כיתה ריקה. צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

המורה הגיעה ללימודים לפני שקיבלה את תוצאות בדיקת הקורונה, שיצאה חיובית. תלמידים ייכנסו לבידוד

המורה מבית הספר מפתן הגיעה אתמול ליום הלימודים הראשון. מספר שעות לאחר מכן אובחנה כחולה בקורונה. כל תלמידי כיתת הצורפות התבקשו להכנס לבידוד של שבועיים

פורסם בתאריך: 2.9.20 09:09

פתיחה צורמת לשנת הלימודים בבית הספר השש-שנתי מפתן בכפר סבא. אתמול (שלישי) אובחנה מורה מצוות בית הספר כחולה בקורונה, וזאת לאחר שאתמול הגיעה לבית הספר לפתיחת שנת הלימודים. מדובר במורה המלמדת בסדנת הצורפות בבית הספר.

מאז נודע שהמורה נדבקה, זעמו הורים לתלמידים בבית הספר על כך שהמורה הגיע ללמד יום לאחר שערכה בדיקת קורונה, וכשהיא נמצאת בחוסר ודאות לגבי הידבקותה בנגיף. "עכשיו התקשרו מבית הספר של הבת שלי והודיעו שהמורה שלה נמצאה חיובית לקורונה אז כל הכיתה נכנסת לבידוד", אמרה אתמול אחת האמהות, "אני רותחת מעצבים. למה לעזאזל, אם המורה עשתה אתמול בדיקת קורונה, היא לא מחכה בבית לתוצאה".

לאחר שנודע כי נדבקה, התבצעה חקירה אפידימיולוגית ומיפוי של כל מי שבא עמה במגע קרוב. על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע עם חולה מאומת מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (01.09). בשלב זה, עד לבירור היקף החשיפה במדויק, כלל תלמידות ותלמידי סדנת הצורפות שנכחו בכיתה נדרשו להיכנס לבידוד למשך 14 יום.

מעיריית כפר סבא נמסר: "למרבה הצער, עודכנו בשעות הבוקר, כי אחת מעובדות בית הספר נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. מיד עם קבלת העדכון, פעלה העירייה בהתאם לכל ההנחיות למקרים מסוג זה, והעובדת עזבה את בית הספר באופן מיידי ונכנסה לבידוד. עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה לבריאות כלל תלמידות ותלמידי העיר וכלל צוותי ההוראה והחינוך בבתי הספר, ומדגישה בפני כלל הציבור את החשיבות בהקפדה על הנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע לנגיף הקורונה, למען בריאות כולנו וכחלק מהמאבק הארצי בהמשך התפשטות הנגיף בישראל".

כזכור, גם בבית הספר היסודי ש"י עגנון סובלים מהדבקות של אנשי הצוות, כאשר איש צוות שחלה הוביל לכך שכל עובדי בית הספר נדרשו להכנס לבידוד. כיתות ג'-ו' לומדות דרך הזום, כאשר כיתות א'-ב' התחילו את שנת הלימודים בבית הספר בעזרת תומכי למידה ושיעורים מרחוק של המורים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר