בית ספר הירוק ע"ש שמעון פרס. צילום עזרא לוי
בית ספר הירוק ע"ש שמעון פרס. צילום עזרא לוי

תלמידת כיתה ו' נדבקה בקורונה, גם עובדת עירייה נדבקה בנגיף

התלמידה, מבית הספר שמעון פרס שבשכונה הירוקה, השתתפה במסיבת סוף שנה שהתקיימה עם כיתתה בשבוע שעבר. עובדת העירייה שנדבקה היא מהאגף לשירותים חברתיים

פורסם בתאריך: 5.7.20 13:43

תלמידת שכבת ו' בבית הספר הירוק על שם שמעון פרס שבשכונה הירוקה נדבקה בקורונה. כך דיווחה העירייה. התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום האחרון ללימודים, ב-30 ביוני, וכן נכחה במסיבת סוף שנה שהתקיימה עם כיתתה בשבוע שעבר.

"כנהוג במקרים אלה, מתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית, כמו גם מיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמידה, ועד לקבלת תוצאות החקירה והמיפוי, נבקשכם כי כל תלמידות ותלמידי שכבת ו' ישארו בבתיהם ולא יצאו לפעילויות ו/או חוגים וכי הוריהם יפנו לקופות החולים/משרד הבריאות, לצורך דיווח וקבלת המשך הנחיות", מסרה העירייה.

בתוך כך התברר שעובדת עירייה באגף לשירותים חברתיים נדבקה בקורונה. בעירייה סירבו לומר אם מדובר בעובדת שבאה במגע עם קהל או עם אנשים מחוץ לעירייה. "עם קבלת הדיווח על עובדת העירייה שאומתה לנגיף הקורונה, החלה העירייה לבצע מיפוי של כל מי שבא במגע עם העובדת והעברת הדיווח למשרד הבריאות לצורך ביצוע חקירה אפידמיולוגית", מסרה העירייה, "כמו כן, נדרשו כל מי שבא במגע עם העבודות לפנות לקופות החולים/משרד הבריאות לצורך דיווח וקבלת הנחיות התנהלות בדבר הצורך בבידוד ובביצוע בדיקות קורונה. עיריית כפר סבא פועלת בהתאם לכל הנחיות הממשלה והתו הסגול".

היום דיווח בית החולים מאיר בכפר סבא שחולה קורונה בן 69, שהיה מאושפז בבית החולים כמעט ארבעה חודשים, נפטר בסוף השבוע. החולה היה מאושפז בבית החולים במצב קשה מאז אמצע חודש מרץ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר