי הצהרון בסורקיס נכנסו לבידוד בעקבות הדבקת מובילת הצהרון. בבית הספר ילמדו היום מרחוק

פורסם בתאריך: 22.6.20 08:48

תלמיד נוסף בשכבת ב' בבית הספר סורקיס בכפר סבא נדבק בקורונה. כך הודיעה היום העירייה. ביום שבת, נזכיר, הודיעה העירייה כי תלמידת השכבה בבית הספר נדבקה בנגיף. מהעירייה נמסר שהתלמיד שנדבק מתאמן בקבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא בבית הספר ש"י עגנון, בימי שני וחמישי, בשעה 18:30, ובקבוצת הכדורסל הפועל כפר סבא לכיתות ב' בבית הספר סורקיס, בימים שלישי וחמישי בין השעות 15:15-14:30.

בתוך כך התברר שגם מובילת אחד מצהרוני בית הספר, בו לומדת התלמידה שנמצאה מאומתת לנגיף ביום שבת, נדבקה בנגיף. היא וכל ילדי הצהרון נמצאים מאז יום שבת בבידוד והופנו כולם לבצע בדיקות קורונה.

נציין שבבית הספר סורקיס קולטים תלמידים גם משיכון עלייה. הידבקותם של התלמידים ומובילת הצהרון מעלה חשש גם בקרב הורים לילדים הלומדים בגני הילדים בסביבה שבהם לומדים אחים של תלמידים בסורקיס.

"באשר לתלמיד המאומת, מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל באות ובאי בית הספר שבאו במגע קרוב עם התלמיד שנמצא מאומת לנגיף", מסרה העירייה, "לאחר ביצוע המיפוי, יקבלו כל מי שבא במגע עם התלמיד הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות או קופות החולים ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל".

עוד נמסר שהלימודים בבית הספר יתקיימו במתכונת של למידה מרחוק מהבית, וכיתת הצהרון לא תפעל עד להודעה אחרת. "כמו כן, אנו מבקשים כי כל הילדים והילדות, כמו גם מדריכי חוגי הכדורגל והכדורסל יישארו בשלב זה בבתיהם ויפנו לקופות החולים להמשך הנחיות" מסרה העירייה, "בנוסף, אנו פונים אליכם בבקשה כי לא תשלחו את ילדיכם הלומדים בבית הספר, לחוגים ולפעילויות אחרות, עד לסיום החקירה האפידימיולוגית ו/או קבלת הנחיות אחרות. עיריית כפר סבא נמצאת בקשר שוטף עם משרד החינוך ומשרד הבריאות, פועלת בהתאם לכל ההנחיות, בין היתר באשר להמשך פעילות בית הספר, הצהרון והחוגים, ונעדכנכם בכל שינוי בהקדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר