מפת הקורונה של כפר סבא באדיבות חברת פוינטס

ערב הידוק הסגר: איזה שכונות בכפר סבא ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה?

מספר החולים הפעילים בכפר סבא עלה היום ל-300, יציבות בציון הרמזור. היכנסו למפת הקורונה האינטראקטיבית של כפר סבא וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 6.1.21 17:27

לפי נתונים שפרסם היום בבוקר (רביעי) משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בכפר סבא עומד על 300 לעומת 268 אתמול, שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות בכפר סבא עומד על שלושה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע הוא פלוס 59 אחוזים, שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 20.3 לעומת 17.9 חולים אתמול.
כפר סבא מוגדרת עיר צהובה על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות המגדיר יישובים ברחבי הארץ לפי רמת התחלואה בקורונה ביישוב. הציון של כפר סבא לפי מודל הרמזור לא עלה כבר מספר ימים ועומד נכון להיום על 5.8. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
8,164 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב- 455 ל- 59,229. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 824, מתוכם 207 מונשמים. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הוא 6.8 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 121,816. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,495.

# # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של כפר סבא לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "כמות החולים הפעילים בעיר עלתה בשבוע האחרון. למרות עלייה בכמות הבדיקות בשבוע האחרון, אחוז הבדיקות החיוביות נשאר אותו דבר ועומד על 3%", מציינת דנינו, "קרית ספיר היא השכונה היחידה ברמת סיכון גבוהה (5) עם 57 חולים פעילים ל- 10,000 תושבים. רוב העיר נמצאת במדד סיכון 3 (בינוני) אך ניתן לזהות אזורים שבהם רמת הסיכון היא 4 (יוספטל, גבעת אשכול, פועלים ב', פועלים ד', אזור דרומי לקניון ערים)".

היכנסו כאן למפת הקורונה של כפר סבא וגלו מה המצב בכל שכונה 

בכפר סבא ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 3 ו-4 להידבקות בקורונה ושכונה אחת ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

שיכון עליה, שיכון ותיקים, מרכז רפואי מאיר, סביוני הכפר, אזור האצטדיון.

רמת סיכון 3:

קפלן בית ונוף, אזור התחנה המרכזית, תקומה, שכונת הפארק, אלי כהן, משכנות, אזור רחוב גאולה, כפר סבא הירוקה, מעוז, אליעזר, חצרות הדר, מזרחי, גני השרון כפר סבא הצעירה, אזור צפוני לקניון ערים, הזמר העברי, מוצקין, דובדבן בכפר, כיסופים, גאולים, חלוצים.

רמת סיכון 4:

יוספטל, גבעת אשכול, הדרים, הפרחים, דגניה, אזור רחוב הרצל, פועלים ד', עובד בן ציון, פועלים ב' למפרט, אזור דרומי לקניון ערים.

רמת סיכון 5:

קרית ספיר.

טבלת הקורונה של כפר סבא לפי שכונות באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר