תיכון כצנלסון. צילום עזרא לוי
תיכון כצנלסון. צילום עזרא לוי

תלמיד בבית הספר הירוק ותלמידה בכצנלסון נדבקו בקורונה, מאות תלמידים ייכנסו לבידוד

כל תלמידי שכבת י"א בתיכון כצנלסון שבאו במגע עם התלמידה ייכנסו לבידוד. כך גם תלמידי שכבת ב' בבית הספר הירוק. גם אנשי הצוות של גן צבר ייכנסו לבידוד לאחר שהתגלה שאחת הסייעות נדבקה בקורונה

פורסם בתאריך: 5.9.20 18:51

המושג "פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה" קיבל בכפר סבא משמעות נוספת ביום שישי האחרון, כאשר בשלושה מוסדות חינוך בעיר התגלו נדבקים מאומתים בנגיף. מדובר בתלמידת כיתה י"א בתיכון כצנלסון, תלמיד שכבת ב' בבית הספר הירוק על שם שמעון פרס ובסייעת מגן צבר. בשבוע שעבר, נזכיר, אובחן איש צוות בבית הספר ש"י עגנון כחולה בקורונה, וכל צוות בית הספר נכנס לבידוד. בנוסף, גם מורה לצורפות בבית הספר השש-שנתי מפתן נדבקה בנגיף, ותלמידים שבאו איתה במגע נכנסו לבידוד של 14 ימים.

תלמידת כיתה י"א בתיכון כצלנסון, שאובחנה כחולה בקורונה ביום שישי, שהתה בבית הספר ביום חמישי האחרון. בעקבות תוצאות הבדיקה, כל תלמידות ותלמידי שכבה י"א בתיכון וצוות החינוך ששהה עם התלמידה בקפסולות, נדרשו להכנס לבידוד עד להודעה אחרת.

תלמיד כיתה ב' בבית הספר הירוק ע"ש שמעון פרס אובחן גם הוא ביום שישי לאחר שהיה בבית הספר ביום חמישי, כולל בצהרון לשכבת ב'-ג'. כל תלמידות ותלמידי שכבת ב' בבית הספר, כמו גם תלמידות ותלמידי הצהרון וצוות החינוך של השכבה והצהרון, נדרשו להכנס לבידוד.

סייעת בגן צבר שאובחנה שנדבקה בנגיף הייתה לאחרונה בגן בישיבת צוות, ללא נוכחות הילדים, ביום רביעי האחרון. ביום שישי נמסרה להורים הודעה כי כל הצוות נדרש להכנס לבידוד, ועל ההורים להגיע לגן ולאסוף את ילדיהם. אגף החינוך של העירייה כתב להורים ביום שישי כי "באשר לפעילות הגן בשבוע הבא, נעדכנכם בהקדם האפשרי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר