מפת הקורונה של כפר סבא, חברת פוינטס

אחרי שלושה שבועות של סגר: שכונות בודדות בכפר סבא נותרו ברמת סיכון גבוהה להידבקות

מפת הקורונה השבועית של כפר סבא: רוב שכונות העיר ברמת סיכון נמוכה ובינונית. שיפור גדול בציון הרמזור היומי של העיר שהפך לירוק

פורסם בתאריך: 27.1.21 19:23

לפי נתונים שפרסם משרד הבריאות היום, רביעי, מספר החולים הפעילים בכפר סבא עומד על 290 לעומת 324 ביום שני. אחוז הבדיקות החיוביות בכפר סבא עומד על ארבעה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 50 אחוזים לעומת מינוס 41 אחוזים בשני. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 13.1 לעומת 15.7 בשני. אחוז המתחסנים במנה הראשונה בעיר עומד על 41.01 אחוזים, ובמנה השנייה 23 אחוזים.
ציון הרמזור של כפר סבא ממשיך לרדת ועומד על 4.3 מה שהופך אותה לעיר ירוקה על פי ציון הרמזור היומי. עיר ירוקה היא עיר שציונה עד 4.5, עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
7,752 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 75,920. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1,207 לעומת 1,180 בשני. מתוכם 324 מונשמים. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד כאמור על 9.6, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 83,449. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 4,539 לעומת 4,437 בשני.

# # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של כפר סבא לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "כמות החולים הפעילים בעיר ירדה משמעותית בשבוע האחרון", היא אומרת,  "חלה ירידה בכמות הבדיקות שבוצעו בעיר בשבוע האחרון אך אחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה ועומד על 4%". עוד היא מציינת שכיום רוב שכונות העיר ברמת סיכון 2 או 3 (בינונית). "יוספטל ירדה מרמת סיכון 5 (גבוהה) לרמת סיכון 4. וגבעת אשכול, קפלן ובית בנוף נשארו ברמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה האינטראקטיבית של כפר סבא וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בכפר סבא ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינוני להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

פועלים למפרט, פועלים ד', עובד בן ציון, מעוז, גאולים, חלוצים, משכנות, שיכון ותיקים, מרכז רפואי מאיר, סביוני הכפר. הפרחים, דגניה, אזור צפוני לקניון ערים, הזמר העברי, כפר סבא הירוקה, שיכון עליה, אזור רחוב גאולה.

רמת סיכון 3:

מוצקין, דובדבן בכפר, כיסופים. תקומה, חצרות הדר, מזרחי. קרית ספיר, שכונת הפארק, אלי כהן, גני השרון, כפר סבא הצעירה, אזור התחנה המרכזית, אזור רחוב הרצל, אליעזר, אזור דרומי לקניון ערים.

רמת סיכון 4:

קפלן בית ונוסף, יוספטל.

רמת סיכון 5:

גבעת אשכול, הדרים.

טבלת הקורונה של כפר סבא, לפי הניתוח של חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר