מחלקת קורונה בבית החולים מאיר
מחלקת קורונה בבית החולים מאיר

בסוף השבוע: שני חולי קורונה נפטרו במאיר. בת חודש מאושפזת במצב קל

בתוך כך, דיווחה העירייה ששני תלמידי שכבת ב' בלאה גולדברג נדבקו בנגיף. סך כל הנדבקים בקורונה מקרב תושבי כפר סבא עלה ל-250, 15 יותר מאשר ביום חמישי. מספר החולים הפעילים 163

פורסם בתאריך: 18.7.20 18:49

שני חולי קורונה שהיו מאושפזים במחלקה הייעודית לקורונה בבית החולים מאיר נפטרו בסוף השבוע. ביום חמישי נפטר בבית החולים תושב רעננה, כבן 70. היום (שבת) נפטרה בבית החולים בת 89, דיירת בבית אבות בהוד השרון ובמקור מחולון, שסבלה ממחלות רקע.

נכון להיום מאושפזים בבית החולים 27 חולי קורונה, אחת מהם תינוקת בת ארבעה שבועות, במצב קל. מצבם של שבעה מהחולים מוגדר קשה, שלושה מתוכם מונשמים. מצבם של חמישה חולים אחרים מוגדר בינוני והיתר במצב קל.

בתוך כך, נכון להיום, סך כל הנדבקים בקורונה מקרב תושבי כפר סבא עומד על 250, לעומת 235 ביום חמישי. 163 מהם חולים פעילים לעומת 149 ביום חמישי. במהלך השבוע האחרון נדבקו 59 תושבים בנגיף.

בנוסף, דיווחה העירייה כי תלמיד מכיתה ב'3 בבית הספר לאה גולדברג, וכן תלמידת כיתה ב'2 בבית הספר, נדבקו בנגיף. השניים היו לאחרונה בבית הספר ב-15 ביולי. "בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית ומיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמידה והתלמיד ואלה יעודכנו בהמשך על ידי החברה לתרבות הפנאי", מסרה העירייה, "חשוב שתדעו, כי על ההורים ליצור קשר עם משרד הבריאות ולדווח על המקרה. עד לקבלת תוצאות הבדיקות של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמיד, נבקשכם כי כל ילדות וילדי כיתה ב'2 ו-ב'3 יישארו בבתיהם ולא יצאו לפעילויות ו/או חוגים, ואנו נעדכנכם בכל שינוי ו/או התפתחות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר